Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засукан мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Засукан мост

    Здравейте колеги.Имам нисан терано 2 с 3,0 мотор 154 коня от 2002г.от известно време колата започна да ми дърпа на дясно.За да върви направо трябва да контрирам с волана на ляво.Първо проверих на колко атмосфери са гумите,после ги въртях.Накрая взех и нови гуми.Ходих на две места на баланс и накрая вчера и на реглаж.От там ми казаха ,че всичко е ОК.Със едно НО. Винаги го има това НО.Получава се разлика в разтоянието между гумите от дясно и от ляво.Примерно от дясната страна разтоянието между предната и задната гума е примерно 1900мм,а от лявата идва с 4-5 мм повече.От реглажа ми казват отидете да си посучете предният мост както трябва,понеже задният не става само от пред се мести.
    Та моля за съвет какео мога да направя?
    И ако трябва да се мести предният мост от къде се засуква?

  • #2
    Тия 4-5мм не са ти проблема. Те чисто новите имат по толкова разлика, че и отгоре.

    Дали всичко е ОК с реглажа мога да ти кажа след разпечатка.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      На много малко места , дето правят "реглаж" , знаят кво правят . В София на едно ,единствено място имам доверие .
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        За сервиза на Влади в Дружба съм чувал хубави отзиви, аз съм ходил един два пъти и бях доволен. Влади333 или нещо такова беше ника му, а и имаше официална реклама някъде из форума в официални партньори или нещо такова.

      • MoridinBG
        MoridinBG коментира
        Редактиране на коментар
        Я го кажи това място. И преди жестокото разглобяване, и след ходя на реглаж и пак ми дърпа на ляво по един и същи начин. Чак тая тема ме вкара в размисли да не е крив и моя мост 😅

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        https://offroad-bulgaria.com/forum/%...D0%B7-vladi333

    • #4
      точно тоя !
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #5
        Оправи ли предницата?
        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
        Opel Campo 3,1 TD '99
        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

        Коментар


        • #6
          "Засукан мост" се решава с наместване на предното магаре. Това ако колата е с магаре отпред .

          Но подозирам, че Терано-то е без магаре отпред. На Витара-та примерно ушите за предните носачи са директно на шасито и няма мърдане. Ако имаш 5мм мръднало колело при нея или е от тампони, или шасито е кривнало.

          Коментар


          • #7
            Пак: ТИЯ 5ММ ПРИ ТЕРАНО НЕ СА ПРОБЛЕМ САМИ ПО СЕБЕ СИ!!!!!

            ЗАКЛЕВАМ СЕ!!!!

            Да не говорим че дори ако бяха, пак при терано се оправят хипер лесно с подложки на шишовете отпред. Но няма да спре да дърпа от това. Другаде е причината. Тия милиметри и моето ги има. И не дърпа на никъде целенасочено - дърпа леко спрямо наклона на пътя, което е нормално за терано.

            При тераното магарето е само едно и е зад волана. Други магарета няма.
            Последно редактирано от sparkybg; 17-06-21, 10:54.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #8
              Не се е оправило,НО говориме за осезаемо дърпане.Видимо прав път ,казвам видимо,със 70 км.от най лява лента за 100 метра си в бус лентата примерно.в дясно,а за да държа колата правя трябва да контрирам воляна леко в ляво.На реглажа казват всичко е наред

              Коментар


              • #9
                P.S.в отговор на sparkybg относно магарето и аз знам,че е зад волана и за това го смених.Дадох на един колега колата за един ден и той така ми каза,че дърпала

                Коментар


                • #10
                  Според мен дявола е в задния мост. Ако той е посукан-ща кара колата да завива. Нещо като ремарке на камион или трактор-когато предния(управляем чрез теглича) мост завие-завива и ремаркето.
                  Джипа на подемник, и обстоен преглед на всички щанги и тампони отзад. Ама не само с гледане. Разглобяване, мерене, чесане по репите...

                  За олицетворяване-на Франко(бивша витара) като се бяха разбили отворите в които се хващат долните щанги-моста мърдаше точно с по 4-5 мм(колкото беше елипсата на дупките). При подаване на газ и после отнемане цялата задница сееше, и се налагаше да я контрирам с волана. Та насочи се към задния мост, за мен там е проблема. Ако предната гума си е в правилната геометрия, но просто е с тези 4-5 мм назад или напред-не би трябвало да дърпа наникъде.
                  Заден мост.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    За олицетворяване-на Франко(бивша витара) като се бяха разбили отворите в които се хващат долните щанги-моста мърдаше точно с по 4-5 мм...
                    Или когато тампоните ги няма.
                    В тия случаи, като удариш контрите ще дърпа на другата страна. При газ и спирачка луфтовете се обират в противоположните посоки.

                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Така е.
                    Просто илюстрация как това, че моста се мести с по 3-4-5 мм от строго перпендикулярното си положение спрямо оста на колата води до драстично завиване и дърпане ту вляво ту вдясно. Според накъде се е завил моста.

                    Ако си спомня някой как вървяха икарусите едно време-автобуса е по диагонал на пътя, а върви право. Именно заради този ефект от неперпендикулярния мост. Моста кара автобуса да завива нанякъде(щото е накриво), и с регулиране на предницата успяваха да го накарат да върви що-годе право. Обаче цялата машина си върви на верев...

                  • kameno karp
                    kameno karp коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ха ха. Значи моето кученце е като Икарус. Стои по диагонал, пък върви направо.

                • #11
                  Провери за всеки случай за задържащи спирачки или стегнал лагер. И това е възможно.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • didooo
                    didooo коментира
                    Редактиране на коментар
                    +1

                • #12
                  И при мен дърпа надясно от 11 години, къде ли не ходих, то не беше Дружба, то не беше тунела на Люлин, то не беше Диана на околовръстното и т.н. - файда никаква.
                  Накрая хванах един приятел за ушите (има хубав стенд) и почна едно въртене, едно слагане на подложки - цял ден.
                  В крайна сметка започна да дърпа малко по-малко надясно :-) :-)
                  Последния реглаж е след смяна на горни, долни шарнири и всички тампони по носачите.
                  Желая ти успех в борбата и да не забравиш да се похвалиш като го подкараш направо ;-)
                  Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                  Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                  Opel Campo 3,1 TD '99
                  Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                  Коментар


                  • #13
                    Пак да напомня-колите с цял заден мост, ако са с що-годе добра геометрия на предния(няма нужда да е чак перфектна), ако дърпат нанякъде-почти е сигурно, че задния мост е виновника.
                    Това ако няма проблем със задържали спирачки, меки гуми и други от сорта, но те са първото от което се започва, и се предполага, че са проверени.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Едно точно измерване на базата отляво и отдясно ще покаже дали това дърпане не е от задния мост. Това, че е сменено всичко все още не означава,ч е моста е строго перпендикулярен на оста на колата.
                      Разбира се-не твърдя, че със сигурност там е проблема, но е доста вероятна причина. Може щангите да са си добре, тампоните супер, но ако са разбити отворите към които се прикрепват щангите, и болтовете да са стегнати в положение в което моста е крив-ето ти неперпендикулярност. Или крива щанга, казах го по-горе. А може да има и други причини за които не се сещаме.
                      Моето терано си вървеше право, не съм имал такъв проблем никога.

                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е, нали колегата казва, че е бил на стенд, а там би трябвало да му закачат и четирите гуми, при което веднага излиза къде е гредата, и после се гледа причината баш за нея.

                    • bocho64
                      bocho64 коментира
                      Редактиране на коментар
                      Стенда,еле пък модерните е една виртуална машина. Взема една измислена средна линия на автомобила от четирите сензора и към нея като база предния мост.Един кръст от който мери задния мост къде е спрямо раменете на тоя кръст.Дали предния е на място божа работа,а той е базата. Леката подробност е как е сходимоста на задния и по точно на къде е завъртян,нищо ,че е цял и не се регулира.А и в зелено да свети пак е в някакви допуски,не е бетон. Тераното има едни гниещи чашки на предните носачи дето точно това правят,изместват леко геометрията
                      И последно,това са статични данни,в движение има натоварване,разпъване на разни тампони и тн. та така

                  • #14
                    При някои коли дърпане се получава и при нееднакви леви и десни пружини.

                    Коментар


                    • #15
                      Карам 2 ра година колата нямаше проблеми кой знае какви. Не че не може да се кара така НО смятам, че не е редно. Днес като излязох с домочадието малко на разходка ми се осети, че колата лекто е започнала да потриса. Смисъл такъв, взех си кафе и го поставих на стойката под радиото и забелязах, че по време на движение по новата Бойкова магистрала😵кафенцето започна да пораздрусва неестествено.

                      Коментар


                      • Stbd
                        Stbd коментира
                        Редактиране на коментар
                        Кривенето уморява опитните шофьори. Останалите са си уморени по условие и не го усещат.

                      • kameno karp
                        kameno karp коментира
                        Редактиране на коментар
                        Кольо, ти се смееш амаааа... И аз съм си казвал : айдееее, счупи ми се колата. Да, ама не.

                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Абе има и по-фрапантни случаи.
                        Като направиха "шумящата" маркировка покрай Кубрат, един съфорумник който има сервиз за предници там го затрупали клиенти, колата им нещо започвала да вие. Ту се появява, ту изчезва... Отначало се хванал да разглобява и да сменя лагери и каквото там, ама после се усетил, че клиентите му не могат да вдянат, че това е от маркировката...

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X