Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

    Здравейте!
    Е дойде му реда накрая да легне под ножа тоя мотор, пък да видим какво ще излезе накрая.
    Надявам се да се получи добра тема, като ще се старая да подготвя и снимки на производствения процес. Не обещавам да стане бързо защото ще го правя у дома на поляната и мисля да си го огледам съвсем обстойно.
    И тук идва едно питане за да знам как да се подготвя технически, а именно дали може да се свали картера без да се вади мотора от коша на колата, че си нямам канал.
    А предисторията на тая случка е следната- двукратно яко прегряване(купих я с издухана гарнитура преди години) аз също я изгърбих един път и то посред зима докато се борех с преспите. Преживя двукрато сменяне на гарнитура, но на последното и направих основно почистване на масления нагар по главата и смених вложките. Е след тая интервенция вървя отлично известно, но кратко време и като се почна едно горене на масло и мотора умаля накрая. Разхода отиде в небето и след като се подплатих със известен финансов ресурс запрятам ръкави да я разхвърлям. Смятам да мина метър със смяна на сегменти и лагери, а главата най вероятно ще претърпи пълна промяна като това означава че от нея ще остане оригинално само алуминиевата отливка. Нови направляващи и клапани и каквото още трябва.
    Та така хайде на хорото и дано накрая да викнем Иху!!!
    Приемам всякъкви обосновани съвети от препатили хора и моля темата да не се пълни със щуротии тип " абе един казал на друг пък той на един таксиджия!"
    Поздрави!
    Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

    А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

  • #2
    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

    Не вярвам картерите да са различни с C20NE, моя като правих мотора не се и опитвах, трябваше да се повдига мотора много, за да се извади, а кутията щеше да опира в купето.
    Махнахме главата, за да тежи кютюка по-малко и го извадихме от коша.
    Дано се разминеш само с пресметнатите интервенции, аз не успях, макар че след облизването на финансовите рани не съжалявам грам.Машинката е часовник доста километри вече, масло не се долива, а се сменя на около 10-11 000 км.
    Успех с трапанацията.
    Последно редактирано от maxxx; 09-07-11, 19:59.

    Коментар


    • #3
      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
      И тук идва едно питане за да знам как да се подготвя технически, а именно дали може да се свали картера без да се вади мотора от коша на колата, че си нямам канал.
      Няма да може. Пречи ти предният диференциал. Трябва да го откачиш ама и за това ще ти трябва канал.

      Коментар


      • #4
        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

        За почистване на повърхнини от нагари и гняс използвай ВД40. Преди няколко дена сваляхме главата не едно Рено.
        Става като нова повърхнината.
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #5
          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

          Тия дни ми се завъртя една муха в главата. Мога да взема един мотор C20NE от Вектра със компа, дюзите, бобина и инсталацията за 200лв. Няма само дебитомер.
          Дали е възможно да го имплантирам на мястото на X20SEто като използвам неговият картер и маслена помпа. Дали са еднакви отворите за болтовете за скоростната кутия и картера.
          Някой може ли да помогне.
          Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

          А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

          Коментар


          • #6
            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

            Не ти трябва инсталацията и други глупости, оголи го на гол блок и накачи всичката твоя периферия
            МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

            Коментар


            • #7
              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

              Това означава ли че може да оставя главата от C20NEто?
              Само да прехвърля смукателният колектор със рейката че са различни. И да махна дистрибутора от С20ката,че моя е със блок бубина. Ама какво ще стане със разликата във главите,нали от тях идва различната степен на сгъстяване. Дали ще окаже влияние на правилната работа със оригиналната инсталация на X20SEто?
              А и да прехвърля картера от Фронтерата! И маслената помпа също!?
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #8
                От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                Между другото днес ми оферираха цена от 300лв за труд за да ми реновират мотора в сервиз,без частите и работата по главата!
                Та това са парите за фланците и подложките за пружините по дяволите!!!! Определено ще си го правя сам, не мога да ги дам ей така!
                След петнадесетминутно пиене на кафе и почесване пред отвореният капак на Фронтерата достигнах до идеята, че най лесно ще извадя и върна мотора обратно като най напред сваля главата, повдигна мотора за картера и подпра под скоростната кутия. Освобождавам болтовете на кутията, махам компресора на климата без да разкачам маркучите и вадя блока със картера. После махам и картера и готово!!! Ех колко лесно е да го напишеш а!?
                Интересно защо не искат да им занеса мотора свален и само да го замерят и да подменят сегментите и лагерите?
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • #9
                  От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                  Обикновено особено ако е прегряван мотора има износване на цилиндровите втулки а те се износват на елипса.Дори и да ги замерят и да сложат ремонтни сегменти то без шлайф няма да се мине работата а най-добре с нови втулки.Ако само се сложат нови сегменти - ефекта ще клони към 0 понеже те са кръгли а цилиндровата втулка е износена на елипса.Според мен не се занимавай с този мотор.Ако трябва да стане добре ще ти струва много пари - нови цилиндрови втулки нови бутала сегменти основни биелни лагери избиване на старите втулки набиване на новите хонинговане подмяна на де що гарнитура и семеринг има- за доста пари говорим с хубави части.
                  Аз бих взел направо друг мотор по възможност с измерване на компресията - да го завъртят на камбана ако им се играе и без течове.Двигателите са безсрамно евтини за да се ремонтират.Със сигурност няма да стане по-добре от колкото ако направиш пълен качествен ремонт но пък ще е значително по-евтино и бързо.
                  На "новият" мотор само бих сменил семеринга на коляновия вал от към маховика както и лагерчето на маховика и феродовият диск с лагера на съединителят ако притискателният е ок.Също бих обърнал внимание на състоянието на венеца - ако е износен - нов или обръщане ако е възможно.Просто така и така е разглобено - поне да се направи добре.
                  Това си е мое мнение и не държа да съм прав.Просто аз бих направил така.Успех колега!
                  BMW X6

                  Коментар


                  • #10
                    От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                    Здравейте Колеги.

                    Реших да се представя в тази тема, защото и на мен ми предстои ремонт на ДВГ x20se.
                    Искам да започна с това, че от около 5 месеца имам Фронтера КБ 1996г. От както я купих съм отремонтирал почти всички фронтерови проблеми като хебел, радиатор на парно, разширителен съд, маркучи за горивото, климатик, датчик за маслото, но уви. Преди две седмици на Мотел Ихтиман светна лампата за маслото и мотора започна да потропва. След репатриране до София и разглобяване на мотора се натъкнахме на ужасна гледка, а именно ремонтирана дупка в картера, две сменени бутала, 4 сменени кубилици, биелни лагери на 2-ри ремонт (в ужасно състояние) и доста надран вал.Прикачвам малко нагледен материал. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT4723.JPG
Прегледи:1
Размер:199.2 КБ
ID:5291421Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT4842.jpg
Прегледи:1
Размер:202.0 КБ
ID:5291420Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT4846.jpg
Прегледи:1
Размер:171.0 КБ
ID:5291419Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT4847.jpg
Прегледи:1
Размер:187.3 КБ
ID:5291422Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT4850.jpg
Прегледи:1
Размер:183.4 КБ
ID:5291418


                    И аз, както колегата EXALIBUR съм в дилема дали к. вал и бутала от C20NE ще станат на моето X20SE.
                    Ще съм много благодарен за мнения по този въпрос.

                    P.S При интерес мога да спомена от кой търговец да не си купувате автомобил

                    Коментар


                    • #11
                      От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                      Тоя вал на кой ремонт ще излезе при шлайф, идея нямам, с пясък ли е карана, също.
                      Имай предвид, че при шлайф на блока, втори ремонт се води рисков, тънки са ризите и може някоя биела да излезе странично.Това за C20NE, но блока не вярвам да е много различен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                        Вала трабва да се шлайфа - вижда се и на снимките как е паднала композицията на оновните лагери и е надран вала - поне 100лв
                        и не се знае дали ще излезе на размер.Лагери основни и биелни, бутала и сегменти...цифра.
                        Освен това не се знае биелите дали са на комплект или са събирани от различни двигатели.А по принцип се водят на комплект и си имат всяка място поради баланса.Значи и комплект биели трябват.Отделно за майстора.Не искам да обидя доставчиците на части ама...майка плаче грамофон свири.С хубави части - скъпо.Пък ние искаме евтино - кофти - значи оргинални от Осман бей -Бурса.
                        Според мен направо мотор от някъде.Опелските мотори са много евтини и ги има.Банално е че го казвам втори път но според мен не си заслужава да се правят такива ремонти.
                        BMW X6

                        Коментар


                        • #13
                          От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                          Да определено валът трябва да се шлайфа, но май нещата отиват към друг двигател, обаче x20se не се намира така лесно както C20NE.
                          А иначе смених маслата вднага щом я купих и осезаемо звука на мотора се промени и от тогава не съм минал повече от 4 хил. км.
                          С майстора стигнахме до заключението, че лагерите са сложени без де е шлайфан валът и биелите не са колплект, изобщо правена е колкото да издържи до КАТ.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                            Ок - а какъв е проблемът да се сложи C20NE ?
                            BMW X6

                            Коментар


                            • #15
                              От: Пълна профилактика на X20SE,хайде на хорото!

                              Проблема е че трябва да се смени и цялата електроника, климатик, да се махне масленият радиатор.
                              При всички случаи трябва да намеря мотор с регистрация или на фактура.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X