От: Относно гуми нисан терано 2?
Всичко е много хубаво, обаче насаждането на преден мост трудно се връзва с:
31-ците, които тераното побира са 79мм. Не са твърде далеч от целевите 80.
...освен това, патролския мост трябва да се обърне. Предния диф на тераното е изместен в другата посока. И пак не знам дали ще стане без правене на нови полуоски и ръкави. В смисъл, не съм се заглеждал достатъчно по предния патролски C200, за да знам подробности. Технически е изпълнимо, обаче не си го представям като твърде евтино. А и тераното просто ще стане патрол, и като возия. Комфорта и пътното му поведение идват именно от независимото предно. Късо тежи 1780 кила, и е разпределено горе-долу 60:40 отпред/отзад. Като сложиш целия мост ще отидеш на нещо като 65/35, подресорната маса ще е значително по-голяма, съответно комфорта и поведението съвсем няма да са същите. А и така или иначе ще режеш с флекса.
Иначе имаш да сложиш само диф от терано 1 3.0V6 ръчка, барабар с каретата, полуоските и шенкелите, който е със същото предавателно число като терано 2.7TDI (4.375) и да преправиш кормилното управление с такова от Puckup 2WD. Всичко е "bolt-on", като единствено може да се окаже нужно да преправиш леко картера. Да, вероятно няма да е чак толкова здраво като цял мост, вероятно ще сменяш горни шарнири по-често (при мен изкарват по около 20000км, ама аз съм кокона и при съвсем леко хлопане ги сменям, а често ги сменям и без такова), но не се сещам за друг вероятен проблем. Дифа от трилитрово терано 1 пак е C200, но без ръкави без ръкави, каретата са малко по-здрави и полуоските са по-дебели. Предполагам ABS-а не те интересува.
Кормилното от puck-up прави джипката малко по-"игрива" при странични неравности, но нищо фрапиращо. Пробвано. Даже и бях свикнал и не ми правеше впечатление.
Всичко е много хубаво, обаче насаждането на преден мост трудно се връзва с:
Първоначално публикуван от hunter vl
Преглед на мнение
...освен това, патролския мост трябва да се обърне. Предния диф на тераното е изместен в другата посока. И пак не знам дали ще стане без правене на нови полуоски и ръкави. В смисъл, не съм се заглеждал достатъчно по предния патролски C200, за да знам подробности. Технически е изпълнимо, обаче не си го представям като твърде евтино. А и тераното просто ще стане патрол, и като возия. Комфорта и пътното му поведение идват именно от независимото предно. Късо тежи 1780 кила, и е разпределено горе-долу 60:40 отпред/отзад. Като сложиш целия мост ще отидеш на нещо като 65/35, подресорната маса ще е значително по-голяма, съответно комфорта и поведението съвсем няма да са същите. А и така или иначе ще режеш с флекса.
Иначе имаш да сложиш само диф от терано 1 3.0V6 ръчка, барабар с каретата, полуоските и шенкелите, който е със същото предавателно число като терано 2.7TDI (4.375) и да преправиш кормилното управление с такова от Puckup 2WD. Всичко е "bolt-on", като единствено може да се окаже нужно да преправиш леко картера. Да, вероятно няма да е чак толкова здраво като цял мост, вероятно ще сменяш горни шарнири по-често (при мен изкарват по около 20000км, ама аз съм кокона и при съвсем леко хлопане ги сменям, а често ги сменям и без такова), но не се сещам за друг вероятен проблем. Дифа от трилитрово терано 1 пак е C200, но без ръкави без ръкави, каретата са малко по-здрави и полуоските са по-дебели. Предполагам ABS-а не те интересува.
Кормилното от puck-up прави джипката малко по-"игрива" при странични неравности, но нищо фрапиращо. Пробвано. Даже и бях свикнал и не ми правеше впечатление.
Коментар