Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно гуми нисан терано 2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Относно гуми нисан терано 2?

    Всичко е много хубаво, обаче насаждането на преден мост трудно се връзва с:
    Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
    ...с по добра возия от 260тката...
    31-ците, които тераното побира са 79мм. Не са твърде далеч от целевите 80.

    ...освен това, патролския мост трябва да се обърне. Предния диф на тераното е изместен в другата посока. И пак не знам дали ще стане без правене на нови полуоски и ръкави. В смисъл, не съм се заглеждал достатъчно по предния патролски C200, за да знам подробности. Технически е изпълнимо, обаче не си го представям като твърде евтино. А и тераното просто ще стане патрол, и като возия. Комфорта и пътното му поведение идват именно от независимото предно. Късо тежи 1780 кила, и е разпределено горе-долу 60:40 отпред/отзад. Като сложиш целия мост ще отидеш на нещо като 65/35, подресорната маса ще е значително по-голяма, съответно комфорта и поведението съвсем няма да са същите. А и така или иначе ще режеш с флекса.

    Иначе имаш да сложиш само диф от терано 1 3.0V6 ръчка, барабар с каретата, полуоските и шенкелите, който е със същото предавателно число като терано 2.7TDI (4.375) и да преправиш кормилното управление с такова от Puckup 2WD. Всичко е "bolt-on", като единствено може да се окаже нужно да преправиш леко картера. Да, вероятно няма да е чак толкова здраво като цял мост, вероятно ще сменяш горни шарнири по-често (при мен изкарват по около 20000км, ама аз съм кокона и при съвсем леко хлопане ги сменям, а често ги сменям и без такова), но не се сещам за друг вероятен проблем. Дифа от трилитрово терано 1 пак е C200, но без ръкави без ръкави, каретата са малко по-здрави и полуоските са по-дебели. Предполагам ABS-а не те интересува.

    Кормилното от puck-up прави джипката малко по-"игрива" при странични неравности, но нищо фрапиращо. Пробвано. Даже и бях свикнал и не ми правеше впечатление.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Относно гуми нисан терано 2?

      Имам един преден мост с200 с крив ръкав,та точно той ме провокира .На тези мостове ръкавите са набити в кожуха а дифа,та си мисля ,че ако се извадят и се обърнат с съответната корекция на сферите (това съм го правил и не е нищо сложно)дифа ще си дойде от страната на шофьора,+носачите (пушки дето им викат,каквито се изпаднат- патрол,ровър,тойота)+пружини и амове...и труд!Със сигурност няма да вози като с независимото но ще е в пъти по добро от ресорното .
      Колкото до теглото и в двата случая имаме - диф с кожух,полуоски,карета, главини,носачи , пружини и амортисьори,панхард и кормилните и щанги .Разликата са само двата ръкава ,да тежат 10-15 кг ,не вярвам да са повече.
      Ще трябва обаче предварително да се мери при обръщането на дифа дали фла еца на пиньона ще дойде горе-долу където трябва и дългия ръкав как минава под картера .
      ПП при цена на около 300 лв за цял мост комплект ,по четири да умножава сумата според мен си заслужава.
      "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
      Кольо.

      Коментар


      • #48
        От: Относно гуми нисан терано 2?

        Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
        Колкото до теглото и в двата случая имаме - диф с кожух,полуоски,карета, главини,носачи , пружини и амортисьори,панхард и кормилните и щанги .Разликата са само двата ръкава ,да тежат 10-15 кг ,не вярвам да са повече.
        Да, ама в единия случай са над пружините, в другия случай са под.

        Моста трябва да е с 4.375 предавателно число, ако ще го слагаш на 2.7TDI и 4.625 в останалите случаи (без 3.0DI - там e 3.9 или 4.11). Иначе ще трабва да сменяш 2 моста. Не помня какви бяха предавателните ма 160/260, но е по-вероятно да са 4.625 или 4.875.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Относно гуми нисан терано 2?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Да, ама в единия случай са над пружините, в другия случай са под.
          Не те разбирам...И в двата случая дифа с полуосите (в ръкави или не )ще е под пружините.За спираловидно пружини ,Теранови имам в предвид ,не листови (ресьори)
          Предавателните числа при 160-260 са 4.625,4,375 и по редки 4.11.Ако Терано 2.7 тди е с 4.375 означава,че имаме избор и на горе и на долу.Ако се стигне до там отзад предполагам може само с смяна на диференциал да се мине ,не целия мост.
          "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
          Кольо.

          Коментар


          • #50
            От: Относно гуми нисан терано 2?

            Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
            Не те разбирам...И в двата случая дифа с полуосите (в ръкави или не )ще е под пружините.
            Полуоските са "полу" под пружините. Дифа е хванат за шасито и се явява надресорна маса, а не подресорна. От там и поведението на окачването и комфорта са други.

            В единия случай има целия мост със все полуоските като подресорна маса, в другия случай имаш половин полуоски (защото в диния си край са хванати към дифа, който е на шасито), шенкел, външно каре и хъб. Разликата като минимум е по 30-ина кила на колело.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Относно гуми нисан терано 2?

              Прав си ,въпрса до колко ще се отрази този дисбаланс върхи поведението на и извън асфалта .За сега все още не съм решил за себе си какво да е ,Патрола много -много ме изкушава ,но Тераното с 2.7тди мотора като компромис вървене -разход ,дълга база аавтомат и тн в ценовия диапазон 6000-7000хил.лв,няма аналог .
              Със сигурност ако взема Терано ще се опитам да му сложа цял мост отпред.
              "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
              Кольо.

              Коментар


              • #52
                Харесах си едни гуменки , за съжаление размера който искам (265/70/16) не го вкарват за момента в България.
                Има 265/75/16 което е 804 мм , т. е. с 16 мм повече от 31-ци.
                В момента Тераното е без калобрани , но въпреки това се чудя дали ще влязат ?
                Опция Б е да се насочвам към друга марка ?
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Явно ще трябва да се насоча към други. Попаднах на тази публикация при братушките.
                  https://himama.livejournal.com/11768.html
                  До колкото виждам и разбирам , подкривяват се държачите на бронята..

                • bullet_pk
                  bullet_pk коментира
                  Редактиране на коментар
                  245/75R16 не са ли вариянт? Същата височина са като 265/70R16.

                  И какви са тези гуми, няма ли подобни в подходящ размер?

              • #53
                Размер 245/75/16 става да , но малко по-широки е по-добрия вариант за мен. На предното ми Терано бях с такива , а в момента съм с 255/70/16 и определено по ми харесват като визия и като поведение.
                Гумите са ето тези :

                Прикачени файлове
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X