Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Опелски ядове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Опелски ядове

    Колега здравей, ако е това което описваш. То този автомобил може да има сериозен проблем.
    Ако главата е била наварявана не е много добре. Зависи от кой тип глава е, ако е била Коусткаст си ударил джакпот и в същото време лошо за теб, Ако е била Колбеншмид направо я хвърляй и търси друга(зависи как е оправена). Радиатора на парното може да е байпаснат. Дебитомера може да е въртян. Има такава опция също. Кофти презацепени валове, чипове и всякакви гадости. Трябва и една хубава диагностика в реално време. Чек с кламер за грешки правихте ли, пробвахте ли да я четете със скенер.

    http://www.opelclub-bg.com/forum/ind...howtopic=25903 ето ти един линк може да ти е от полза.
    Пратих телефона на силно мой човек в района на Хад.Димитър, пуснах го на Ясен на л.с
    Ако решите мога да я видя и аз с мойте техники, аз живея в Младост.
    Имам и силен и доверен човек във Люлин, Надежда

    Разхода който описваш е ненормален за тоя мотор. И явно доста неща са "бутани" това е доста прост като устройсто мотор и не много труден за работа. Ако решиш да го правиш сам, ще ни трябва поне една отправна точка, която най добре ще получим с едни записи от ЕКУ-то, за да видим какви данни събира от датчиците и периферията
    Последно редактирано от БИЖО БИЖЕВ; 16-12-10, 18:03.
    Който оцелее ще закусва!

    Коментар


    • #32
      От: Опелски ядове

      Радиатора не е байпаснат, вода стига до него, според мен, просто е запушен. Също така радиатора е турски. Не съм гледал главата каква е, но съм над 90% сигурен, че е Колбеншмидт KS700. Чека с кламера е излишен, защото без да свети EML колата не записва грешки, а лампата не е изгоряла. Дебитомера работи, до колко не знам, но дава признаци на живот, същото важи и за ламбда сондата. Направих тест. Изключвам дебитомера и оставам само ламбдата да коригира сместа и колата работи с много голямо закъснение на натискането на газта, когато единия от цилиндрите реши, че няма да работи с изключен дебитомер работи по-равномерно. В clubcalibra.com казват, че добре направена глава KS700 не далава ядове повече....

      Коментар


      • #33
        От: Опелски ядове

        За съжаление от изцяло финансова гледна точка ми се налага да го правя сам. Ще съм много благодарен, ако може да се разберем нещо, за да може да се види какво се случва с ЕКУ-то.

        Коментар


        • #34
          От: Опелски ядове

          ПРовери ли белезинте на ангренажния ремък. Спомням си, че на моя C20XE като зацепя ремъка при натягането на оптяжната ролка се изместваше центровката на единия разпределителен вал с един зъб. Провери ги добре. Това за вървенето. А за промяната на стрелката на водата толкова рязко, виж дали няма лош контакт на датчика и при вибрациите на двигателя да променя отчитанията даже да спира да работи на моменти. И ако на колата е слагано турбо и сега е махнато, най-вероятно е със сменена гарнитура с по дебела за да намалят компресията и сега газоразпределението да не е наред. И инжекторите също може да са за кола с турбо и да пръскат яко бензин и да давят положението. А може и валовете да са сменяни. Това са само предположения от моя страна. Пробва ли да премериш компресията?
          Последно редактирано от sony bono; 16-12-10, 19:03.

          Коментар


          • #35
            От: Опелски ядове

            Първоначално публикуван от Ocultist Преглед на мнение
            Радиатора не е байпаснат, вода стига до него, според мен, просто е запушен. Също така радиатора е турски. Не съм гледал главата каква е, но съм над 90% сигурен, че е Колбеншмидт KS700. Чека с кламера е излишен, защото без да свети EML колата не записва грешки, а лампата не е изгоряла. Дебитомера работи, до колко не знам, но дава признаци на живот, същото важи и за ламбда сондата. Направих тест. Изключвам дебитомера и оставам само ламбдата да коригира сместа и колата работи с много голямо закъснение на натискането на газта, когато единия от цилиндрите реши, че няма да работи с изключен дебитомер работи по-равномерно. В clubcalibra.com казват, че добре направена глава KS700 не далава ядове повече....
            Чека с кламера е като народната медицина, ако не помага, не пречи също така.
            Дебитомера само с "признаци на живот", толкова и ще върши работа, дори и да не е бърникано в ECU/което силно ме съмнява/, той има само три помощника за качествена работа - изрядни дебитомер, датчик за водата и ламбда сонда.При теб има нещо много сбъркано, а ECU не го открива според теб.Имай предвид, че компа хваща доста по-дребни неуредици от раз и ти ги пее дори след разкачане на акумулатора, т.е. помни ги и ги открива пак като завещан имот.
            Последно редактирано от maxxx; 16-12-10, 19:07.

            Коментар


            • #36
              От: Опелски ядове

              Тук не става дума за грешка записана, а да видим живи данни и да се насочим към нещо.
              Иначе ще ровиш с месеци и всеки ще дава акъл, а това не е правилният начин. Каза че имаш финансови проблеми. Аз написах по напред че няма да ви взема и стотинка а просто от чисто любопитство искам да видя какви ги прави кочинката.)))
              Колбеншмид глава направена ли е кадърно е по здрава и се ползва за доста силов тунинг.
              Радиатора няма значение каква марка е, ако го отпушите ще топли, а може и той да ви задържа вода и да прави мизерията. Отиваш в Кауфланд, и намираш препарат за почистване на кафемашини от ръжа и котлен камък...Шишето струва 5-6лв. някво българско е има картинка с един дядо като Айнщайн, слагаш го в мотора и оставяш да работи или си я караш 2-3 дни. Няма да ти скапе маркучите или радиаторите- пробвано е много пъти.
              Дебитомера и ламбдата как разбрахте че работи -питам за да се насоча към нещо.
              Проверете и ангренажа както писахме вече с колегата.
              Педала на газта е на жило както знаеш там електроника няма , има единствено ТПС-а. Проверете го дали е направен по дефолт. (аутодата).
              Дебитомера е и за 4 -те цилиндъра, ако изчезва единия проблема може да ви е в бубината по скоро.
              Както казах много неизвесни и е добре да се проверят, щото стреляме на сляпо. При тоя мотор ако има проблем по периферията ще ти даде грешка или кофти стойност на най близкият датчик, който от своя страна може да е напълно изправен.

              Аз ще съм в София до другия вторник след което изчезвам към прованса, ако решите и времето го позволява ще я прочетем
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар


              • #37
                От: Опелски ядове

                Валовете са стандартни, гарнитурата също, тъй като е заварявана главата ( редовният нормер на KS700), според собственика на колата. Също така според него колата си е работила напълно нормално до преди да я зазими. Сега е много късно, но утре ще направя теста с кламера, въпреки, че където и да чета, ако не свети лампата на таблото за мотора, значи нямало грешки......

                П.п. Сещо така ще съм благодарен, ако някой може да сподели как се затягат ремъците, защото чета, че се изисквал специален инструмент.....
                Последно редактирано от Ocultist; 16-12-10, 19:29.

                Коментар


                • #38
                  От: Опелски ядове

                  [QUOTE=Ocultist;1371056]Валовете са стандартни, гарнитурата също, тъй като е заварявана главата ( редовният нормер на KS700), според собственика на колата. Също така според него колата си е работила напълно нормално до преди да я зазими.
                  QUOTE]
                  Това което пипшеш е хубаво. Значи ще я оправите по лесно отколкото си мисля. Ако някога е дърпана провери да не е превъртяла зъб. Това е лесно за проверка, само дето е студено навън След като е работила нормално, пак ще работи. ТОзи двигател си заслужава да се съживи. Стискам палци.
                  Ангренажният ремък се затяга като предната планка на оптяжната ролка се завърта с квадрат. Има си квадратен отвор не можеш да го сбъркаш и да не го видиш. Няма пружина. Стяга се на ръка като се завива и винта който я затяга с гаечен ключ или шестограм.
                  Последно редактирано от sony bono; 16-12-10, 19:43.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Опелски ядове

                    Благодаря за съдействието колеги! Утре отивам в гаража и ще погледна за ремъците и дали изкарва грешки. После пак ще пиша.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Опелски ядове

                      за 25години ядове с коли за първи път чувам двг да изстива от каквато и да било повреда,дори и при не работещ термостат. провери верни ли са показанията на температурният датчик.ламбда и дебитомер за газ не участват,при не работеща водна помпа или запушване ,ще прегрее а не да истива. провери замасяването от акомулатора-шаси-двигател.а после ив арматурното табло

                      Коментар


                      • #41
                        От: Опелски ядове

                        А каде е разположен температурният датчик?При мен се е случвало при събиране на въздух около него да не отчита коректно....
                        Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

                        Коментар


                        • #42
                          От: Опелски ядове

                          Водна помпа лопатки!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Опелски ядове

                            Нищо им нямаше на лопатките. Нейсе, и помпата е нова.

                            Той проблемът си се развива, де. Човекът сменя ли сменя.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Опелски ядове

                              здравей колега,решихте ли проблема?ако е така добре ако не помислете върху това че,след силов тунинг се сменя и софтуера в ECU-то(дължината на импулса на дюзите)-висок разход.най вероятно след преработката за продажба никой не се е сетил да сложат стокови ECU и дебитомер.мисля че е добре да вземеш за проба от някой тези двете и да пробваш как ще работи

                              Коментар


                              • #45
                                От: Опелски ядове

                                Е, ТОЗИ проблем решихме. След ремонт на изпарителя (да не пуща газ във водата) и смяната на няколко скоби и маркучи (да не пущат много вода навън), успях да настроя двигателя да работи адекватно на газ, температурният режим също се оправи. На бензин също работи някак, но никой не смее да я включи на бензин за повече от няколко секунди, от страх да не задъни пак свещите. Сега остава да се разбере къде се губи маслото, къде някои тоци и какво вие откъм компресора на климатика и колата ще може едва ли не да се използва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X