Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера за състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фронтера за състезания

    Засега я привеждам във фабричен вид,че не беше случила на собственик.След това я мятам с ъглошлайфа.А ако някой има предложения или снимки за привеждане на Фронтерата в "офроуд" вид-да пише.

    Коментар


    • От: Фронтера за състезания

      Чак до рязане на шасито засега няма да стигна,но иначе идеите са добри,особено за резервоара.А някакви идеи за тръбни брони?

      Коментар


      • От: Фронтера за състезания

        Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
        А ако някой има предложения или снимки за привеждане на Фронтерата в "офроуд" вид-да пише.
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:opel.jpg
Прегледи:1
Размер:36.0 КБ
ID:5232653Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10203.jpg
Прегледи:1
Размер:140.9 КБ
ID:5232654Натиснете снимката за да я уголемите

Име:opel 2.jpg
Прегледи:1
Размер:77.4 КБ
ID:5232655

        Коментар


        • От: Фронтера за състезания

          За състезания аз си я представям без пластмасовият покрив, нещо такова:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:139.jpg
Прегледи:1
Размер:97.0 КБ
ID:5233296
          Артикулациите отзад не са чак такъв проблем:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cuencaabril08145smallag4.jpg
Прегледи:1
Размер:75.2 КБ
ID:5233297
          За по-големи ходове отпред може да се наложи преправяне на планката която държи предния диф за да се получава по-малък ъгъл при каретата
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:70yeqwl8oeoyvdw4lx2p.jpg
Прегледи:1
Размер:627.4 КБ
ID:5233298За да не се получава това: Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d93e1n5k12kt1x0lm4sk.jpg
Прегледи:1
Размер:540.5 КБ
ID:5233299
          Броните са си труд и творчество не е важното да е красиво, важното е да е здраво и функционално, по-дълги амортисьори, шнорхел, преместване на радиатора отзад и вкарване на лебедката максимално навътре(то при 2.0 двигателя място има бол, еле ако се и махне радиатора почти върху предния мост може да се позиционира). Ролкеджа си е по изисквания, седалките също, предвижда ли се промяна в предавателното число на диференциалите, блокажи?(за амигото има на ARB блокаж на задния мост в чужбина не е и много скъп) Гумите според терена, но с 31'' трябва да се започне, аз май се поизчерпах откъм идеи, но то това е най-лесно, по трудна е реализацията им.

          Коментар


          • От: Фронтера за състезания

            Благодаря,колега!Това за предния диф е много интересно-ще видя дали ще мога да го осъществя.А иначе няма да правя драстични промени по "боеца",поне на първо време.Сигурен съм,че ще дойде момента за рязане на шасита,местене на радиатори отзад и прочие "хард" промени.Но все пак аз не искам да участвам в първенството,а в любителски състезания и по-хард разходки,както съм написал по-нагоре.Промяната ще става постепенно,за да е по-пълно удоволствието...

            Коментар


            • От: Фронтера за състезания

              Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
              и по-хард разходки
              Тя и без много да я правиш си е екстра/вервай ми/.Един приличен лифт и стига.И много не ги слушай какво ти говорят/с прехфалените марки/,че не ставала.

              Коментар


              • От: Фронтера за състезания

                В интерес на истината това за което говоря не струва чак толкова много пари, по-скоро трябва време за заигравки. Мисля че най-важното на първо място е да се проверят всички агрегати, за хард изпълнения аз бих изхвърлил вътрешните тапицерии и повечето пластмаса, лифтирането на ресьорната фронтера не е чак толкова сложно и не изисква големи финанси. Най-големите разходи според мен са-първо привеждането на колата в добро техническо състояние, на второ място гумите. При хард изпълнения и състезания повече от две места така или иначе не са нужни, а и пластмасовия покрив е още нещо което да може да се счупи в гората( а си струва пари) затова и аз бих го махнал, но това пък ознаава заигравка с преградата зад предните седалки, но това направи ли се прекарването на радиатора отзад изисква направата на стойката и прекарването на два маркуча( е така казано е много лесно ) На багажното отделение може дори да му се резне и пода на купето така или иначе става излишно, резервна гума, втора лебедка за отзад, крика...оф аз май пак задълбах към хард изпълнение, но така става като гледам какво правят из американските и австралийски форуми с амигото

                Коментар


                • От: Фронтера за състезания

                  Интересни неща видях в АМИГО-форумите,но там сякаш наблягат на външните модификации-изключвам повдигането на резервоара.Няма промени по окачването или поне няма достатъчно инфо за това.А иначе ми направи впечатление широкото използване на така оплювания бодилифт-от 2.0 до 3.5 инча...

                  Коментар


                  • От: Фронтера за състезания

                    Темата за Исузуто за състезания и хард разходки за което ти писах дори е с 1,5" лифт на окачването, а май беше с 33-ки, ама те Исузувите двигатели май са от 2,6 нагоре де.

                    Коментар


                    • От: Фронтера за състезания

                      Все още не мога да докладвам за промени по "боеца",защото засега ми е единствена кола и го карам в състоянието,в което го взех.Първата промяна в списъка ми със задачи е да изхвърля газовата уредба,защото сега гори 20 на сто газ,а не върви.Сигурно може да се направят някакви центровки,но и без това по състезания и хард разходки предпочитам да съм с оригиналната горивна система.И тъй като джипа е каран дълго време на газ,сигурно ще трябва да сменям дебитомер,инжектори и най-вероятно свещи и кабели.Моля да ме ориентирате за цени на тези части-оригинални и заместители.
                      П.П.Не съм имал бензинова кола от 20 години и малко съм неинформиран за тези системи.

                      Коментар


                      • От: Фронтера за състезания

                        Оригиналните кабели са скъпи-над 150лв струваха, но стават от Вектра, но не съм сигурен коя. Свещите не са скъпи, и най-скъпите едва ли са повече от 60лв всички(за 2.2 екотек двуелектродни са 40-45лв) Инжекторите не е ли по-добре да се пробват първо на ултразвуково почистване, не съм сменял нищо друго от изброените, о за тях ми се струва че няма да са най-евтини. На газ може да се направи да върви много повече отколкото на бензин, но и ще гори малко повече( два до три пъти )

                        Коментар


                        • От: Фронтера за състезания

                          Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                          Оригиналните кабели са скъпи-над 150лв струваха, но стават от Вектра, но не съм сигурен коя. Свещите не са скъпи, и най-скъпите едва ли са повече от 60лв всички(за 2.2 екотек двуелектродни са 40-45лв) Инжекторите не е ли по-добре да се пробват първо на ултразвуково почистване, не съм сменял нищо друго от изброените, о за тях ми се струва че няма да са най-евтини. На газ може да се направи да върви много повече отколкото на бензин, но и ще гори малко повече( два до три пъти )
                          Само да уточня че за 2,2 екотек свещите са 29 - 35 лв двуелектродите на Бош!
                          Аз мойте ги взех за 29 лв. комплекта!Оргиналните кабели са 80лв. пак от Бош че незнам от къде пазарува колегата но ми се струва доста скъпо!(Сменял съм изброеното преди 2 седмици). За газта незнам защо трябва да се маха!На предишната ми фронтера (2,0 I ,93 г. КБ) бях с обикновенна газова и вървеше много добре и даваше добър разход 12-14 в града като имаше динамиката на бензина!И само едно мнение да споделя за запушените инжектори!На предишната го имах този проблем....сипвах какви ли не добавки за отпушване но не стана с нищо и точно да ги сваля за утразвуково чистене си направих последен опит като сипах бензин 95 плус от Екото минах по малко от 80 км и стана чудо инжекторите се отпушиха!От тогава карам с този бензин и несам имал проблем с инжекторите!Сега и новата я карам така нищо че още нямам газова!

                          П.С. Ако модернаторите сметнат че има някаква реклама за бензина да го изтрият (нямам нищо общо с тази петролна компания )
                          Последно редактирано от neshko; 12-12-10, 11:43.
                          Range Rover P38 4,6 автомат 99г. (на въоръжение в момента),Опел Фронтера А КБ. 2.0 94г.(нов проект за гората.
                          LZ1NES

                          Коментар


                          • От: Фронтера за състезания

                            Ако си с екотек но на Фронтера А може и да са такива цените, но само като спомена Фронтера Б и започват едни комсичеси суми, в бош пък вобще нямаха кабели за моята напълно е възможно да са същите като на старата, обаче по магазините се правят на луди. Двуелектродните свещи са по-скъпи, но двулитровия мотор си е с обикновенни свещи мисля и ВМЗ да са пак ще върви

                            Коментар


                            • От: Фронтера за състезания

                              По въпроса за газовата уредба -категорично ще се махне от джипа.По въпроса за инжекционите-първо ще минат диагностика и почистване-ако се налага.Просто не съм експлоатирал такъв двигател и се опитвам да си изясня възможните проблеми,възникнали след повече от година каране само на газ.Свещи и кабели ще се сменят задължително.Ще ми се двигателят да си работи на бензин перфектно,колко ще гори не е много важно,все пак няма да ми е всекидневна кола,а ще е подложена на по-екстремни натоварвания и съответно ще ми е необходима по-голяма мощност.
                              П.П.Виждам,че се оправяте с компютрите доста по-добре от мен-можете ли да намерите и пуснете тук схеми,чертежи или снимки за преместване на радиатора за охлаждане отзад?Благодаря предварително!

                              Коментар


                              • От: Фронтера за състезания

                                Ники, мисля че е крайно време да пием по кафенце и да ти отговоря на всичките бензинови въпроси.
                                Все пак карам и ремонтирам бензинова фруктера.
                                И определено мога да ти кажа кои са верните свещи, струват само 5.50лв бройката. Нали карам с такива в момента.
                                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X