Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

    След одисеята ми със с.к., по - време на качването на кутията , установихме, че и двата хъба са останали включени.
    Днес разглобихме въпросното изобретение и се оказа, че това животно nissan terrano2-няма никакви хъбове ,a капачка-фланец зацепващ директно полуоската към главината!
    Никакъв вариант за отцепване на полуоските.Верно много здраво-неможеш да счупиш това, което го няма , ама ако караш яко offroad, а аз карам относително рядко.
    Стана ми толкова смешно-всеки път след като ползвах 4x4, карах на задна 3-4 метра, че да изключат хъбовете.
    В мануала го има нарисувано и въпросното постижение на научният прогрес-до един момент - главина лагери са еднакви, след което се разделя на 2 варианта - с хъб или с капачка.
    Та въпросът ми е има ли някой друг колега с аналогична комплектация и дали някой е слагал автоматичен хъб в тази ситуация?
    Дали карето е същото /нищо не пише по този въпрос в мануала/.
    И съответно произлизащо от това - търсят се автоматични хъбове, а защо не и ръчни.

  • #2
    До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

    Колега аз карам Патрол, но мога да ти кажа, че разликата във возията със зацепени хъбове(без включено 4х4) и с изключени хъбове е доста усезаема.

    При мен когато не са ми зацепени хъбовете колата се кара по-леко и набира малко по-бързо. Сигурно и харчи малко по-малко но това не съм го засичал за да го твърдя със сигурност.
    One Planet, One Internet!
    We Are All Connected!

    Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

    Коментар


    • #3
      До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

      Първоначално публикуван от hackman Преглед на мнение
      Колега аз карам Патрол, но мога да ти кажа, че разликата във возията със зацепени хъбове(без включено 4х4) и с изключени хъбове е доста усезаема.

      При мен когато не са ми зацепени хъбовете колата се кара по-леко и набира малко по-бързо. Сигурно и харчи малко по-малко но това не съм го засичал за да го твърдя със сигурност.
      Аз бях с капачки на Ферозата. Сложих и ръчни хъбове точно по посочените от теб причини. Разлика определено има в разхода. Колко - ще видим, когато свърши газта. До сега гореше около 15/100.

      Коментар


      • #4
        До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

        Колега би трябвало да нямаш проблем със смяната на капачките с хъбовете а за вървенето когато е зацепен отпред а не е включен 4х4 полуоската се върти и тогава е по тромав джипа и гори малко повече гориво.Аз имах автомат. хъбове сега съм със AVM ръчни и съм доволен засега.
        NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
        Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор

        Коментар


        • #5
          До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

          Колегата rsv е също с капачки. Всичко друго е еднакво. Просто му слагаш едни хъбове, автоматични, или според мен за предпочитане ръчни, и ще заспят.

          Ще бъдеш приятно изненадан и от лек спад в харча, и леко увеличение на вървежа и пъргавината, особено при по-високи скорости.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

            Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
            Стана ми толкова смешно-всеки път след като ползвах 4x4, карах на задна 3-4 метра, че да изключат хъбовете.
            Нещо не ми ясно. На моя сенник си пише (на немски) за това каране назад. Как мислиш, немците са го писали "по инерция" ли? Освен това на капачките на предните главини има надпис "automatic". И последно : когато след 4x4 включа на задна за 3-4 м, се чува изщракване и лампичката за 4x4 изгасва. Как ще ми обясниш, че нямам автоматични хъбове на Тераното?
            Ако някой от компанията мълчи, причините може да са две : Или няма какво да каже или няма на кого да го каже.

            Коментар


            • #7
              До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

              Първоначално публикуван от zippel Преглед на мнение
              Нещо не ми ясно. На моя сенник си пише (на немски) за това каране назад. Как мислиш, немците са го писали "по инерция" ли? Освен това на капачките на предните главини има надпис "automatic". И последно : когато след 4x4 включа на задна за 3-4 м, се чува изщракване и лампичката за 4x4 изгасва. Как ще ми обясниш, че нямам автоматични хъбове на Тераното?
              Лампичката няма връзка с хъбовете, ама никаква. И с капачки, и с ръчни, и с автоматични, все си се държи така. Изгасва тогава, когато реално раздатката изключи предното, което често не съвпада с момента, в който преместиш ръчката напред. Датчика за лампата е на раздатката, и съвсем не е нужно да дадеш няколко метра назад, за да изклюяи. Като дадеш няколко метра напред, пак го прави. Цънането, дето се чува наистина е от автоматичните хъбове, но лампата не гасне от това.

              На мойте автоматични хъбове не пишеше нищо. Бяха целите черни, и толкоз.

              Просто има комплектация с хъбове и комплектация без. Има с 2 ербега, има и с един, има и без. Има с ABS, има без. Просто опции в комплектацията. Единствено няма комплектация със заводски ръчни хъбове.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                Дайте идеи от къде да намеря хъбове.
                Благодаря!

                Коментар


                • #9
                  До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                  Наварата също е без хъбове. И Г-ето е без. Хъба е едно усложняване на конструкцията което има своите добри и лоши страни. Ако ще ползваш предно два пъти в годината, определено е по-добре да си сложиш хъбове. Най добре- ръчни. Ако са автоматични, нека са с възможност за блокиране в заключено състояние. Нисан има такива хъбове. Слагат ги на Патрола.
                  Разгледай из Форума. Някой продаваше оригинални ама не помня за какво беше.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #10
                    До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                    На батко патрулчо същите ли са хъбовете?Все ми се струва че там трябва да са по-сериозни.
                    Как да ги търся по брой на шлици, по диаметър ?
                    Слагал ли е някой от патрул на терано?

                    Коментар


                    • #11
                      До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                      Ето моя c AVM:
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                        Тук без джанта:
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                          Aбе верно и аз съм си мислел че имам автоматични хъбове....и сега какво трябва да си поръчвам ръчни.От къде и за колко?

                          Коментар


                          • #14
                            До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                            Гладиатор имат, Технолинк също сигурно имат.

                            И пусни едно питане в търся/предлагам аз така си намерих втора ръка хъб за патрола. Точно предната седмица търсих и намерих (горе долу на втория ден).
                            One Planet, One Internet!
                            We Are All Connected!

                            Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO(Skyline)

                            Коментар


                            • #15
                              До: ИЗНЕНАДА-ХЪБОВЕ

                              Различни са от патролските. И няма подобен вариант. Има само или автоматични, или ръчни.

                              В технолинк хич няма смисъл да питаш. Цената ще е над 600лв със сигурност, ако не и 800-900.

                              Вземи си ръчни на AVM. Аз също съм с такива. Стават.

                              Явор(VROMOS) продаваше някакви китайски, които твърди че са по-добри от AVM-ските, а и изглеждат по-добри. По-добре са уплътнени и са изцяло метални (на AVM врътката им е пластмасова). Лошото е че ги е свършил, и не знаеше кога ще внася пак, когато говорихме по въпроса. Та, питай го. Може пък да е внесъл пак.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X