Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

    На други фирми освен на АVM и китайските на Вромос(за които не се знае дали ще има въобще) има ли?Става въпрос за Нисан Терано 2 2002г.

    Коментар


    • #17
      До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

      Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
      На други фирми освен на АVM и китайските на Вромос(за които не се знае дали ще има въобще) има ли?Става въпрос за Нисан Терано 2 2002г.
      Няма, или поне не съм открил такива. Има на SUPERWINCH, ама тях пак ги правят AVM. Само са боядисани различно.

      А какъв е проблема? Аз съм с AVM от година и половина. Няма ядове. А според Явор китайските дори са по-добри.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

        И аз от около месец съм с ръчни хъбове на АVM.
        Доволен съм, джипката стана една идея по-пъргава.Разхода леко падна, не особенно осезаемо.

        Коментар


        • #19
          До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

          От къде ги взе и за колко?Лесно ли става монтажа?

          Коментар


          • #20
            До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

            Kikimora,как е скоростната кутия?Какво се беше прецакало,че и при мен има едно чукане на празен ход докато не е загряла.След като загрее изчезва,може би като при Спарки.Та започвам да събирам инфо. защото в един момент ще се наложи разглобяване.

            Коментар


            • #21
              До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

              Първоначално публикуван от masagero Преглед на мнение
              Kikimora,как е скоростната кутия?Какво се беше прецакало,че и при мен има едно чукане на празен ход докато не е загряла.След като загрее изчезва,може би като при Спарки.Та започвам да събирам инфо. защото в един момент ще се наложи разглобяване.
              1. Има пружинка, която държи притискателния лагер далеч от диска. Понякога изпада, или изпуска лагера, от което той се мандахерца
              2. Ако са се спъхнали или счупили демпферните пружини на феродовия диск
              3. Ако са се разбили втулките на вилката (всъщност, не знам къде точно стоят, но ги има като резервна част.)
              4. Ако се е разбило лагерчето/втулката между първичния вал на скоростите и коляновия вал на двигателя
              5. Крива вилка - 2-ма колеги се оплакваха от това.
              6. Разбит лагер на първичния вал на скоростите, но е малко вероятно, понеже ще шуми и докато караш.

              1, 3 и 4 са най-вероятните причини.

              Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
              И аз от около месец съм с ръчни хъбове на АVM.
              Доволен съм, джипката стана една идея по-пъргава.Разхода леко падна, не особенно осезаемо.
              Хвърляй по един поглед на болтовете, с които се захвашат към главините (големите черни в основата). Имат навика да се развиват. Ако ти скрои тоя номер ги отвий, капни им по капчица Loctite за резби (има го и във вариант на BISON, Permatex и още няколко фирми, например в MrBricolage), и ги стегни. При мен охлабиха 2 пъти, но откак направих тоя номер, няма проблем. А и изхвърлих хартиените гарнитури там, понеже на второто махане се скапаха, и сложих течна гарнитура на VICTOR REINZ. От тогава не са мръднали.
              Последно редактирано от sparkybg; 16-05-10, 19:34.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                Моят проблем със с.к.едва ли ще го има друг-следствие е от некадърни майстори, които са изтървали кутията като са сменяли съединителя/при предишният собственик/, при което ударът го е поел входящият вал, от което се беше изкривил /тя си е тежичка-към 100-120 кг, при липса на условия свалянето и е леко хазартно. В следствие на това беше разбила първите два лагера-единият съчмен-цена от SKF- 210е?, вторият иглен-заявиха ми, че такова производство няма.Смених съчменият със БГ лагер за 15 лв едно към едно с оригиналният.Игленият е тип касетъчен - беше износил ролките , сепаратора беше здрав-смених само ролки.Ако имаш проблем с кутията, по-добре вземай следващата, Sparky има познат които ги рециклира, дава и гаранция човека.Ако не си майстор, просто заигравката е много голяма, чаркове няма, или поне не и на разумна цена.Всичко се избива, за всяко нещо трябва конкретна скоба, добре че моите хора не са вчерашни, имат струг и фреза, доста инструмент се наложи да се прави.Моят проблем е разрешен, даже ходих на концерта на AC/DC с автобуса-много добре се представи-извънградско 7.8л/100км.Поръчал съм и кутия от англия-завсеки случай, келешчето си счупило кракът и сега отлежава в местна болница.Като дойде може да я продам, не знам.
                Хъбовете на AVM, няма значение дали от Пловдив, или от Явор-vromos, или от Геро/Варна/, цената е все тя/с малки разлики,а аз обичам да си давам парите на хора които познавам/.Смятам че не си струва да дам 300лв за автоматични хъбове 2-а ръка, в предвид колко често излизат извън строя.
                Говори и с Явор, каза че чака китайски до 1 месец.
                Качеството на AVM леко ме обезпокои, имам някой забележки към изработката, аз бих подходил по- различно , но....това е което се продава в момента.
                До Sparky- лагера се държи от стоманена тел - тип"фиба", в смисъл не е точно пружина, но работи като такава-малко вероятно е да излезе.
                При мене към главината има шпилки-оргинално-не съм слагал афтър маркет болтовете на AVM, предупредиха ме за въпросното саморазвиване- благодаря , че ми обърна внимание.Поглеждам ги гайките - не са мръднали.
                Най-вероятно при вас, шумовете са в следствие на проблем с демферните пружини, или ако е сменян- поставянето на кофти съединител/той и моя е някакво куче , не запомних марката/.Тогава като загрее, ще придава и усилва вибрациите от мотора.Като натиснеш съединителя шумът от мотора утихва, като го пуснеш се чува същият шум , но по - силно, явно изпада в някакъв резонанс на празенход, но иначе няма проблем.
                Поздрави на всички!

                Коментар


                • #23
                  До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                  П.П
                  Монтажа на ръчните хъбове не е труден, трябват ти зегер клещи, малко чукче и ключе 13.
                  С чукчето внимателно избиваш металните тапи на капачките.От долу, ще видиш оста на карето-има зегерка-махаш я внимателно -ще ти трябва/поне в моя комплект нямаше нова зегерка/.Отвиваш 6/те гайки и смалка щангичка леееекичко понапъваш, а смалкото чукче леекинко почукваш така че капачката да мръдне, щото моята беше като заварен от ръжда - лице - лице, иначе си има О пръстен и не пуска влага на вътре.Махаш капачката, на същите шпилки си нанизваш новият хъб, слагаш зегерката, там гарнитурки , врътваш на 4x2 и пробваш-ще останеш приятно изненадан.А, трябва и малко ключе тип мъжка еврейска звезда за външните тапи на новият хъб/става и стънка отверка да се стегнат болтчетата/.Не стягай прекалено, щото е конус в конус, после няма вадене.И навсякъде по малко гресчица.
                  Успех!

                  Коментар


                  • #24
                    До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                    Качеството на AVM леко ме обезпокои, имам някой забележки към изработката, аз бих подходил по- различно , но....това е което се продава в момента.
                    Забележките, конкретно мойте са:
                    1. Лошо покритие. Ръждясват бързо отвън, особено предвид акуминиевата външна част.
                    2. Врътката е пластмасова. Други проблеми общо взето с нея няма, освен че е малко хлабава и колеги са се оплаквали че пуска гнусотии вътре. При мен не е имало проблем до сега.

                    Иначе, вътре няма движещи се части. Само една муфа между външния корпус и полуоската. Явно поне материала е читав, защото не съм чул оплаквания да са кекави.

                    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                    До Sparky- лагера се държи от стоманена тел - тип"фиба", в смисъл не е точно пружина, но работи като такава-малко вероятно е да излезе.
                    Това ми го каза точно човека с кутиите. Понякога изпадала/изпускала лагера, и резултата е точно тоя шум. Конкретно на терано не съм свалял скорости, но лично съм виждал изпуснала и/или изпаднала пружинка не други возила, включая ферозата ми.

                    Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                    Най-вероятно при вас, шумовете са в следствие на проблем с демферните пружини, или ако е сменян- поставянето на кофти съединител/той и моя е някакво куче , не запомних марката/.Тогава като загрее, ще придава и усилва вибрациите от мотора.Като натиснеш съединителя шумът от мотора утихва, като го пуснеш се чува същият шум , но по - силно, явно изпада в някакъв резонанс на празенход, но иначе няма проблем.
                    Поздрави на всички!
                    Симптомите са точно тия - предимно при студен двигател го прави. Като натисна съединителя шума го няма. Същото правеха и ферозата, и самарата, и фабията ми. Конкретно тераното ми си е с оригиналния съединител.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                      sparkybg;Забележките, конкретно мойте са:
                      1. Лошо покритие. Ръждясват бързо отвън, особено предвид акуминиевата външна част.
                      2. Врътката е пластмасова. Други проблеми общо взето с нея няма, освен че е малко хлабава и колеги са се оплаквали че пуска гнусотии вътре. При мен не е имало проблем до сега.

                      Иначе, вътре няма движещи се части. Само една муфа между външния корпус и полуоската. Явно поне материала е читав, защото не съм чул оплаквания да са кекави.

                      Точно въпросната муфа в режим 4x2 се върти заедно с оборотите на карето, а външният корпус не се върти.Според мен, въпреки липсата на натоварване , тази муфа трябва да е на иглен лагер, а не втулка - хваната от два зегера.В режим 4x4 няма проблем-втулката е зацепена към външният корпус.От моя гледна точка, при по-честа употреба на 4x2 има конструктивни условия за проблеми.
                      -като материал - нямам забележки - при мен всичко е желязо/алуминий, включително и врътката.
                      -имам забележки към закрепващите малки болтчета с конусни главички-от 6/те нито едно нямаше еднакво с другите-конусите им са в различна степен неправилни, навиват се на различна дълбочина.
                      Явно има разлики макар и малки в различните серии на производство на АVM.
                      Като цяло изглежда здраво направено, бъдещето ще покаже.

                      Коментар


                      • #26
                        До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                        Стана ми толкова смешно-всеки път след като ползвах 4x4, карах на задна 3-4 метра, че да изключат хъбовете.
                        В мануала го има нарисувано и въпросното постижение на научният прогрес-до един момент - главина лагери са еднакви, след което се разделя на 2 варианта - с хъб или с капачка.
                        Та въпросът ми е има ли някой друг колега с аналогична комплектация
                        Лошото е че 80% от българските водачи не познават устройството на автомобила си и правят такива грешки като твоята. Вярно е че неможе да искаме от един зъболекар да познава устройството на автомобила и обратното.Проблема обаче не е в нас а в хората които водят курсовете за шофьори. Преди години се е изучавало устройството на автомобила ама от 20години не е така. Абе който има желание научава каквото му е нужно.
                        Извнявам се за спама ама ми дойде от вътре.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #27
                          До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                          Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
                          Точно въпросната муфа в режим 4x2 се върти заедно с оборотите на карето
                          Карето в режим 4x2 не се върти. Муфата е издърпана навън и седи неподвижно, а около нея се върти външния корпус. Проблем няма откъде да дойде, освен ако не изпусне пружинката, дето я изтегля. А и да я изпусне и зацепи, пак няма проблем - ще завърти едната полоска и сателитите в дифа, и толкоз.

                          Не съм виждал еъчен хуб да има някакви лагери вътре. На ферозата са AISIN, и пак са общо взето така, само дето по отношение на врътка са доста по-добре конструирани и уплътнени. Ферозата е на 21 години, а в хъбовете нямаше никакъв боклук, ръжда, износване. А и външно няма корозия. Долната им част май е поцинкована или никелирана.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                            Пичове благодаря ви за отговорите.Почвам да търся хъбове,защото искам да си направя подарък.От 4 месеца го карам и чак сега ми остана време за него.Даже чак сега намерих време да се разходя до мургаш и машинката се представи доста добре.Ето и една снимка:
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #29
                              До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                              [QUOTE=sparkybg;1161927]Карето в режим 4x2 не се върти. Муфата е издърпана навън и седи неподвижно, а около нея се върти външния корпус. Проблем няма откъде да дойде, освен ако не изпусне пружинката, дето я изтегля. А и да я изпусне и зацепи, пак няма проблем - ще завърти едната полоска и сателитите в дифа, и толкоз.

                              Извинявам се - корпусът се върти около муфата, тъй- като е захванат с болтове за главината.Вероятно наистина няма проблем, както казах това е моя гледна точка.
                              Taka или иначе друг свястен вариант няма.

                              Коментар


                              • #30
                                От: До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                                От една седмица съм с механични хъбове и искам да споделя радоста си :разхода падна с около 0,5-1л. и колата стана по пъргава.Взех си на АВМ защото не можах да намеря на друга фирма ,но мисля че и тези ще свършат работа.Монтажа ми отне около 40мин. като се има предвид ,че не съм от най-голямите разбирачи.Искам да попитам само някои намерил ли е лек с уплатненията на хъбовете ,че с тия хартиени гарнитурки....?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X