Един приятел бори една Калибра. Аз няколко дни подред ходя да го завръщам с ласото, а между другото му давам съвети -
1. Зарежи я тая бракма
2. Мани го тоя дръгел
.....
172. Разкарай тая кошница
173. Смени свещите
174. Смени кабелите на свещите
175. Оправи работната температура
.....
А по същество:
Двигателят е C20XE, с много оставени в него мръсни ръчички - монтьори, тунингари, газаджии. Това, което мен ме дразни и ми пречи да го наглася поне на газ да мърда някак: не загрява. Ако бъде оставен на празен ход (доколкото го има), стрелката се качва на 90 градуса и залепва там. Тръгнеш ли, слиза до дъното на скАлата. Няма значение - нагоре, надолу, по равно ли пътуваш - все на дъното. Успоредно със покачването и спадането на температурата, се променя и поведението на двигателя (студен работи много зле).
Термостата сменихме с нов - същата работа. Има ли някаква хитрина, която пропускаме?
1. Зарежи я тая бракма
2. Мани го тоя дръгел
.....
172. Разкарай тая кошница
173. Смени свещите
174. Смени кабелите на свещите
175. Оправи работната температура
.....
А по същество:
Двигателят е C20XE, с много оставени в него мръсни ръчички - монтьори, тунингари, газаджии. Това, което мен ме дразни и ми пречи да го наглася поне на газ да мърда някак: не загрява. Ако бъде оставен на празен ход (доколкото го има), стрелката се качва на 90 градуса и залепва там. Тръгнеш ли, слиза до дъното на скАлата. Няма значение - нагоре, надолу, по равно ли пътуваш - все на дъното. Успоредно със покачването и спадането на температурата, се променя и поведението на двигателя (студен работи много зле).
Термостата сменихме с нов - същата работа. Има ли някаква хитрина, която пропускаме?
Коментар