Здравейте,имам странен проблем с фронтерата-като запаля сутрин имам парно с газов инжекцион съм.Когато температурата е под 90градуса(по уреда в купето) нямам проблем с парното,но като загрее от 90 нагоре(когато съм на място) парното изчезва постепенно докато накрая си духа направо студено.Когато температурата отново слезе под 90градуса всичко се нормализира и парното си идва.???.Дайте някакъв съвет какво да правя!!!Прочетох темите по този проблем но не видях решение.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Свий
X
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеКато за начало - смени капачката на радиатора. Ако продължи да го прави ще мислим останалото.
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
това си им е проблем на тоя двигател........ на колегата не помогна ни смяна на капачка, ни на термостат, даже и на гарнитура в Софауто........ слагаш едно ключе за принудително включване на перката и а тръгне да дига температурата в града, пускаш перката !________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
предполагам, че ГИ е вързан успоредно на казанчето на парното(масова грешка на газаджиите според мен).Ако е така,когато термостата отвори течноста започва да циркулира през големия кръг и не достига до казанчето на парното.ако искаш пробвай с последователно вързан на парното изпарител.ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
Grand Cherokee 2.7
GSM 0888148630
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеЗдравейте,имам странен проблем с фронтерата-като запаля сутрин имам парно с газов инжекцион съм.Когато температурата е под 90градуса(по уреда в купето) нямам проблем с парното,но като загрее от 90 нагоре(когато съм на място) парното изчезва постепенно докато накрая си духа направо студено.Когато температурата отново слезе под 90градуса всичко се нормализира и парното си идва.???.Дайте някакъв съвет какво да правя!!!Прочетох темите по този проблем но не видях решение.OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
Polaris Sportsman 800 EFI
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
До колко си в час с колите?Ще се наложи да покараш малко на бензин.Изключваш от съзнанието си газовата уредба ,и после просто затапи маркучите които влизат в изпарителя.Не махай нищо.Просто ги разкачи от изпарителя и им сложи някаква тапа.Ама истинска ,щото си има налягане.Покарай така на бензин и виж дали прави същия номер.Ако всичко е нормално,значи изпарителя ,не е вързан коректно към охладителната система.По неприятно е ,ако пак има този ефект.Но първо виж така.
Имам в предвид маркучите за охлаждането.Румен Николов
0888 358 572
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Моето съмнение е ,че е объркана циркулацията на водата.В момента изпарителя е свързан успоредно(според мен) с тройници.Днес ще пробвам последователно!!!Не искам да ставам нахален но дали някой не може да направи някаква проста схема на свързване и от двата типа (успоредно и последователно),обещавам че аз от моя страна ще го свържа с прилично количество алкохол.
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Здравейте отново,след обстойно гледане и чесане стигнах до заключението ,че изпарителя е вързан последователно преди радиаторчето на парното.Това което мисля да пробвам е да го вържа(изпарителя) успоредно и да му сложа един умалител по посока на изпарителя за да насоча по големия остатък към радиаторчето на парното.
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
mita4eto1977
Младши участник
РегистрацияSep 2009Публикации21 Точки (при гласуване)0
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Моето съмнение е ,че е объркана циркулацията на водата.В момента изпарителя е свързан успоредно(според мен) с тройници.Днес ще пробвам последователно!!!Не искам да ставам нахален но дали някой не може да направи някаква проста схема на свързване и от двата типа (успоредно и последователно),обещавам че аз от моя страна ще го свържа с прилично количество алкохол.
Първоначално публикуван от mita4eto1977 Преглед на мнениеЗдравейте отново,след обстойно гледане и чесане стигнах до заключението ,че изпарителя е вързан последователно преди радиаторчето на парното.Това което мисля да пробвам е да го вържа(изпарителя) успоредно и да му сложа един умалител по посока на изпарителя за да насоча по големия остатък към радиаторчето на парното.ОФА 98г. ДБ Х22ХЕ-дал квото дал!
Grand Cherokee 2.7
GSM 0888148630
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
подобен проблем на стария ми ВХ беше решен със спирателен водопроводен кран половин цол на маркуча към изпарителя с който намалих притока към изпарителя.емил златков
паджеро 2.5тд
ве стром 650
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Колеги не търсете начин за заобикаляне на проблема а такъв за неговото отстраняване, в противен случай има риск за сериозен проблем в неподходящо време на неподходящо място.no signature no problems
Коментар
-
От: Фронтера Б 2.2 16 губи парното като загрее над 90-100 градуса??
Здравейте отново,след обстойно разглеждане и возене по чужди фронтери стигнах до там,че след вторият цикъл на перките парното изстива значително и на трите в които се возих.Явно ще е така!!!Другото за което се сещам е да сложа един датчик на високия маркуч на радиатора и да си включва перките по рано.Мисля че проблема идва от високата температура при която се включват перките и антифриза започва лекичко да се разпенва,а това сигурно води до не добра циркулация.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар