Здравейте!
Е дойде му реда накрая да легне под ножа тоя мотор, пък да видим какво ще излезе накрая.
Надявам се да се получи добра тема, като ще се старая да подготвя и снимки на производствения процес. Не обещавам да стане бързо защото ще го правя у дома на поляната и мисля да си го огледам съвсем обстойно.
И тук идва едно питане за да знам как да се подготвя технически, а именно дали може да се свали картера без да се вади мотора от коша на колата, че си нямам канал.
А предисторията на тая случка е следната- двукратно яко прегряване(купих я с издухана гарнитура преди години) аз също я изгърбих един път и то посред зима докато се борех с преспите. Преживя двукрато сменяне на гарнитура, но на последното и направих основно почистване на масления нагар по главата и смених вложките. Е след тая интервенция вървя отлично известно, но кратко време и като се почна едно горене на масло и мотора умаля накрая. Разхода отиде в небето и след като се подплатих със известен финансов ресурс запрятам ръкави да я разхвърлям. Смятам да мина метър със смяна на сегменти и лагери, а главата най вероятно ще претърпи пълна промяна като това означава че от нея ще остане оригинално само алуминиевата отливка. Нови направляващи и клапани и каквото още трябва.
Та така хайде на хорото и дано накрая да викнем Иху!!!
Приемам всякъкви обосновани съвети от препатили хора и моля темата да не се пълни със щуротии тип " абе един казал на друг пък той на един таксиджия!"
Поздрави!
Е дойде му реда накрая да легне под ножа тоя мотор, пък да видим какво ще излезе накрая.
Надявам се да се получи добра тема, като ще се старая да подготвя и снимки на производствения процес. Не обещавам да стане бързо защото ще го правя у дома на поляната и мисля да си го огледам съвсем обстойно.
И тук идва едно питане за да знам как да се подготвя технически, а именно дали може да се свали картера без да се вади мотора от коша на колата, че си нямам канал.
А предисторията на тая случка е следната- двукратно яко прегряване(купих я с издухана гарнитура преди години) аз също я изгърбих един път и то посред зима докато се борех с преспите. Преживя двукрато сменяне на гарнитура, но на последното и направих основно почистване на масления нагар по главата и смених вложките. Е след тая интервенция вървя отлично известно, но кратко време и като се почна едно горене на масло и мотора умаля накрая. Разхода отиде в небето и след като се подплатих със известен финансов ресурс запрятам ръкави да я разхвърлям. Смятам да мина метър със смяна на сегменти и лагери, а главата най вероятно ще претърпи пълна промяна като това означава че от нея ще остане оригинално само алуминиевата отливка. Нови направляващи и клапани и каквото още трябва.
Та така хайде на хорото и дано накрая да викнем Иху!!!
Приемам всякъкви обосновани съвети от препатили хора и моля темата да не се пълни със щуротии тип " абе един казал на друг пък той на един таксиджия!"
Поздрави!
Коментар