Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фронтера за състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Фронтера за състезания

    Никъде нe съм си налагал мнението и още в първия си пост съм писъл НА РАЗУМНА ЦЕНА, от там нататък всичко е коментар. Виждания по-различни от вашите не могат ли да се изказват ?!
    Santa Fe 2.2, 155к.с., 2009г.
    Suzuki Samurai, 1.6, Silverstone 33x10.5x15

    Коментар


    • #62
      От: Фронтера за състезания

      Могат, разбира се, като не ви ги приемат за чиста монета, защо продължавате да се врете тук ?
      Бройте ни за прости и неграмотни и повече не се занимавайте с нас.
      Преди малко изтрих вече нелицеприятни постове, явно дразните с вашата компетенция, оставете ни да си мрем в техническа нищета - става ли ?

      Коментар


      • #63
        От: Фронтера за състезания

        Не разваляйте хубавата тема с вечните задочни спорове ... "цял или половин преден мост"!!!Оставете колегата открил темата, сам да прецени струва ли си или не идеята която му е в главата.

        Коментар


        • #64
          От: Фронтера за състезания

          честно казано
          и мен ме гони такава идея
          не за състезания а като машина пригодена за навсякъде
          не че сега не ходи на много места де
          33-ки гуми дали ще ги търкаля ?
          a 35-ци ?
          BMW X6

          Коментар


          • #65
            От: Фронтера за състезания

            Първоначално публикуван от Вещер Преглед на мнение
            ....
            a 35-ци ?.....
            Не прекалявай де ! Ти още малко и колелета от Молотовка ще хукнеш да търсиш
            Коментирали сме в темите за лифт тези въпроси . Виж и Фронтерата на Фанатик .
            С флекса и телоподаващото на помощ 33-те не са проблем да влязат . Проблема ще е C20NE . Или дизеловия вариант ( включително и култовия Исузо 2.8 ) . За такива гумета си иска 140-150 коня . Мен също ми минава една еретична мисъл през главата , та час-по час меря с рулетката габаритите на един 2.6 бензинов шестак МБ с механична инжекция . Ама се сещам и за трансмисията и натоварването на дифовете .. и става една ...

            ПС. До колегата Кесов : Ти какво си се лепнал за тази гробница ?! Бягай далече от нея ! Тя върви само на една задна ос , ти искаш за състезания да я стягаш . Ами раздатка , кардан , преден диф ?! Тя щом е на такова дередже , пиши и мотора умрел ... а от там нататък пък тепърва ще ти трябват и едни финикийски знаци за надджипване ... Търси поне нещо свястно , макар и на по-висока цена .
            Последно редактирано от Vlado_Ts; 22-11-10, 18:30.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #66
              От: Фронтера за състезания

              Колеги,благодаря на всички за мненията по темата!Преди малко капарирах въпросната Фронтера,след като разбрах какво е правил собственика.Понеже при натоварване в режим 4x4 му трещели хъбовете,някакъв негов познат майстор изкарал някакви пружинки от хъбовете и по този начин ги зацепил постоянно.В следствие на това Фронтерата се е карала с включен преден мост,докато не се е счупило карето на предния кардан и той е бил свален.В момента Фронтерата продължава да се кара по този начин.Утре вечер ще е при мен и ще пиша за развитието на темата.

              Коментар


              • #67
                От: Фронтера за състезания

                Ами Ники а честито.
                Jeep Гранд Чероки 3.1

                Коментар


                • #68
                  От: Фронтера за състезания

                  Честито Ники,но защо като са зацепили хъбовете мислиш, че е карана постоянно на 4х4?? Нали докато не бутнеш малкия лост няма 4х4. С постоянно зацепени хъбове просто малко вдига разхода,нищо повече,даже и да са ги заварили нищо няма да се счупи от това. УСПЕХ в начинанието ти !!!!
                  Приятелите може и да са фалшиви но враговете винаги са истински....

                  Коментар


                  • #69
                    От: Фронтера за състезания

                    Честито!!!Е давай да видим дали става за състезание!
                    Sent from my Nokia s fenerche

                    Коментар


                    • #70
                      От: Фронтера за състезания

                      Първоначално публикуван от Георги Стоилов Преглед на мнение
                      Аз лично мисля, че теглото не и е проблем защото за 45 минути фронти олеква с около 300 кг. без почти никакви сериозни интервенции! Ходовете отзад не са и чак толкова малки, но могат и да се коригират сравнително лесно, а относно ходовете отпред не мисля че са чак толкова важни.
                      Може ли по-подробно да обясните как става това олекване с 300кг?
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #71
                        От: Фронтера за състезания

                        Антонски,не е карана 4x4 постоянно.Карана е със зацепени принудително автоматични хъбове,което означава,че всички железа от хъбовете до края на предния кардан са се въртели постоянно при всякакви скорости и натоварвания и в един момент нещо е дало фира-в случая карето на предния кардан.Това е като включени ръчни хъбове,които си забравил да изключиш,но за дълго време.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Фронтера за състезания

                          Честито Ники!
                          Фронтерата като джип е от типа на Витара и Паджеро, не мисля, че им отстъпва много в отношението коне/килограми, което е основно предимство на Витарата в състезания заедно с размерите. Тенденцията в любителските състезания е към по-тежки трасета.
                          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                          Телефон - в профила!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Фронтера за състезания

                            Карето на предния кардан, да е дало фира от това...
                            Че какво натоварване има на каретата ако се кара така?
                            Може би въпросът е глупав, но аз си разбих каре на задния кардан от лашкане при теглене, та...

                            Има периоди, в които карам със заключени хъбове с месеци.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Фронтера за състезания

                              Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
                              Колеги,благодаря на всички за мненията по темата!Преди малко капарирах въпросната Фронтера.Утре вечер ще е при мен и ще пиша за развитието на темата.
                              Ако искаш можеш да не ми отговаряш, че пак ще тръгнат сметкаджийски спорове, но за колко я пазари накрая. И в какво състояние са все пак останалите неща? Двигател и купе. Кара ли я? Задния диф и скоростите нали не вият?

                              Коментар


                              • #75
                                От: Фронтера за състезания

                                Първоначално публикуван от Кесов (kiki45) Преглед на мнение
                                Антонски,не е карана 4x4 постоянно.Карана е със зацепени принудително автоматични хъбове,което означава,че всички железа от хъбовете до края на предния кардан са се въртели постоянно при всякакви скорости и натоварвания и в един момент нещо е дало фира-в случая карето на предния кардан.Това е като включени ръчни хъбове,които си забравил да изключиш,но за дълго време.
                                Колега моята джипка тойота RJ 70 , заводски си няма хъбове а само капачки в момента е на над 20 години и около 200 000 км и няма нищо разбито заради това че са се въртели железата . Имам разбити карета на задния кардан но това си е нормално за къса база парт таим джип

                                А на новия собственик само хубави моменти с новата машинка
                                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X