Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Опелски ядове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Опелски ядове

    Масления се намира отпред пред водния, малък и седи на една линия с радиаторните тръби на хидравличната система. Като отворите капака, погледни в дупката между предната греда и бронята и ще го видите. Ако има климатик е точно пред него, долу ниско в ляво (ако сте с лице пред колата) Или го проследете по маркучите които са точно над масления филтър, ще ги видите като навиете пълен десен.
    Масленият по голямо значение ще ви окаже при дълъг път, на кратки и градски тръгни -спри няма толкова да го осетите, маслото за тоя мотор е 10В40 без значение каква марка.
    Пробвали сме и с най куцата(27лв. 5литра+филтъра) и нямаше ядове дори беше на състезание автомобила. Според мен проблема не е в маслото.


    Ако е била карана на газ дълго време шанса да тръгне на бензин клони към нула. Дюзите ще са спекли, едно чистене със качествен стенд е към 25лв. на дюза. Ако ръчно се захванат е по евтино но по трудоемко, ако и бензин не е слаган скоро, резервоара ще е пълен с утайка и може да се наложи чистене. Той поне не е тежък за сваляне. А недай си боже да е гърмяла и на газ, дебитомера ще е като проходна тръба на канализация, и тогава найци смеси, компа ще е ошашкан яко ) и ще минава само в аварийни.
    Щом казва че тунингари са я пипали може и да са променяли стойности на дебитомера и това пак ще повлияе на бензин.

    Кой мотроник е колата, или по скоро с бубина или делко е запалването?
    Последно редактирано от БИЖО БИЖЕВ; 13-12-10, 17:39.
    Който оцелее ще закусва!

    Коментар


    • #17
      От: Опелски ядове

      Ако изобщо ще се прави тази кола, да се подкара на бензин е по-скъпият подход. Пакостливи ръчички са правили мощностен тунинг, после са го връщали обратно. Бензиновата система ще разплаква майки.

      Коментар


      • #18
        От: Опелски ядове

        А да се премахне охлаждането на маслото, може ли?

        Коментар


        • #19
          От: Опелски ядове

          Просто хрумка:
          Недобре набита , и вследствие от това превъртаща турбинка на водната помпа?...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Опелски ядове

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Ако изобщо ще се прави тази кола, да се подкара на бензин е по-скъпият подход. Пакостливи ръчички са правили мощностен тунинг, после са го връщали обратно. Бензиновата система ще разплаква майки.
            Ако сега е объркано газоразрледелението след махатнето на този тунинг? Може и да не е вързано нещо правилно. Или просто обърнато-не на точното място. Да не са бъркали в компютъра?
            Изведнъж ли започна да го прави този проблем или така я наследихте?

            Коментар


            • #21
              От: Опелски ядове

              Водната помпа и аз я заподозрях.

              Запалването е с четворна или две двойни бобини, без делко.

              Коментар


              • #22
                От: Опелски ядове

                Ако е водната помпа, ще си проличи веднага, най простия тест е да запалиш колата и да провериш дали прави налягане системата, има ли проблем с турбината налягане няма да има.

                Мен ме съмнява да е тя, те обикновенно износват осите и вият доволно, рядко чупят лопатки на турбинки но пак си работят на 50% след това. Ако тя прави мизерия ще имате проблем при обороти, на тихи ще си върти, но при обороти над 2.500 просто ще изпуска и турбината няма да подържа налягане и ще вдигате температура.
                Масленото може да го шунтираш но няма смисъл, това е една от екстрите на мотора. Хората дават мило и драго да сложат такива радиатори. Но ваша си работа, решите ли отвиваш тръбите които са до масления филтър 2 на брой и навиваш пробки на тяхно място и вече си без маслено. Масленото си има клапан налягане+ термостат и е доволна екстра като напънеш мотора на 5000-6000об.

                Колата върви, изгасва след падане на температурата? Или друго прави. Защото беше написал че си го дърпал.

                П.С Мотроник 2.8 се води, питах за моя информация
                Който оцелее ще закусва!

                Коментар


                • #23
                  От: Опелски ядове

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  ...Водната помпа и аз я заподозрях.
                  ...
                  В какво ?

                  Ако тя не работи и в резултат от това двигателя не ще да загрее - това ще е първия случай откак се конструират ДВГ

                  ... и стига сме хвърляли боба , ами вземи питай този юнак ( както подканиха колегите) като как му се е появил този проблем : след интервенцията на знахарите , или постепенно ? И на бензин карал ли е , или само на газ ... и изобщо ...

                  ПС. Масления радиатор е създаден за допълнително охлаждане на двигателното масло . Не разчитайте че действа като обща охладителна система за двигателя .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Опелски ядове

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    ПС. Масления радиатор е създаден за допълнително охлаждане на двигателното масло . Не разчитайте че действа като обща охладителна система за двигателя .
                    И аз отначало реших, че с последните постове Ясен пише в друга тема, ама нейсе. Водна помпа? Да бе, да.
                    На ЗАЗа масления е част от охлаждането, ама то е по други причини.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Опелски ядове

                      Ясене, тръгнали сте по крива пътека, драги.
                      Аз съм с изпарител OMVL и работата му след трийсетина градуса на водата е безпроблемна, както и на двигателя на газ.Че колата е палила и на -10 на газ и мотора работи гладко, отделен въпрос.
                      Идете при Бижо Бижев да видите какво е записало ECU като грешки или отваряй темата за самодиагностика и я почвайте сами с кламера.
                      Имате проблем с температурата, но той не е свързан с проблема за работа на газ, или имате кофти термостат, или проблем в главата на мотора, или кофти подредени маркучи/писа се вече за това/.Пипни го тоя изпарител да не ледясва, тогава настройка няма - и да не се явява най-висока или приблизително точка в охладителната система, аз моя след майсторски ръчички го смъквах надолу, че бях бактисал да обезвъздушавам от маркучите му директно.Бяха го праснали почти наравно с изравнителното казанче и по-високо от радиатора.
                      Имай предвид, че този изпарител е много хубав, но и много мъхнат и усложнен ще кажеш излишно.Сигурен ли си, че всичко в него работи нормално и няма заминала мембрана?Ако е заминала мембраната за тихи обороти/втора камера,тяхна си иновация, уж за икономия на гориво и стабилна работа/, ще имаш проблем само на тихи обороти, после почти няма да го усетиш, но стабилни тихи няма да натъкмиш никога, а разхода ще е голям/това ти е последна грижа, като чета с какъв коптор си се хванал - дано поне ти е баджанак заради тоя декемврийски чанч/.
                      Последно редактирано от maxxx; 13-12-10, 19:09.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Опелски ядове

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        И аз отначало реших, че с последните постове Ясен пише в друга тема, ама нейсе. Водна помпа? Да бе, да.
                        На ЗАЗа масления е част от охлаждането, ама то е по други причини.
                        Оффтопик : Заза е друга бира . Това е самолет без криле . Затова и братята са му направили такива хриле отстрани А и въздуха свири около теб при 60 км. ... романтика !
                        Пенчо , тук говорим за охлаждане на нормални автомобили , не намесвай самолетната аеродинамика
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Опелски ядове

                          Ясене , аз бих "сварил" термостата в канче с прецизен термометър до него. Така ги тествам в домашни условия тея гадове. В тенджерката си показва кога отваря и затваря. Всъщност подозирам , че заяжда при затваряне нещо и пружинката насмогва да затвори, чак при съвсем ниски температури - нали каза че вдига температура нормално и после я губи.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #28
                            От: Опелски ядове

                            Искам да попитам дали има развите по проблема
                            Който оцелее ще закусва!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Опелски ядове

                              Нямам нови сведения.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Опелски ядове

                                Добър ден! Да се представя, аз съм нещастния опелджия, по име Георги. Накратко, колата е внос от Италия, била е много направена, но в последствие (явно продажбата) върната към заводско състояние. Колата когато беше взета от мой приятел грееше и харчеше. Вследствие изкриви глава. По мои данни е била разпускана поради високата СС (когато беше взета вървеше само на високооктанови горива), но какво точно е правено нямам информация. Имам спомен, че и нещо по мотора е било заварявано и май точно главата впредвид мръсотията в разширителния съд. Колата след това живее известен период, получава газова и карана известно време така, после собственика заминава за Швеция и колата е зазимена. Колата стига до мен в това състояние, което описвам. От както е взета колата няма нещо, което да работи безпроблемно. Изключвам глупостите творени по ел. системата (защо да не си вържа десния халоген към веригата за осветление на таблото?!?) и окачването, тъй като в момента най-належащ е проблема с двигателя.

                                Та по същество:

                                1. Бензин - Колата пали много трудно на бензин, трябва много енергично да се натиска от край до край педала за газта, за да може да запали (натиснат до край и задържан не дава резултат), колата няма празен ход, разход при работа на място 7л/1ч (при показание на борд. компютъра 4.3л/ч). Не свети лампата за мотора и не е записала никъкви грешки. След 15-20мин работа свещите са брутално зацапани и поне 1 цилиндър изчезва ( при работа на газ, ако вдигне 60-75 градуса на мотора се появява за малко). Ако се държи леко педала на газта на ~1000обр след 1-2мин работа се появява едно подскачане на оборотите от 500-1500. След форсиране без значение от оборотите изчезва за около 1-2мин. Мощност няма никаква.

                                2. Газ - Колата пали само с леко натискане на газта. Празен ход има, стига да не се оставя да изгазсне и да не се натиска газта, че да вдигне повече от 1500обр. Празния ход е много неравномерен съпроводен с тресене на колата. Мощност има повече от колкото на бензин. Среден разход ~30l/100km. Загрява по-бързо от колкото на бензин.

                                По въпроса със загряването, след смяна на термостата разлика в положението нямаше, след смяна на свещите колата започна да загрява, но на място. Масленият, водният и радиатора за климатика са много хубаво заслонени с един дебел картон и пак при по-продължително движение (по околовръстното от симеоново до драгалевци със скорост 60км/ч на 5та предавка@2300обр) колата изтива до положение стрелката да се опре в ограчителя извън скалата. Склонен съм да вярвам на индикатора за температурата, защото когато мине 75 градуса при преминаване от режим на работа към празен ход колата не гасне, а пада до 500обр и след това поддържа много стабилен празен ход.

                                Плочката е около дросела, под предкамерната "SFI" кутия, която е сменяна (явно е "кихала" на газ) и е направена хоуммейд метална кутия. Според колега, който има същия мотор дебитомера не е опелски. Съмненията за проблем с водната помпа или сериозно запушване са породени от факта, че дори колата да загрее пръбите и казанчето на вътрешния радиатор не могат да се пипнат, но духа приятно хладен въздух. Освен това докато карах тези дни колата превъртя гуми на лед и стрелката светкавично скочи от първата черта с 2 деления. Също така при хаутично форсиране 1000-4000-2000-1000-3000обр се забелязва същия ефект, но не с тази скорост. Освен това колата може на място за 40мин да не загрее въобще до 90 градуса, а също така за 4мин да стигне, като няма никъква зависимост кога кое явление ще настъпи. Надявам се да не съм пропуснал нищо.

                                Благодаря на всички отговорили до момента и предварително на всички отговорили за напред!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X