От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!
Така, вземах че разкачих и предният кардан от дифа и моста слезе още достатъчно за да падне картера сам!!!
Буталата са вън, ужас- масленият сегмент изобщо не стърчеше от буталото, равен със него. Двата други сегмента си бяха свободни,каналите им пълни с нагар. Ключа им е към 2-3мм. Биелните лагери пътници, горните черупки червени, леки драскотини,абе италианска работа.Картера покрит със гадни отлагания, като пластелин. Пълна гнус, ще пада голямо търкане!
Сега много се чудя във какво състояние са основните лагери, хич не ми се пипат. Че и болтовете със едни смотани звездообразни глави, нямам такъв камък.
Бях склонен да отворя един да го видя как е ама не мога!
Така, вземах че разкачих и предният кардан от дифа и моста слезе още достатъчно за да падне картера сам!!!

Буталата са вън, ужас- масленият сегмент изобщо не стърчеше от буталото, равен със него. Двата други сегмента си бяха свободни,каналите им пълни с нагар. Ключа им е към 2-3мм. Биелните лагери пътници, горните черупки червени, леки драскотини,абе италианска работа.Картера покрит със гадни отлагания, като пластелин. Пълна гнус, ще пада голямо търкане!
Сега много се чудя във какво състояние са основните лагери, хич не ми се пипат. Че и болтовете със едни смотани звездообразни глави, нямам такъв камък.
Бях склонен да отворя един да го видя как е ама не мога!
Коментар