Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

    Първоначално публикуван от kiril_ognenski Преглед на мнение
    ...
    вече има (ушкем)оригинални по 6 лв.
    Колега, това да не е някакъв майтап!? Една шина строителна стомана 60x10 на метър струва повече.
    Турските са по 20-тина лв. с малка дъга. От там се минават на валци, режат се на размер и се дупчат. На валци го правят и шпренгването.
    "Пантерите" имат и най различни размери U-болтове, но за цилиндричните ръкави на джипките обикновенно не стават. Оформят се по ръкава с оксижен.
    Качването на ресьорите върху моста е решение за много голям лифт, но освен всичко друго, трябват джанти, гуми и амортесьори.

    Коментар


    • #17
      До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

      Първоначално публикуван от kiril_ognenski Преглед на мнение
      Качвай ресьорите одгоре и си готов.Ако искаш подробности 0898532785-КИКО, че трудно се оправям с клавиятурата.(мисля че се разбра пиша по 20 минути един ред)
      Е пусни някоя снимка де.Как си решил проблема с петата на ресьора дето е на прасето/чугуна/?

      Коментар


      • #18
        До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

        Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
        Е пусни някоя снимка де.Как си решил проблема с петата на ресьора дето е на прасето/чугуна/?
        Намерил съм добър майстор които го лепи без проблем!
        0898532785-КИКО

        Коментар


        • #19
          До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Колега, това да не е някакъв майтап!? Една шина строителна стомана 60x10 на метър струва повече.
          Турските са по 20-тина лв. с малка дъга. От там се минават на валци, режат се на размер и се дупчат. На валци го правят и шпренгването.
          "Пантерите" имат и най различни размери U-болтове, но за цилиндричните ръкави на джипките обикновенно не стават. Оформят се по ръкава с оксижен.
          Качването на ресьорите върху моста е решение за много голям лифт, но освен всичко друго, трябват джанти, гуми и амортесьори.
          Колега ставаше вапрос за гумените тампони (втулки) че са по 6 лв.
          Прикачени файлове
          0898532785-КИКО

          Коментар


          • #20
            До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

            Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
            А от ГАЗ 69 стават ли ? че имам такива. А шпренговане ? Как се прави, имам хидравлична преса,може би се нагряват към 30 градуса,и на няколко места се изкривяват,или чрез ролки ? Даже машина съм готов да направя,не вярвам да е сложна.
            Някой запознат с шпренговането ако може да внесе яснота за метода /дано терминът шпренговане да е точен/
            Колега преди повече от година съм шпренговал ресорите на моя джип,около 4-5 месеца се задържа и си спадна как си е бил и преди.
            Прикачени файлове
            NISSAN PATROL 3.3TD
            KAWASAKI Z 750

            Коментар


            • #21
              До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г

              колега, отиваш вав отпадаци,намираш фиат 125п ,сваляш ресорите,и си решаваш проблема като подложиш от тях.стават перфектно.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X