От: Въпроси за ТЕРАНО
Освен изброените неща от Ники и без да навлизам конструктивно защо 3,0д е по-калпав и проблемен, ще спомена само и това, че той е в комплектация с най-проблемнато ГНП конструирано някога от Бош, а именно VP44, за разлика от комплектацията при 2.7тди с безпроблемното VP42!
Виж в общия раздел на "Автомобили 4х4", има тема от не знам колко десетки страници/май са даже и стотици страници/ за проблемите и ремонтите на VP44 !
Само това е достатъчно да се избере 2,7тд и без да се задълбочаваме в проблемите на самия 3-литров мотор!
Поздрави!
Освен изброените неща от Ники и без да навлизам конструктивно защо 3,0д е по-калпав и проблемен, ще спомена само и това, че той е в комплектация с най-проблемнато ГНП конструирано някога от Бош, а именно VP44, за разлика от комплектацията при 2.7тди с безпроблемното VP42!
Виж в общия раздел на "Автомобили 4х4", има тема от не знам колко десетки страници/май са даже и стотици страници/ за проблемите и ремонтите на VP44 !
Само това е достатъчно да се избере 2,7тд и без да се задълбочаваме в проблемите на самия 3-литров мотор!
Поздрави!
Коментар