Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

    Сутрин когато тръгвам за работа при първоначално стартиране колата си пали ,но когато я изгася и трябва веднага да я запаля повторно не иска или много трудно пали с много въртене.
    Моля за съвет .

  • #2
    От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

    Диагнозата не е много добра: Помпа бош пред раждане.
    Can Am Outlander 800 EFI Max - XT Limited edition V-twin
    Mitsubishi Pajero Sport 3,0 V6 24V ръчка, R/D Locker

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

      Само диагностика може да каже какво е може пък и да не е помпата!
      Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

        Преди 4 месеца купих Фронтерата .Всичко беше наред ,присветваше ми чек-лампичката от време на време докато на едно място колата тотално изгасна.
        Закарах я в сервиз на Опел и ми казаха ,че електрониката на ГНП е свършила .
        Нова електроника ,ремонт на ГНП от сервиз на BOSH.Докарвам си е в къщи и първата сутрин пали ,втората не пали .3-пъти им е карам с този дефект.Накрая си е прибрах с уверението ,че няма проблем .Сутрин от първи път пали ,но ако я изгасиш веднага и пак я запалиш не става Започват да излизат черни пушеци и пали много трудно с много въртене .Онзи ден започна да не пали и от първия път.
        Проверих свещите -едната не работеше -смених я,но от сервиза ми казаха ,че не е от това .
        Моля дайте съвети, предложения .Не смея да тръгна на по-далечно разстояние.
        Това си го писал в друга тема колега.Дали пък не си имал работа с "майсторите" от "супер дизел"?? Къде ти сменяха електрониката ??
        Имай в предвид, че по-принцип ако електрониката е сменяна с нова в оторизиран бош сервиз, имаш една година гаранция.
        Но както виждаш, реално това не е баш така, отпращат те с "няма проблеми", пък проблем си има.Логично-нали вече са ти взели парите...
        Нека всички които си мислят, че така наречените "големи сервизи" са голямата работа, се позамислят над горното.
        Така както описваш нещата, прилича ми на механичен проблем в помпата.По-точно може да се установи само с правилна диагностика.
        Последно редактирано от maxxx; 16-09-10, 22:34. Причина: корекция цитат
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

          Значи ако се окаже същият проблем като моя, проблемът ти е уплътнения на ГНП-то и решаваш проблема. Моята палеше сутрин от четвърт,като загрее колата и спра някъде и изгася след това вартя по 3-4 мин. докато запаля.
          Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
          Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

            Моята сутрин не пали ,иначе като запали, през деня докато е топла няма проблем пали от четвърт.В сервиза на BOSS ми смениха уж всички уплътнениея и т.н.
            Стигнах до извода ,че подгревните свещи нещо не палят сутрин, защото не ми светва лампичката за свещите.Смених едната защото не работеше ,но май трябва всичките да ги сменя.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

              Първоначално публикуван от nacho59 Преглед на мнение
              Моята сутрин не пали ,иначе като запали, през деня докато е топла няма проблем пали от четвърт.В сервиза на BOSS ми смениха уж всички уплътнениея и т.н.
              Стигнах до извода ,че подгревните свещи нещо не палят сутрин, защото не ми светва лампичката за свещите.Смених едната защото не работеше ,но май трябва всичките да ги сменя.
              Има вероятност да е релето за подгряването, но може и да не е. По-голяма е вероятноста да е от гумените пръстени на дюзите, от тях се получава точно този проблем сутрин да не пали и после цял ден да пали.
              Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
              Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                Първоначално публикуван от nacho59 Преглед на мнение
                Моята сутрин не пали ,иначе като запали, през деня докато е топла няма проблем пали от четвърт.В сервиза на BOSS ми смениха уж всички уплътнениея и т.н.
                Стигнах до извода ,че подгревните свещи нещо не палят сутрин, защото не ми светва лампичката за свещите.Смених едната защото не работеше ,но май трябва всичките да ги сменя.
                Аз имам малко опит,но при моята фронтера лампата за подгряване на свещите се включва при по студено примерно 1-2 градуса,и колкото по студено е навън толкова лампата за свещите свети по-продължително време тоест подграяващите свещи работят по-дълго време!Сигурно има термо датчик някъде който определя колко време да работят свещите!
                Opel Frontera 2.2 DTI 1999 г. ДБ

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                  Смених и датчика за температурата ,но ще трябва да изчакам да стане студено .Купих и чисто нов акумулатор и сега сутрин в началото мъчи се да запали но не може ,следва втори ,трети път и чак тогава пали .После през деня като е топъл двигателя няма проблем.Ще изчакам да стане студено и тогава ще предприема някакви мерки .Гумените пръстени на дюзите са сменени,поне таками казаха в сервиза на BOSS.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                    Сменял ли си скоро горивния филтър?Аз имах същия проблем миналата зима,сутрин палеше с много въртене и после пали от четвърт бях се видял в чудо.Един приятел ме посъветва с това и се оправи пали от раз сутрин дори и една седмица да не сам го палил.Аз имам същата Фронтера 2,2 DTI.Пробвай дано да е от това. Успех!
                    Последно редактирано от kolevv; 09-11-10, 22:53.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                      Отидох при един майстор,така и така ги обикалям из района и му разказвам за проблема .Казва 90% съм сигурен ,че клапана на входната нафта към ГНП ти не държи и затова сутрин не пали .Свалихме го и вярно .Повеже нямам оригинален такъв ,сложихме ,отвън на маркуча към ГНП -то и вече втора сутрин няма проблеми.Сега не знам като паднат температурите ,какво ще стане ,но ще видим.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                        Такаааа след подмяна на филтър,свещи,маркучи на обратната нафта,смяна на уплътненията на дюзите,смяна на уплътненията на ГНП,стенд на помпат и стенд на компа десет дни пррестой в сервиза на БОШ нещата са същите. Сутрин първия старт става с 3-4 въртенета гася колата веднага след като запали следващия старт е от раз проблема се появява при температура под 15 градуса.Някакви идеи? Колата е ОФБ -2.2 DTL 16V 99г
                        Последно редактирано от falkongp; 19-12-10, 17:03.
                        OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                        Polaris Sportsman 800 EFI

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                          Ниска компресия.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                            Би трабвало да са я измерили в сервиза при свалянето на дюзите поне така поисках разхода на масло е 800г на 10000км а,ипри 15 градуса според мен трябвада запали колата пали без къдежи .Не знам дали маркучите на вакуумите имат отношение към паленето ама горе-долу само те останаха непипнати.Като болен съм вън натрупа сняг а, аз си бръмча с калибрата.
                            Последно редактирано от falkongp; 19-12-10, 18:00.
                            OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                            Polaris Sportsman 800 EFI

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                              Е, като са я мерили, не ти ли казаха колко е? Ако е добра компресията (над 25 атм. на СТУДЕН двигател) възможно е от някъде по горивопроводите да смуче въздух. Направи тест с двата маркуча в шише с нафта и ако запали от раз, работата е ясна.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X