Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

    Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
    Айде сега, няма да се счупят. Няма да я намразиш. Късата като и прави моста намрази ли я? А и той, моста сигурно е бил на N броя километри. По-весело, макар че съм сигурен, че само така си говориш и въобще не си притеснен от покупката
    Жена ти какво каза като я видя, хареса ли и цвета Покара ли я или не смееш още да и дадеш да направи кръгче преди да сминиш прословутите вакууми и маркучи
    Oще не я е видяла
    представяш ли си ? тва жените са странно нещо....
    иначе вчера я покарах 15-на км. не светна нито чек нито нищо, вървеше си екстра.
    no signature no problems

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

      Ще я вкараш у ред. Колата имам предвид В това съм сигурен.
      А за добрата стара КБ какво реши? Ще я вкараш ли в темата "фронтера за състезания"?

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

        Първоначално публикуван от sony bono Преглед на мнение
        А за добрата стара КБ какво реши? Ще я вкараш ли в темата "фронтера за състезания"?
        Категорично не, нямам амбиции за подобно нещо. Мисля да си я оставя но още не съм 100 % сигурен.
        no signature no problems

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение

          .....дано нямаш роднинска връзка с Ванга.
          .....
          Ееее , чак пък с нея .... ... спиритистите са ревниви и не допускат току-така в техния клуб. Пък и без друго контактите с нея са резерве от време онО ! Само за богоизбрани.
          Виж "Пентаграма" е друга бира . Начело със Светлина . Да не говорим , че покрай този форум се научих да хвърлям на боб , особено Смилянски.

          Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
          .......
          Мнооого черногледо колега мнооого ......
          Така ли прозвучах ?! Ужас !
          Аз искрено ти желая да и наливаш единствено нафта и масло и сервиз да не види , доде е при теб !
          ... и не само на теб , а на всички Фронтераджии !

          Всъщност , малко "черногледство" е полезно . Щото те държи нащрек .
          Между другото , от личните ми наблюдения , 2.2 DTI e един от най-добрите мотори , създавани в Opel , НО : До момента на първата интервенция по линия на ТНТМ !
          Аз съм на принципа , че там където се развали електроника - единствено правилния подход е сервиз - и то грамотен !

          Честита Коледа на всички съфорумци и безаварийно !
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

            Имам Опел Астра, дизел 1997г. Имах същия проблем - като е студена пали, като загрее едва върти. Оказа се стартер, смених го направо, не ставаше за ремонт въпреки че четките са добре и сега пали като бензинка от раз.

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

              Като беше много студено ,макар и трудно палеше от втори път .Като стана едно,нито студено нито топло,може би се чудеше дали да подгрее, свещите или не .Два пъти не иска да запали .Колкото и да въртиш неще и неще .Само с дърпане .Друго нещо забелязах .Като яоставя на лек наклон с двигателя към наклона ,пали .Един път я обърнах и не запали.
              Взех,че смених всички видове ,масла и филтри .Пали без грешка.Два дена бях на ски.Връщам се и неще. Един майстор иска да ми сложи подкачваща помпа,за проба и ако стане ,да ми я остави,защото този вариант нямал такава.

              Коментар


              • #37
                Re: От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                Първоначално публикуван от nacho59 Преглед на мнение
                Като беше много студено ,макар и трудно палеше от втори път .Като стана едно,нито студено нито топло,може би се чудеше дали да подгрее, свещите или не .Два пъти не иска да запали .Колкото и да въртиш неще и неще .Само с дърпане .Друго нещо забелязах .Като яоставя на лек наклон с двигателя към наклона ,пали .Един път я обърнах и не запали.
                Взех,че смених всички видове ,масла и филтри .Пали без грешка.Два дена бях на ски.Връщам се и неще. Един майстор иска да ми сложи подкачваща помпа,за проба и ако стане ,да ми я остави,защото този вариант нямал такава.
                Пробвай тоя вариант с клапана за нафта. Да задържа нафтата като загасиш мотора.
                no signature no problems

                Коментар


                • #38
                  Здравейте! Пиша по темата защото имам сходен проблем. Фронтера Б 2.2 DTL, 116 к.с. Не палеше. Сложиха и някаква ръчна помпичка отдолу при маркучите,която като се напомпи и стане корава колата пали от раз! Проблемът е, че всеки път помпичката омеква и ако не се навеждам да я помпя сутрин, забрави да запали. Винаги е омекнала. Предполагам, че смуче въздух от някъде и я закарах да я прегледат. Всичко обаче си е нормално. Не говоря за замервания и тем подобни...Просто всичко си е вързано добре и е здраво, но трябва да помпиш! Въпросът ми е, според вас проблемът в помпата ли е, в този проклет датчик ли е или отнякъде може да смуче въздух? Никъде нищо не тече! На по-студено време даже пали по-лесно! Благодаря! Пълен лаик съм, но и обичам Фронтерата

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X