Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

    Здравейте,имам странен проблем с фронтерата-като запаля сутрин имам парно с газов инжекцион съм.Когато температурата е под 90градуса(по уреда в купето) нямам проблем с парното,но като загрее от 90 нагоре(когато съм на място) парното изчезва постепенно докато накрая си духа направо студено.Когато температурата отново слезе под 90градуса всичко се нормализира и парното си идва.???.Дайте някакъв съвет какво да правя!!!Прочетох темите по този проблем но не видях решение.

  • #2
    От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

    Като за начало - смени капачката на радиатора. Ако продължи да го прави ще мислим останалото.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

      Провери ли дали термостата функционира правилно ?

      Коментар


      • #4
        От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Като за начало - смени капачката на радиатора. Ако продължи да го прави ще мислим останалото.
        мерси за съвета,маркучите се втвърдяват и затова не се усъмних в нея!!

        Коментар


        • #5
          От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

          това си им е проблем на тоя двигател........ на колегата не помогна ни смяна на капачка, ни на термостат, даже и на гарнитура в Софауто........ слагаш едно ключе за принудително включване на перката и а тръгне да дига температурата в града, пускаш перката !
          ________________________________________________
          Subaru OUTBACK 2,5
          Hyundai TUCSON 2.0

          Коментар


          • #6
            От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

            предполагам, че ГИ е вързан успоредно на казанчето на парното(масова грешка на газаджиите според мен).Ако е така,когато термостата отвори течноста започва да циркулира през големия кръг и не достига до казанчето на парното.ако искаш пробвай с последователно вързан на парното изпарител.
            Последно редактирано от KOLEV G; 27-10-11, 20:47. Причина: прав.грешка
            ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
            Grand Cherokee 2.7
            GSM 0888148630

            Коментар


            • #7
              От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

              Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнение
              Здравейте,имам странен проблем с фронтерата-като запаля сутрин имам парно с газов инжекцион съм.Когато температурата е под 90градуса(по уреда в купето) нямам проблем с парното,но като загрее от 90 нагоре(когато съм на място) парното изчезва постепенно докато накрая си духа направо студено.Когато температурата отново слезе под 90градуса всичко се нормализира и парното си идва.???.Дайте някакъв съвет какво да правя!!!Прочетох темите по този проблем но не видях решение.
              Ако си със стар антифриз има вероятност да е от там поне на кадета и калибрата ми го е правила този номер.
              OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
              Polaris Sportsman 800 EFI

              Коментар


              • #8
                От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                До колко си в час с колите?Ще се наложи да покараш малко на бензин.Изключваш от съзнанието си газовата уредба ,и после просто затапи маркучите които влизат в изпарителя.Не махай нищо.Просто ги разкачи от изпарителя и им сложи някаква тапа.Ама истинска ,щото си има налягане.Покарай така на бензин и виж дали прави същия номер.Ако всичко е нормално,значи изпарителя ,не е вързан коректно към охладителната система.По неприятно е ,ако пак има този ефект.Но първо виж така.
                Имам в предвид маркучите за охлаждането.
                Румен Николов

                0888 358 572

                Коментар


                • #9
                  От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                  Моето съмнение е ,че е объркана циркулацията на водата.В момента изпарителя е свързан успоредно(според мен) с тройници.Днес ще пробвам последователно!!!Не искам да ставам нахален но дали някой не може да направи някаква проста схема на свързване и от двата типа (успоредно и последователно),обещавам че аз от моя страна ще го свържа с прилично количество алкохол.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                    Здравейте отново,след обстойно гледане и чесане стигнах до заключението ,че изпарителя е вързан последователно преди радиаторчето на парното.Това което мисля да пробвам е да го вържа(изпарителя) успоредно и да му сложа един умалител по посока на изпарителя за да насоча по големия остатък към радиаторчето на парното.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                      mita4eto1977
                      Младши участник


                      РегистрацияSep 2009Публикации21 Точки (при гласуване)0

                      От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                      Моето съмнение е ,че е объркана циркулацията на водата.В момента изпарителя е свързан успоредно(според мен) с тройници.Днес ще пробвам последователно!!!Не искам да ставам нахален но дали някой не може да направи някаква проста схема на свързване и от двата типа (успоредно и последователно),обещавам че аз от моя страна ще го свържа с прилично количество алкохол.





                      Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнение
                      Здравейте отново,след обстойно гледане и чесане стигнах до заключението ,че изпарителя е вързан последователно преди радиаторчето на парното.Това което мисля да пробвам е да го вържа(изпарителя) успоредно и да му сложа един умалител по посока на изпарителя за да насоча по големия остатък към радиаторчето на парното.
                      колега нещо хич не се връзва
                      ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
                      Grand Cherokee 2.7
                      GSM 0888148630

                      Коментар


                      • #12
                        От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                        подобен проблем на стария ми ВХ беше решен със спирателен водопроводен кран половин цол на маркуча към изпарителя с който намалих притока към изпарителя.
                        емил златков
                        паджеро 2.5тд
                        ве стром 650

                        Коментар


                        • #13
                          От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                          Така е първоначално бях написал,че според мен е успоредно свързан.Но след като се наврях да кръста успях да видя кое от къде и на къде върви.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                            Колеги не търсете начин за заобикаляне на проблема а такъв за неговото отстраняване, в противен случай има риск за сериозен проблем в неподходящо време на неподходящо място.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??

                              Здравейте отново,след обстойно разглеждане и возене по чужди фронтери стигнах до там,че след вторият цикъл на перките парното изстива значително и на трите в които се возих.Явно ще е така!!!Другото за което се сещам е да сложа един датчик на високия маркуч на радиатора и да си включва перките по рано.Мисля че проблема идва от високата температура при която се включват перките и антифриза започва лекичко да се разпенва,а това сигурно води до не добра циркулация.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X