Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

    Така, вземах че разкачих и предният кардан от дифа и моста слезе още достатъчно за да падне картера сам!!!
    Буталата са вън, ужас- масленият сегмент изобщо не стърчеше от буталото, равен със него. Двата други сегмента си бяха свободни,каналите им пълни с нагар. Ключа им е към 2-3мм. Биелните лагери пътници, горните черупки червени, леки драскотини,абе италианска работа.Картера покрит със гадни отлагания, като пластелин. Пълна гнус, ще пада голямо търкане!
    Сега много се чудя във какво състояние са основните лагери, хич не ми се пипат. Че и болтовете със едни смотани звездообразни глави, нямам такъв камък.
    Бях склонен да отворя един да го видя как е ама не мога!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

    Коментар


    • #32
      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
      Сега много се чудя във какво състояние са основните лагери, хич не ми се пипат. Че и болтовете със едни смотани звездообразни глави, нямам такъв камък.
      Бях склонен да отворя един да го видя как е ама не мога!
      Eee стига де, грехота е да отвориш целия двигател и да не провереш и смениш и основните лагери. Купи си камък и свърши работоата докрай. Не ме карай да ти пращам и камък от София.

      Коментар


      • #33
        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
        Eee стига де, грехота е да отвориш целия двигател и да не провереш и смениш и основните лагери. Купи си камък и свърши работоата докрай. Не ме карай да ти пращам и камък от София.
        ЕЕЕ, след този пост потънах в земята от срам!
        Още утре ще купя камък и ще ги отворя!
        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

        Коментар


        • #34
          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

          Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
          Така, вземах че разкачих и предният кардан от дифа и моста слезе още достатъчно за да падне картера сам!!!
          Буталата са вън, ужас- масленият сегмент изобщо не стърчеше от буталото, равен със него. Двата други сегмента си бяха свободни,каналите им пълни с нагар. Ключа им е към 2-3мм. Биелните лагери пътници, горните черупки червени, леки драскотини,абе италианска работа.Картера покрит със гадни отлагания, като пластелин. Пълна гнус, ще пада голямо търкане!
          Сега много се чудя във какво състояние са основните лагери, хич не ми се пипат. Че и болтовете със едни смотани звездообразни глави, нямам такъв камък.
          Бях склонен да отворя един да го видя как е ама не мога!
          2-3 мм ключ си е хлабина, но виж някой да замери цилиндрите за елипсовидно износване/особено ако не виждаш хонинга/, щото не е изключено да го има.
          За да са в такова състояние биелните лагери, основните няма да са в по различно - еднакви моточасове са бъхтили, макар и биелните с малко по-изчанчени движения.
          Така и така си го почнал - правиш го за себе си.Минах по тоя път и колкото да болеше портмонето, направен свястно мотор ми гори 300/400грама масло на 11/12 000, че с тия рибарлъци последния път и на 14 и нещо/за бой съм, ама като съм си свиден.../.
          Последно редактирано от maxxx; 25-10-11, 21:32. Причина: пр.гр.

          Коментар


          • #35
            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

            Максе прав си, утре покрай камъка за основните лагери ще се снабдя и със индикатор и ще меря цилиндрите!
            Хонинга се вижда, за мой късмет, но ще замеря за да спя спокойно!
            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

            Коментар


            • #36
              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

              Между другото как се познават умрелите хидравлични компенсатори, защото половината като ги натисна с пръст поддават 1-2 мм,пружинирайки, а другите си стоят надървени. А на всичките горната част си превърта във долната, не са запекли!
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #37
                От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                Сменяй ги всичките. Тия, дето пружинират са свършили, а другите ще свършат скоро след тях, ако не ги смениш сега. Не, че е болка за умиране, ама сега си разцепил мотора, сменяй наред за да се кефиш само после. Аз затова ти казах да вадиш мотора, за да можеш да си го огледаш отвсякъде и да пуснеш и един шлайф на цилиндрите и вала ако трябва.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #38
                  От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                  Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                  Между другото как се познават умрелите хидравлични компенсатори, защото половината като ги натисна с пръст поддават 1-2 мм,пружинирайки, а другите си стоят надървени. А на всичките горната част си превърта във долната, не са запекли!
                  Моите всички при ремонта бяха "надървени", изпразнихме ги на менгемето и си бачкат вече над 30К без проблем.
                  п.п. малко след ремонта я удавих в метър и половина вода и смених три клапана, тогава единия не го изпранихме както трябва и сега го чувам при студен двигател понякога/рядко, но го чувам/.Изпразвай старите, ако ще ги ползваш до откат, "надървените" имам предвид, тия с луфта на ръка не ги слагай.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                    Ето малко картинки на какво приличат основните и биелните лагери които извадих от мотора!
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00974.jpg
Прегледи:1
Размер:108.1 КБ
ID:5314958Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00975.jpg
Прегледи:1
Размер:115.4 КБ
ID:5314959
                    Май проблема ми не е бил във датчика за маслото!!!
                    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                    Коментар


                    • #40
                      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                      Снимай шийките на вала, че май си за шлайф, на кой ремонт ще излезе, аллах керим - може и с основен да се разминеш.
                      За налягането си прав, не е крив датчика.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                        Даа, при тези деруги по лагерите сигурно няма да повярвате ,че шийките са перфектни.
                        Това са най грозните черупки от всички, снимах ги нарочно тях. Другите са износени ,но без черти!
                        Вероятно са влизали парчета нагар от магистралите във лагерните черупки и са надрали само композицията на черупките. Шийките за по корави и не са се засегнали. Шлайфа тоя път ще се размине,а при другото отваряне на мотора, ако е още при мен ще минава под ножа и вал и блок!
                        Днес ми казаха че на главата ще се сменят четерите водача на изпускателните клапани , че биле разбити. И ще наварят малко на границата между едната горивна камера и охладителната кухина, че беше отъняло. Пристъргване на всички клапани и нови вложки. Ще я взема готова за монтаж срещу 130лв. Мисля че е добре!
                        Поздрави!
                        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                        Коментар


                        • #42
                          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                          След престъргването на клапаните и леглата им трябва и припасване с шлайфпаста,да не пропуснеш.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                            Е нали писах ,че ще я получа готова за монтаж!
                            То остава и след 130лв да си припасвам клапаните сам!
                            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                            Коментар


                            • #44
                              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                              Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                              Е нали писах ,че ще я получа готова за монтаж!
                              То остава и след 130лв да си припасвам клапаните сам!
                              Братока си беше дал главата на Хондето на някакъв "майстор" в Пловдив със същата уговорка - готова за монтаж. Готова, ама друг път, наложи се да разглобявам всичко наново, щото всичките стружки и шлайф-паста си стояха на всичките неправилни места
                              Надявам се твоя майстор да не е мундар, но все пак имай едно наум.
                              Успех!
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                                Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                                ...Вероятно са влизали парчета нагар от магистралите във лагерните черупки и са надрали само композицията на черупките. ....
                                Тцъ! Това е резултат от смяна на маслото "кога се сетя", ако изобщо е сменяно някога. Ако е имало толкова твърда съставка, която да надере лагера, със сигурност щеше да има следа и по шийката.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X