До: Питане за ресьори на Патрол 2.8ТД 1990г
	
		
			
			
				
	
Колега, това да не е някакъв майтап!? Една шина строителна стомана 60x10 на метър струва повече.
Турските са по 20-тина лв. с малка дъга. От там се минават на валци, режат се на размер и се дупчат. На валци го правят и шпренгването.
"Пантерите" имат и най различни размери U-болтове, но за цилиндричните ръкави на джипките обикновенно не стават. Оформят се по ръкава с оксижен.
Качването на ресьорите върху моста е решение за много голям лифт, но освен всичко друго, трябват джанти, гуми и амортесьори .
.
							
						
					
					Първоначално публикуван от kiril_ognenski
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Турските са по 20-тина лв. с малка дъга. От там се минават на валци, режат се на размер и се дупчат. На валци го правят и шпренгването.
"Пантерите" имат и най различни размери U-болтове, но за цилиндричните ръкави на джипките обикновенно не стават. Оформят се по ръкава с оксижен.
Качването на ресьорите върху моста е решение за много голям лифт, но освен всичко друго, трябват джанти, гуми и амортесьори
 .
.
							
						






Коментар