Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Температура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Температура

    Промих радиатора,не беше задръстен само външно беше пепелив,налях нов антифриз "айгат червен" и в баира пак загря хванах перката и я задържах с ръка.ПРецакали са ме с виското."Фанатик" не можах да ти намеря темата,иначе прочетох доста подобни.
    ОФA ДБ 2.5тдс 97г, ЗИЛ450506,тел.0899751844

    Коментар


    • #32
      От: Температура

      Здравейте,
      Днес на един приятел Фронтерата направи нещо странно.Е то е два три дена , сменил е термостат и датчика за показание на температурата.Та проблема- на място с нормални и средни обороти стрелката не минава средата,Качваш се тръгваш и след сто метра стрелката е в червеното , спираш и след 10 секунди отива на средата.На място и да форсираш не минава средата.Измерих температурата на охлаждащата течност на отворен термостат - 89 гр. Прави го и при студен двигател но след малко по продължителен пробег 500 м
      Тогава като измерих тем беше 67 градуса.
      И какво правим ?

      Коментар


      • #33
        От: Температура

        Първоначално публикуван от Nojarov Преглед на мнение
        Здравейте,
        Днес на един приятел Фронтерата направи нещо странно.Е то е два три дена , сменил е термостат и датчика за показание на температурата.Та проблема- на място с нормални и средни обороти стрелката не минава средата,Качваш се тръгваш и след сто метра стрелката е в червеното , спираш и след 10 секунди отива на средата.На място и да форсираш не минава средата.Измерих температурата на охлаждащата течност на отворен термостат - 89 гр. Прави го и при студен двигател но след малко по продължителен пробег 500 м
        Тогава като измерих тем беше 67 градуса.
        И какво правим ?
        Почваме да четем в подфорум Опел, и след това действаме с наученото.
        no signature no problems

        Коментар


        • #34
          От: Температура

          Да върне, твоят приятел, старият датчик за показанието.

          Коментар


          • #35
            От: Температура

            И с него е същото

            Коментар


            • #36
              От: Температура

              Преди да сменя радиатора,който протече,стрелката на температурата стоеше съвсем малко над 9ч. в движение.При работа на место обаче,перката ми включваше на последната черта преди червената.В момента карам с бакърен радиатор и в движение стрелката едва стига до първата черта,но не съм оставял двигателя да работи до включване на перката.Явно,че стария радиатор е бил задръстен с котлен камък.Двигателят ми е C20NE,беше с виско,но се прецака и го смених с ел. перка.Вероятно ще се наложи да сменя термостата,но ще изчакам да се стопли времето,да видя как ще се държи температурата.За всеки случай съм купил датчик за перката 82-68 градуса,за да не се притеснявам в горещините.

              Коментар


              • #37
                От: Температура

                Ще се включа по темата с малко информация, която добих покрай топлото на моят мотор. Тръгнах от слабо парно и показние на стрелката малко над първо деление при уж загрят мотор. Смених термостат, който отваря на 92 градуса (колкото оригиналния) и датчика за показанието на уреда на таблото. Макар, че уж е за моя мотор се оказа, че той показва повече отколкото всъщност е темп. на мотора но този проблем ще го реша, като му бодна едно съпротивление, като дойде пролетта. А иначе термошалтера, който пуска перките включва първа степен при 95 градуса и тогава тръгва голямата перка на радиатора, а при 105 градуса се включва и перката на климатика (не съм тествал дали при това положение се изключва климатика, но след като колеги го твърдят явно е така). Ако искате да имате абсолютни точности в температурите дайте повече парички и си купете оригинални датчици, или термостат! А иначе числата, които съм цитирал са абсолютно верни и седя зад тези твърдения, защото доста порових и изчетох! Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-6.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:5462042
                Въпросният термошалтер струва под 20лв.
                ОФА КБ X20SE + метан

                Коментар


                • #38
                  От: Температура

                  Перката на климатика не зависи от този включвател и посочената температура. Тя се включва от друго нещо и по друга причина.
                  И на верният включвател единият контакт е нормално отворен а другият е нормално затворен и точно той при прекъсване изключва климатика . И струва 80 кинта!!!
                  Поздрави!
                  Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                  А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                  Коментар


                  • #39
                    От: Температура

                    Значи... жиците към термошалтера са 3 на брой. На едната е масата, другата е за перката на радиатора, а при подаване на маса на третата жица тръгва перката на вентилатора на климатика. А иначе да отбележа, че като ползвам климатика лятото въпросната перка си работи нормално. Така, че... при мен или системата е друга, или има някакъв бъг.
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #40
                      От: Температура

                      X22xe При мен третата отива в компресора на климатика, за да го изключи над 100 градуса.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Температура

                        Няма бъг,има следи от лоши ръце дето са бъркали дето не трябва!!!
                        Трябва да се изключи климатика,не да се стимулира охлаждането. Въпреки че някъква такава комби схема би могла да се осъществи със рамка с два малки вентилатора каквата имат TDS 2.5 Фронтерите. Там единият си бачка за климатика,а вторият би могъл да да работи като първа степен на охлаждане,като стане много зор да си се включва големият Фан!
                        Ама всичко това са интерпретации, при нормални инсталации и фабричните окомплектовки на охлаждащите системи си работят предоволно добре!!!! Другото е Рейсинг-варианти на доработки!
                        Поздрави!
                        Последно редактирано от EXALIBUR; 18-03-13, 12:26.
                        Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                        А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                        Коментар


                        • #42
                          От: Температура

                          Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                          ... Другото е Рейсинг-варианти на доработки!
                          Поздрави!
                          Палави са италианските ръчички макар и не особено кадърни! Поздрави!
                          ОФА КБ X20SE + метан

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X