Обява

Свий
Няма добавени обяви.

теч от задния диф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: теч от задния диф

    На предният диф е същото предавателно число като на задния, огледай го за табелка твоя.
    На стария преброй зъбите на пиньона и короната, ако не намериш табелка на предния.

    Коментар


    • #47
      От: теч от задния диф

      От предния диф разбрах че предавателното ми число е 4,65 сега почвам търсене на такъв заден диф или лагер и семерина и разпорна втулка за моя стария да го сглабя майстора него

      Коментар


      • #48
        От: теч от задния диф

        Започвам да се притеснявам при двата опита да тръгна с включено 4по4 дали не съм съсипал раздатката Бяха само опити но се чу и при двата опита срашен шум като удар на желязо

        Коментар


        • #49
          От: теч от задния диф

          Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
          Започвам да се притеснявам при двата опита да тръгна с включено 4по4 дали не съм съсипал раздатката Бяха само опити но се чу и при двата опита срашен шум като удар на желязо
          не си. тая раздатка е много яка.
          no signature no problems

          Коментар


          • #50
            От: теч от задния диф

            Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
            Започвам да се притеснявам при двата опита да тръгна с включено 4по4 дали не съм съсипал раздатката Бяха само опити но се чу и при двата опита срашен шум като удар на желязо
            Това ще го разбереш или като я разглобиш, или като пробваш с два еднакви дифа на подходящ за парт тайм дирекция терен.
            Може и да не си я убил, принципно са много здрави.

            Коментар


            • #51
              От: теч от задния диф

              И аз се съмнявам да е счупена раздатката, ама не е лошо да огледаш внимателно карданите и по-специално каретата.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #52
                От: теч от задния диф

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                И аз се съмнявам да е счупена раздатката, ама не е лошо да огледаш внимателно карданите и по-специално каретата.
                И шлиците на предния кардан, че често блокират като не се гресират редовно и не се ползва 4х4.

                Коментар


                • #53
                  От: теч от задния диф

                  В крайна сметка след като никога не си включвал 4х4 може и да си е била с различни диференциали още като си я купил и този новия който смени, да си е същия като стария. Задния.

                  Коментар


                  • #54
                    От: теч от задния диф

                    Не си ме разбрал колега включвал съм 4по4 и работеше перфектно със зимните ми гуми, просто сега направих тази глупост и купих диф с различно предавателно число и става въпрос че пробвах два пъти да го включа само че изобщо не можах да тръгна и се чуваче тряскане Колата си е поддържам последно е гресирах април
                    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
                    В крайна сметка след като никога не си включвал 4х4 може и да си е била с различни диференциали още като си я купил и този новия който смени, да си е същия като стария. Задния.

                    Коментар


                    • #55
                      От: теч от задния диф

                      Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
                      От предния диф разбрах че предавателното ми число е 4,65 сега почвам търсене на такъв
                      Диф със 4,65 не съществува. Пребройте зъбите на короната и ги разделете на броя зъби на пиньона
                      Последно редактирано от fanatic; 08-09-11, 22:28.
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #56
                        От: теч от задния диф

                        Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
                        Не си ме разбрал колега включвал съм 4по4 и работеше перфектно със зимните ми гуми, просто сега направих тази глупост и купих диф с различно предавателно число и става въпрос че пробвах два пъти да го включа само че изобщо не можах да тръгна и се чуваче тряскане
                        Колега , това е парт-тайм система . Разпределението на въртящия момент към преден и заден диференциал е 50/50. Е как очакваш да се въртят и двата дифа в режим 4х4 , след като тези последните са с различни предавателни числа ?!
                        При малко по-голямо инатене от твоя страна имаш два варианта : салата от скоростна кутия , или салата от съединител . Което дойде първо .
                        На мен ми е любопитно друго : Като си караш само на задно ( 4х2) , със сегашния диф как е вървенето ? В смисъл : ускорява по-бързо , по-бавно , чувства ли се разлика в мощността ?
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #57
                          От: теч от задния диф

                          УСКОРЯВА ПО БЪРЗО
                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Колега , това е парт-тайм система . Разпределението на въртящия момент към преден и заден диференциал е 50/50. Е как очакваш да се въртят и двата дифа в режим 4х4 , след като тези последните са с различни предавателни числа ?!
                          При малко по-голямо инатене от твоя страна имаш два варианта : салата от скоростна кутия , или салата от съединител . Което дойде първо .
                          На мен ми е любопитно друго : Като си караш само на задно ( 4х2) , със сегашния диф как е вървенето ? В смисъл : ускорява по-бързо , по-бавно , чувства ли се разлика в мощността ?

                          Коментар


                          • #58
                            От: теч от задния диф

                            Първоначално публикуван от ivailo7406 Преглед на мнение
                            УСКОРЯВА ПО БЪРЗО
                            Значи старият ти диф е бил 5.13, сиреч по-бавен.
                            Иди изброй зъбите на пиньона и короната/на сваления/ и да не се луташ повече, не знам как разбра, че предния е 4.65, но Лозан ти каза в темата, че такива няма.Между другото, ти него търсеше/isuzo му е ника/.

                            Коментар


                            • #59
                              От: теч от задния диф

                              Изброих зъбите на короната и пиньона 41/9, съответно 4,56 е предавателното число. Днес се чух няколко пъти с Лозан и вече имам уговорка да вървя в събота при него за преден диф с предавателно число 4,88, който той ми намери, както е отзад сега, защото моя преден и без това е протекла семерината, а пък и трудно ще намеря заден с предавателно число 4,56, и трябва да се разправям с моргата за връщане на този който го купих, В събота съм при Лозан
                              Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                              Значи старият ти диф е бил 5.13, сиреч по-бавен.
                              Иди изброй зъбите на пиньона и короната/на сваления/ и да не се луташ повече, не знам как разбра, че предния е 4.65, но Лозан ти каза в темата, че такива няма.Между другото, ти него търсеше/isuzo му е ника/.

                              Коментар


                              • #60
                                От: теч от задния диф

                                Здравейте, проблема с дифовете е оправен вече съм с еднакви предавателни числа и двата дифа са добре, Благодаря на всички за съветите. Благодаря и на Лозан за отзивчивостта.
                                Лошото е че остана втория проблем за който не искам да отварям нова тема. Става въпрос за светещата лампа на инжекциона и мененето на обороти и на газ и метан, също работа на бензин гасне, а като подам газ отзад мирише много на бензин и излиза черен пушек. Значи изчетох темите за самодиагностика. В този ред ходих и при пет различни майстори и никой не можа да ми помогне. След проблема смених ламда сондата, релето, което е до десния фар, дебитомера го отваряха и казаха че е наред, смених и моторчето на оборотите на празен ход /между другото когато е изключено работи равномерно но на много ниски обороти но ми казаха че така има по голяма възможност до гръмне/ А също така се оказа че не мога сам да прочета грешките, като мушна жичките в букса А и В лампата не реагира въобще, не премигва това го пробва и майстор но не стана. Между другото два пъти я връзваха майстори с компютър и там изписва грешка свързване кабел с ламда сонда. Не знам дали някой е имал този проблем но тук в Плевен /аз ли попадам на такива майстори/ всеки е смел в началото, а после дига рамене. Ако някой може да помогне ще съм благодарен.Между другото лампата на инспекцията първо светва като тръгна да паля след това гасне и като подам газ след пет шест секунди светва постоянно. Откачвах и акумолатора няколко пъти след всяка смяна на част за по двадесет минути, обаче проблема си остава
                                Последно редактирано от ivailo7406; 16-09-11, 19:20. Причина: добавяне на текст

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X