Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Температура

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Температура

    Датчика на температурата ми показва на края на първата стлелка. Съмнявамсе че термостата не ми е вред. Лятото при продължително катерене ми е стигал до средата на датчика на таблото и перката се не е включвала .Интересувамсе къде ви показва нормалната темперетура при нормално каране по шосе като термостатите са някъде при 85-90 градуса

  • #2
    От: Температура

    стрелката седи в средата като закована при каране по асвалт.Само в гората ми е вдигала малко над средата. При мен беше така преди да сменя термостата.
    OPEL FRONTERA C20NE

    Коментар


    • #3
      От: Температура

      Първоначално публикуван от gogodim Преглед на мнение
      Датчика на температурата ми показва на края на първата стлелка. Съмнявамсе че термостата не ми е вред. Лятото при продължително катерене ми е стигал до средата на датчика на таблото и перката се не е включвала .Интересувамсе къде ви показва нормалната темперетура при нормално каране по шосе като термостатите са някъде при 85-90 градуса
      Ти нали си с 2.8 тди ?
      Перката би трябвало да е с виско.
      А иначе и моята не загрява много.
      Оpel Frontera A КБ 2.8 TDI; Peugeot 206 2.0 HDI
      Honda CB 919 Hornet
      0898849413-Светльо
      Кръвна Група: 0+

      Коментар


      • #4
        От: Температура

        Първо си свери прибора с термометър в радиатора , има такива които работят и над 100 градуса . Ползват ги парнаджийте! Напиши после дали температурата от радиатора и тази на термостата след като отвори са еднакви.

        Коментар


        • #5
          От: Температура

          Перката е виско но и тази на климатика трябва да се задеиства. Ще меря и ще пиша накрая при затворен и при отворен термостат за температурата. Меренето ще е в казанчето

          Коментар


          • #6
            От: Температура

            Термостата е за смяна. Според мен пропуска по малко.

            Коментар


            • #7
              От: Температура

              Ами моита старата(бензинова с виско) по асфалт и 90-100км скорост си седеше на 1 чертичка само в задръстване стигаше до средата и малко по нагоре но така си я карах много време така и я продадах защото исках да съм спокоен че няма да прегрява!Това че седеше там не значеше че нямаше добро парно(дефакто си беше добре за мен!)Сега на новата която е с електрически вентилатор стрелката седи на средата през повечето време но в задръстванията се качва застрашително нагоре което повече ме претеснява а перката се включва малко след предпоследната бяла чертичка......!Докато го разбера че датчика там пуска перката доста се препотих даже искарах принудително ключе за пускане на перката!Казаха ми че мойта може да е така защото е внос от Швеицария а там слагали термостати който отварят на по вискока температура зада може по бързо да вдига температура!Незнам дали е така но съм склонен да вярвам защото на другата кола от Швеицария се държеше по същия начин и след като се смени термостата се оправи показанието на стрелката и перката почна да се пуска по рано но ....парното на тази кола драстично се промени!Отслабна с други думи!Сега на мойта фронтера парното е страхотно и за това за сега несмятам да го сменям макар и да се пуска перката на температура много по висока от мойто желание!
              Дано съм ти бил полезен!
              Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
              LZ1NES

              Коментар


              • #8
                От: Температура

                При лекия автомобил които карам стариа термостат ми беше 89 и перката включваше след 95 градуса. Смених го с нов понеже стария взе да прави проблеми Новия е 81 градусов и перката включвd преди 90 градуса .

                Коментар


                • #9
                  От: Температура

                  Лекия автомобил си е лек , тежкия - тежък . Дори при една и съща марка автомобили , различните модели непрекъснато търпят конструктивно развитие , включително и охладителната система .
                  Следователно : безразборното сравнение на показанията на датчици при различните автомобили не води до нищо .

                  Конкретно за бензиновите фронтери ( по-старите щайги ) от наблюденията ми в този раздел :
                  статистически забелязвам , че на повечето колеги стрелката кове точно по средата на диапазона . И това явно е нормалното . Нормално е разбира се и леко отклонение в двете посоки , но общо взето на дълъг път е горното .
                  Предполагам , че и при дизеловите е така , но нека колегите споделят .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Температура

                    Смених си термостата ,стария не затваряше. Сега стрелката стига до средата и си стои там, но ме притеснява друго, че включва перката чак когато стрелката достигне предпоследното деление. Това нормално ли е? Фронтерата е 2.0 115к мотора x20se

                    Коментар


                    • #11
                      От: Температура

                      Първоначално публикуван от anto1 Преглед на мнение
                      Смених си термостата ,стария не затваряше. Сега стрелката стига до средата и си стои там, но ме притеснява друго, че включва перката чак когато стрелката достигне предпоследното деление. Това нормално ли е? Фронтерата е 2.0 115к мотора x20se
                      Ами за мен не е нормално (поне от нервна гледна точка) но и при мен е така!
                      Ако искаш да ти е спокоино си смени датчика за перката с такъв който ще я пуска по рано но парното ще ти стане малко по слабо!
                      Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                      LZ1NES

                      Коментар


                      • #12
                        От: Температура

                        За парното не съм съгласен, аз съм с виско муфа и кове на девет часа, на два милиметра най-много нагоре, виското сработва и пак смъква на девет.
                        Вътре е баня, а доста горещ въздух започва да духа дори и между 9 и долната черта.Ако не е запушено радиаторчето, уплътненията на врати и капаци са си на мястото, и 70 градуса могат да топлят предоволно и посред зима.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Температура

                          Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                          За парното не съм съгласен, аз съм с виско муфа и кове на девет часа, на два милиметра най-много нагоре, виското сработва и пак смъква на девет.
                          Вътре е баня, а доста горещ въздух започва да духа дори и между 9 и долната черта.Ако не е запушено радиаторчето, уплътненията на врати и капаци са си на мястото, и 70 градуса могат да топлят предоволно и посред зима.
                          Съгласен съм!Но мисля че всико е въпрос на гледна точка!Както казах и в попредните постове сравнявам между 3 обекта.(2 джипа фронтери(лично мои)и един лек автомобил на брат ми)За колата мога да кажа само косвени наблюдения!И това което съм усетил при возене в нея!А то е че имаше страхотно парно докато не се смени термостата и датчика за перката да се пуска по рано!Не че сега няма парно но.....не е същото!
                          Докато за джиповете мога да кажа от първо лице! Та стария (които беше с виско) никога не ми е дигал температурата до средата освен в задръствания и катерене по баир!Парно си имаше и то доволно за мен (имам в предвид че несъм карал с ушанка и ръкавици) а и никой около мен не е настивал в него (говоря за децата) но сега новия ме е карал да пускам студено при мунус 15 навън(на дълаг път) защото вътре неможе да се диша от топло!За това споделям с колегата моето виждане!А този (новият) се държи едно към едно с неговите показания!И стрелката седи на средата и перката се пуска малко преди последната бяла черта (във възходящ ред) което мен лично ме изнервя но..... както казах и преди такова парно повече ми харесва!
                          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                          LZ1NES

                          Коментар


                          • #14
                            От: Температура

                            При двигателите с виско муфа е често срещано явление да седи температурата на първата бяла черта и парното е топло/ама не баш горещо/.
                            И аз съм така и колега със същата машина и той.Просто муфата се е сдухала вече и перката се върти постоянно но без сила/с ръка я спирам/.
                            Така обаче лесно може да се прегрее мотора.
                            Николай Младенов
                            ОФАДБ 94г. C24NE

                            Коментар


                            • #15
                              От: Температура

                              Първоначално публикуван от neshko Преглед на мнение
                              Съгласен съм!Но мисля че всико е въпрос на гледна точка!Както казах и в попредните постове сравнявам между 3 обекта.(2 джипа фронтери(лично мои)и един лек автомобил на брат ми)За колата мога да кажа само косвени наблюдения!И това което съм усетил при возене в нея!А то е че имаше страхотно парно докато не се смени термостата и датчика за перката да се пуска по рано!Не че сега няма парно но.....не е същото!
                              Докато за джиповете мога да кажа от първо лице! Та стария (които беше с виско) никога не ми е дигал температурата до средата освен в задръствания и катерене по баир!Парно си имаше и то доволно за мен (имам в предвид че несъм карал с ушанка и ръкавици) а и никой около мен не е настивал в него (говоря за децата) но сега новия ме е карал да пускам студено при мунус 15 навън(на дълаг път) защото вътре неможе да се диша от топло!За това споделям с колегата моето виждане!А този (новият) се държи едно към едно с неговите показания!И стрелката седи на средата и перката се пуска малко преди последната бяла черта (във възходящ ред) което мен лично ме изнервя но..... както казах и преди такова парно повече ми харесва!
                              Знаеш и аз съм сега с такава като твойта новата, смених датчика да включва перката на 97 градуса и промяна в парното нямам. Все си духа доволно топло. Иначе с оригиналния датчик си е нервно положението, той включва на 107 градуса и стрелката се движи неприлично много нагоре Сега ми е спокойно, мине ли малко над средата перката се включва и връща стрелката на 9 часа. Смени го, няма да съжаляваш. И колегата с x20SE моготра го съветвам да направи същото.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X