Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

    Сега се обадиха от сервиза на дневен ред е стартера въртял тромаво.Лошото е че съм на работа и не мога да им седя на главите.
    OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
    Polaris Sportsman 800 EFI

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

      Офф, аман от гадатели по сервизите... Ми моят стартер върти едвам-едвам като пред умирачка, защото съм карал с хлабав ремък 2-3 седмици поне и акумулатора ми е полузареден. Тия дни ще трябва да го свалям за зареждане. Та как моята коруба пали тогава? Съвета ми е да не си даваш парите за глупости, а да си измериш компресията при дизелджия и то на студен двигател, престоял поне 8-10 часа. Ако е под 23-24 атм. забрави за палене при ниски температури. Провери и подгрева дали работи.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
        Офф, аман от гадатели по сервизите... Ми моят стартер върти едвам-едвам като пред умирачка, защото съм карал с хлабав ремък 2-3 седмици поне и акумулатора ми е полузареден. Тия дни ще трябва да го свалям за зареждане. Та как моята коруба пали тогава? Съвета ми е да не си даваш парите за глупости, а да си измериш компресията при дизелджия и то на студен двигател, престоял поне 8-10 часа. Ако е под 23-24 атм. забрави за палене при ниски температури. Провери и подгрева дали работи.
        Е ти съвсем го хвърли в тъча
        При 22 атм. дори (ако всичко друго си му е у ред ) би трябвало да няма проблем с паленето в студа .
        Прав си обаче в един по-горен пост , че на Фалкона изобщо не му е известна стойността на показанията при замерването на компресията . А аз имам подозрения ... към предния собственик . Тези машини се карат като на уволнение , а после се чудим къде им е душата . Въпреки че съм сигурен , че автоджамбазина е положил клетва , че "Фронтерата е на реални километри" . И уж отвън свети и става въпрос за един прост датчик , или несменени масла (?) , а то ... сърцето му направило повече удари , отколкото в средностатистически живот ... а и на всичко отгоре при 4000 оборота ...
        ...дано не съм лош пророк и наистина да се окаже хлабав ремък !
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

          С 22 атм. при - 15 ще е абсолютно чудо ако успее да запали. Най-малкото ще иска сериозно въртене и подгряване. Преди години брах ядове с една кошница с компресия м/у 20 и 23 атм. ... Поливах главата и помпата с вряла вода сутрин, че да я излъжа и не всеки път успявах. А минеше ли температурата + 5 беше оса ....
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

            Ааа , кошниците си ги знаеме Един МБ 300D ми палеше (на 18 атм. плюс-минус1 в цилиндрите) при -10 градуса с първото въртене на стартера.И без турбо. И то - за сеир на невярващите любители
            Все пак говорим за DTL на Опел .
            Макар че въпроса : "при какво налягане в цилиндрите въпросния DTL е готов за операционната маса " наистина е интересен
            Няма да е лошо и Фанатика да се поразрови ...зер , той вече е в семейството Него го касае повече . ..въпреки че се е вторачил в тази автоматична СК , скоро други проблеми ше го терзаят ...тя му е най-малкия проблем .

            ПС. ... и говорим за палене докъм -10 . При минус 15 и надолу вече е друга бира Не смея да цитирам дизелови марки дето съм сигурен , че и изправни трудно ше запалят ... да не спамим темата де
            Последно редактирано от Vlado_Ts; 23-12-10, 18:41.
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

              Не помня къде беше дискутирано по въпроса, но си спомням, че двигателите с голяма кубатура (3000+ куб. см) палят при по-ниска компресия от разните маломерни дизелчета. Не съм сигурен нашите 2,2 и 2,3 към коя категория спадат, ама май е към малолитражките ....
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                Не помня къде беше дискутирано по въпроса, но си спомням, че двигателите с голяма кубатура (3000+ куб. см) палят при по-ниска компресия от разните маломерни дизелчета. Не съм сигурен нашите 2,2 и 2,3 към коя категория спадат, ама май е към малолитражките ....
                Не знам къде е дискутирано , ама съвсем не съм съгласен с такива изводи !
                Кубатурата е последната причина един дизел да не пали при ниска температура !
                Дори не е от значение дали дизела е с директно , или с предкамерно впръскване . По простата причина , че всеки уважаващ себе си производител на двигатели прави така че и при ниски температури да няма проблем стартирането .
                А виж , преклонната възраст на един двигател е съвсем отделен въпрос .

                ПС ... а термина "преклонна възраст " е по-важен , колкото и да е относителен . Един двигател може и на 5 години да е сдал Богу - Дух . Както и обратното : на 15 години да е като нов . Ма това пак излиза извън темата .
                Последно редактирано от Vlado_Ts; 23-12-10, 19:04.
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                  Проблема е решен спукан постоянен магнит на стартера висока консумация на ток.Компресията е 28-28-28-30 мерена на -1 градус малко умрахме от студ. Иначе цялото удоволствие ми излезе 570лв.ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ КОЛЕГИ.
                  Последно редактирано от falkongp; 23-12-10, 20:22.
                  OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                  Polaris Sportsman 800 EFI

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                    Добра компресия, ако мотора не е въртян преди това. Ама не се сещам къде е тоя постоянен магнит в стартера, който предизвиква високата консумация? Дано това да е бил проблема...
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                      Освен статора, ама той да създаде такива грижи, понеже бил спукан някой магнит.
                      Да е бил счупен на две, та да е задирал в ротора, иначе и на мен ми звучи чудничко.
                      Последно редактирано от maxxx; 23-12-10, 21:30. Причина: пг

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                        Ами аз не съм чул в съвременен автомобил да има статор с постоянен магнит, ама знае ли човек ....
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                          Ротора е целия надран сменихме го с нов по статора имаше малко поражения за да не го отваряме втори път и той се смени.Постоянни магнити има на другата кола даже сам си го счупих от акъл и бързане.
                          OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                          Polaris Sportsman 800 EFI

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Няма да е лошо и Фанатика да се поразрови ...зер , той вече е в семейството Него го касае повече
                            Eee Владо искренно се надявам да не ми се налага да се завирам от сега в ремонтните книги или поне още 2 години.

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts
                            . ..въпреки че се е вторачил в тази автоматична СК , скоро други проблеми ше го терзаят ...тя му е най-малкия проблем .
                            Мнооого черногледо колега мнооого дано нямаш роднинска връзка с Ванга.
                            ще го правим ако се строши, вече е свирена покупката.
                            Стига да не се почупят мостове, скорости, раздатка и мотор и да не я намразя.

                            Фалконе, 570 лв. е добра цена за всички тия прегледи и проблеми които имаше. Дано само това и е било и сега само да я караш.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                              Дано че идва време за ски дъщерята е полудяла да я водя.
                              OPEL Frontera В 2.2 DTI ДБ
                              Polaris Sportsman 800 EFI

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с паленето на ОПЕЛ Фронтера 2,2 DTL

                                Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                                Стига да не се почупят мостове, скорости, раздатка и мотор и да не я намразя:
                                Айде сега, няма да се счупят. Няма да я намразиш. Късата като и прави моста намрази ли я? А и той, моста сигурно е бил на N броя километри. По-весело, макар че съм сигурен, че само така си говориш и въобще не си притеснен от покупката
                                Жена ти какво каза като я видя, хареса ли и цвета Покара ли я или не смееш още да и дадеш да направи кръгче преди да сминиш прословутите вакууми и маркучи
                                Последно редактирано от fanatic; 24-12-10, 11:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X