Ако стъпиш с едната или другата страна на колата върху повърхност с различно сцепление, има ли разлика? Едната страна да е на сухо, другата примерно разлята нафта, вода или друго? При прав равен път и нормална скорост, 100?
Гледам ,че уж всичко проверено и да споделя от преди повече от 20г. .... .
Остарявам и не помня вече на коя от каруците ,но бях влязъл във "Филма" . Гуми,спирачки,окачване,регалаж и каквото се сетя проверявах . Усещаше се лека склонност да променя праволинейното движение, дори изключена от скорост,а когато изгасих и двигателя проблема изчезна.
Веднага на стенд, да се оправим центрирането (градусите в ляво и дясно положение) и всичко се оправи . Не съвпадаше движението на право със средното положение на хидравличната усилвателна система .
Това по-често се среща като проблем при колите с електроусилвател.
Ми, ако някой е изправял волана от мързел през шлиците, а не през накрайниците, като нищо може и да е това хавата. Честно казано никога не съм се замислял - кормилното управление е симетрично само в централно положение на всичко, тоест и цянтрална щанга, и накрайници и т.н. трябва да са в еднакво положение спрямо и двете колела, иначе, макар и с малко, усилието от едното коляло върху щангата винаги е различно спрямо другото. Разбирай захождането в дадена посока може да не е заради усилвателя - тук той не се стреми самоволно да се изправи като електрически такъв, а заради малката геометрична разлика в систелата хебел - къса шанга - колело от ляво и от дясно.
Впрочем, редно е и да се премери височината на окачването отляво и отдясно, както на предното, така и на задното. От личен опит - разлики в предното до 6-7мм и разлики в задното до 10мм не влияят на дърпането. Новото не съм го мерил задълбочено, но старото беше малко "диагонално" в това отношение - ако изравня предницата, увеличава се разликата в задницата. И правех разни магии да докарам някакво равновесно положение.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Ми, ако някой е изправял волана от мързел през шлиците, а не през накрайниците,
За конкретното возило си прав, не се изправя волан от шлиците освен ако някой преди това не го е направил .
Но има и возила дето не от мързел а по книга се изправят от шлиците.
За конкретното возило си прав, не се изправя волан от шлиците освен ако някой преди това не го е направил .
Но има и возила дето не от мързел а по книга се изправят от шлиците.
Когато дължината на щангите към колелата не подлежи на реглаж, няма и как иначе. Пък и някои системи позволяват по-големи разлики, други не. Тераното никога няма да се държи като малолитражка с елетрическо серво, каквото и да се прави. ВИНАГИ ходи по наклона - пробвано е всичко с ъглите от -1 до +1 градус спрямо нормата, лично от мен през годините. Но нито със старото, нито с новото съм имал някакви драми с теглее на някъде, когато няма наклон на пътя. Когато има страничен наклон винаги върви по него, малко или много.
Може с малко заигравка със сходимостта и напречния наклон да се намали (и то доста), но започва да износва гуми неправилно.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар