От: Помогнете ми да избера
Именно поради архаичността на конструкцията , преди известно време взех да се заглеждам по Terrano 2.В сервизите е пълно с т.нар. нова техника, съвременни мотори, комон рейл, и собственици скубещи си косите.
Именно простотата на конструкцията на този дизелов мотор, обуславя надеждността му.Може би мнозина от вас ще се изненадат , но този същият мотор се слага на старите английски таксита/само че без турбо и без интерколер/.Това им харесвам на японците , направят ли нещо качествено не се опитват да го развалят.При тях мотора еволюира, няма революции.
Да наистина е малко по-шумен, особенно като е студен, но това е поради факта, че е предкамерен дизел.Уж гори повече от съпоставими по - съвременни агрегати, но напоследък се убеждавам, че това май не е точно така./пример туарег 2.5 комон реил-извън градско, без юркане -максимум скорост 140км и то за кратко време, през повечето 110-120км-разход 14л.
За вървене-2.5 не върви, мъка е .Виж 10 цилиндровият е друго, но и поддръжката му е други пари.
Примерите могат да продължат до безкрайност, но идеята ми беше , че лично аз предпочитам надеждна машина, която дори да не я поглеждам/което няма как да стане/трудно ще ме остави на пътя.Така че аз си карам агрегатният тип двигател и за сега си свиркам
.
Не желая да налагам мнението си на никого, но просто машинката е добра, с не скъпа поддръжка, налични всички необходими екстри и добро както пътно, така и извън пътя поведение.
Поздрави
Именно поради архаичността на конструкцията , преди известно време взех да се заглеждам по Terrano 2.В сервизите е пълно с т.нар. нова техника, съвременни мотори, комон рейл, и собственици скубещи си косите.
Именно простотата на конструкцията на този дизелов мотор, обуславя надеждността му.Може би мнозина от вас ще се изненадат , но този същият мотор се слага на старите английски таксита/само че без турбо и без интерколер/.Това им харесвам на японците , направят ли нещо качествено не се опитват да го развалят.При тях мотора еволюира, няма революции.
Да наистина е малко по-шумен, особенно като е студен, но това е поради факта, че е предкамерен дизел.Уж гори повече от съпоставими по - съвременни агрегати, но напоследък се убеждавам, че това май не е точно така./пример туарег 2.5 комон реил-извън градско, без юркане -максимум скорост 140км и то за кратко време, през повечето 110-120км-разход 14л.
За вървене-2.5 не върви, мъка е .Виж 10 цилиндровият е друго, но и поддръжката му е други пари.
Примерите могат да продължат до безкрайност, но идеята ми беше , че лично аз предпочитам надеждна машина, която дори да не я поглеждам/което няма как да стане/трудно ще ме остави на пътя.Така че аз си карам агрегатният тип двигател и за сега си свиркам

Не желая да налагам мнението си на никого, но просто машинката е добра, с не скъпа поддръжка, налични всички необходими екстри и добро както пътно, така и извън пътя поведение.
Поздрави
Коментар