Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за ТЕРАНО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпроси за ТЕРАНО

    На рамата отстрани, под прага. Горе-долу по средата между двете колела, поне за късата база.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      От: Въпроси за ТЕРАНО

      Дълга база под дясната врата
      Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
      Калоян Кирилов
      LZ2ZGT

      Коментар


      • #63
        От: Въпроси за ТЕРАНО

        Първоначално публикуван от ckaytss Преглед на мнение
        Дълга база под дясната врата
        Дясната предна, или дясната задна врата?
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #64
          От: Въпроси за ТЕРАНО

          Уфф че съм... Дясна предна извинявам се
          Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
          Калоян Кирилов
          LZ2ZGT

          Коментар


          • #65
            От: Въпроси за ТЕРАНО

            Да попитам и аз за оня ден. Отивам, значи, за патки около Стряма - последен ден за лов е. Ама било и Трифон Зарезан по стар стил, да му се не знае.
            По едно време ми се обадиха- айде, ще идем на едно язовирче, идвай при колите, И аз по пътя гледам- едно по-пряко пътче в една долчинка- и по него. Оказа се мочурище. Както се полага, окопах тераното до дъно. Двигателя видя зор и загря до 3/4 от скалата- винаги стои точно по средата. Изчаках малко на празни обороти и загасих, излязох да откопавам гумите с подръчните материали- столче и мачете. Копах, псувах, влязох вътре да паля. Запали, почна неконтролируемо да вдига обороти и спря. И след това само върти на стартер, а не пали. Така правеше ладата като свърши бензина. Викам си, източвай водата - и напролет
            След около половин час, може и повече, дойдоха колегите с един джип- май Хюндаи. Закачиха ме с един синжир, аз влязох вътре и по навик врътнах ключа- запали все едно че нищо е нямало.
            Та се чудя- някакви защити от прегряване ли има, кал ли е влязла нещо да намокри по някой датчик? Някакви идеи?
            Иначе сагата продължи- не можаха да ме изтеглят, опитите за трактор се оказаха безполезни, всички трактористи бяха на Трифон Зарезан и вече извън кондиция. Наложи се да спя в селото и на сутринта намерихме един с трактор, който бил на антибиотик и не пил.... Дойде, закачи ме и ме издърпа без да усети. Оказа се , че освен мен още 4 коли имало закъсали
            Измих колелата в Стряма на чакъла и се прибрах кротко и мирно в София.
            А, тераното е дизел 2.7 ТДИ.
            Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

            Коментар


            • #66
              От: Въпроси за ТЕРАНО

              Добре си си изкарал.На другия Трифон ,по добре на масата.

              Коментар


              • #67
                От: Въпроси за ТЕРАНО

                Виж си жиците в двигателния отсек, почисти и смажи с технически вазелин всички букси. За да тестваш после дали всичко е наред - отиваш на автомивка и им казваш да измият двигателя. Ако след това пали и върви без проблем - всичко е наред. Ако не - търси къде мокренето му пречи.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #68
                  От: Въпроси за ТЕРАНО

                  Тоест, няма защити, а е някакъв тъп не-контакт? Аз си мислех нещо от загряването да не е. Но може докато е стоял дадвигателя с топлината си да е изсушил някоя букса.
                  ОК, 10х.
                  Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпроси за ТЕРАНО

                    Има защити от прегряване, даже записва и грешка при прегряване - може да прочетеш. Ама ще я запише като влезе чак в червеното. Или угасва, или ти ограничава газта като е прегрял, до колкото ми е известно.

                    Не е редно да го гасиш прегрял, обаче. Пускаш парното на жега до край, вентилатора до край, държиш 1500-2000 оборота докато се укроти в нормалното си положение и перката спре да вие. После го оставяш примерно минута на празен ход за да дишне и турбото, и тогава гасиш. Гасиш прегрял само ако не иска да се охлади. Обикновено в първите 10-20 секунди си проличава на къде тръгва стрелката.

                    Ако вдигнатите обороти са били комбинирани с як пушек и мирис на масло, може да са били от насъбрано масло някъде от турбото до колектора или заради турбо, пускащо повече масло от нормалното, или заради несработващ клапан на картерната вентилация и засмукване на масло, или заради задръстен маслоотделител. Та не е лошо да си провериш и турбото и маслоотделителя (кръгла пластмасова кутийка от дясно на интеркулера).
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Въпроси за ТЕРАНО

                      Изобщо не стгна червено, на половината от горната четвърт на скалата беше като спрях да го тормозя и го оставих да поработи няколко минути на празен ход. И парното пуснах, но за малко, че се изпотих
                      В интерес на истината, не обърнах внимание дали вие перка, може и да не се е включил вентилатора. Досега не се е включвал и не знам какъв му е звука.
                      Нямаше мирис на нафта или масло. Чу се един звук като на приплъзващ ремък, който сравнително бързо спря. Може рядката кал да е влязла по ремъците, кал имаше в изобилие навсякъде.
                      Снощи като се прибрах го поизплакнах с пароструйката на мивката до нас- докъдето мога да стигна под него. Утре ще видя някъде да го измия отдолу и може би двигателя и ще почна да гледам, ако не се развали времето. Ако успея през седмицата да сменя и горивния филтър другата седмица ще мина една диагностика. Дано да няма "прегряваща грешка".
                      Ако искам сам да си чета логовете и компютъра има ли някъде описано кабелче със сигналите и нивата им (5v,12v, RS232 или друго) и някаква програма за лап-топ или PC?
                      Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Въпроси за ТЕРАНО

                        Коя година е колата?
                        Техниката на безопасност е като религия - може и да не вярваш, но по-добре да спазваш ритуалите...
                        Калоян Кирилов
                        LZ2ZGT

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпроси за ТЕРАНО

                          98-ма или 99-та
                          Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпроси за ТЕРАНО

                            Първоначално публикуван от metero Преглед на мнение
                            Досега не се е включвал
                            Веднага след палене като е стоял повече от половин час изгасен, трябва да чуваш виене от перката като вдигнеш обороти. Ако не го чуваш, виското ти е сдало.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Въпроси за ТЕРАНО

                              Снощи ситуацията се повтори. Както се прибирах, на празен ход и нормална температура точно по средата изгасна и не ще да пали. Разбира се, на светофара и в задръстването. Викнах един приятел да ме тегли, закачихме въжето и я да пробвам- запали все едни нищо не е било.
                              Усещането ми е за помпа, недай боже.
                              Около нас няма сервиз да направи диагностика, нямали за Нисан
                              Някой в Обеля-Люлин да знаете?
                              Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Въпроси за ТЕРАНО

                                Аз пак да повторя и тук, както в другите теми. На тоя двигател помпата е най-малко вероятната причина за проблем. Вътре електроника няма. Има датчици и клапани.

                                Грешките си прочети с кламер. Работа за 5 минути. По темите е писано вече няколко пъти.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X