След одисеята ми със с.к., по - време на качването на кутията , установихме, че и двата хъба са останали включени.
Днес разглобихме въпросното изобретение и се оказа, че това животно nissan terrano2-няма никакви хъбове ,a капачка-фланец зацепващ директно полуоската към главината!
Никакъв вариант за отцепване на полуоските.Верно много здраво-неможеш да счупиш това, което го няма , ама ако караш яко offroad, а аз карам относително рядко.
Стана ми толкова смешно-всеки път след като ползвах 4x4, карах на задна 3-4 метра, че да изключат хъбовете
.
В мануала го има нарисувано и въпросното постижение на научният прогрес-до един момент - главина лагери са еднакви, след което се разделя на 2 варианта - с хъб или с капачка.
Та въпросът ми е има ли някой друг колега с аналогична комплектация и дали някой е слагал автоматичен хъб в тази ситуация?
Дали карето е същото /нищо не пише по този въпрос в мануала/.
И съответно произлизащо от това - търсят се автоматични хъбове, а защо не и ръчни.
Днес разглобихме въпросното изобретение и се оказа, че това животно nissan terrano2-няма никакви хъбове ,a капачка-фланец зацепващ директно полуоската към главината!
Никакъв вариант за отцепване на полуоските.Верно много здраво-неможеш да счупиш това, което го няма , ама ако караш яко offroad, а аз карам относително рядко.
Стана ми толкова смешно-всеки път след като ползвах 4x4, карах на задна 3-4 метра, че да изключат хъбовете

В мануала го има нарисувано и въпросното постижение на научният прогрес-до един момент - главина лагери са еднакви, след което се разделя на 2 варианта - с хъб или с капачка.
Та въпросът ми е има ли някой друг колега с аналогична комплектация и дали някой е слагал автоматичен хъб в тази ситуация?
Дали карето е същото /нищо не пише по този въпрос в мануала/.
И съответно произлизащо от това - търсят се автоматични хъбове, а защо не и ръчни.
Коментар