От: Опелски ядове
Масления се намира отпред пред водния, малък и седи на една линия с радиаторните тръби на хидравличната система. Като отворите капака, погледни в дупката между предната греда и бронята и ще го видите. Ако има климатик е точно пред него, долу ниско в ляво (ако сте с лице пред колата) Или го проследете по маркучите които са точно над масления филтър, ще ги видите като навиете пълен десен.
Масленият по голямо значение ще ви окаже при дълъг път, на кратки и градски тръгни -спри няма толкова да го осетите, маслото за тоя мотор е 10В40 без значение каква марка.
Пробвали сме и с най куцата(27лв. 5литра+филтъра) и нямаше ядове дори беше на състезание автомобила. Според мен проблема не е в маслото.
Ако е била карана на газ дълго време шанса да тръгне на бензин клони към нула. Дюзите ще са спекли, едно чистене със качествен стенд е към 25лв. на дюза. Ако ръчно се захванат е по евтино но по трудоемко, ако и бензин не е слаган скоро, резервоара ще е пълен с утайка и може да се наложи чистене. Той поне не е тежък за сваляне. А недай си боже да е гърмяла и на газ, дебитомера ще е като проходна тръба на канализация, и тогава найци смеси, компа ще е ошашкан яко
) и ще минава само в аварийни.
Щом казва че тунингари са я пипали може и да са променяли стойности на дебитомера и това пак ще повлияе на бензин.
Кой мотроник е колата, или по скоро с бубина или делко е запалването?
Масления се намира отпред пред водния, малък и седи на една линия с радиаторните тръби на хидравличната система. Като отворите капака, погледни в дупката между предната греда и бронята и ще го видите. Ако има климатик е точно пред него, долу ниско в ляво (ако сте с лице пред колата) Или го проследете по маркучите които са точно над масления филтър, ще ги видите като навиете пълен десен.
Масленият по голямо значение ще ви окаже при дълъг път, на кратки и градски тръгни -спри няма толкова да го осетите, маслото за тоя мотор е 10В40 без значение каква марка.
Пробвали сме и с най куцата(27лв. 5литра+филтъра) и нямаше ядове дори беше на състезание автомобила. Според мен проблема не е в маслото.
Ако е била карана на газ дълго време шанса да тръгне на бензин клони към нула. Дюзите ще са спекли, едно чистене със качествен стенд е към 25лв. на дюза. Ако ръчно се захванат е по евтино но по трудоемко, ако и бензин не е слаган скоро, резервоара ще е пълен с утайка и може да се наложи чистене. Той поне не е тежък за сваляне. А недай си боже да е гърмяла и на газ, дебитомера ще е като проходна тръба на канализация, и тогава найци смеси, компа ще е ошашкан яко
) и ще минава само в аварийни. Щом казва че тунингари са я пипали може и да са променяли стойности на дебитомера и това пак ще повлияе на бензин.
Кой мотроник е колата, или по скоро с бубина или делко е запалването?
Коментар