Oт 1990 г.съм имал за щастие възможността да притежавам доста джипки.По реда на закупуването те са :
Patrol 3.3TD-къс
Isuzu Trooper 2.6 i-къс
Patrol 2.8 TD-GR-къс
Patrol 4.2 D GR-дълъг
Patrol 2.8 TD-къс
Pajero 2.5TD-къс
Pajero 2.8 TD-къс
Terrano-2, 2.4 i-къс
TLC-80 4.2 D-дълъг
Terrano-1 , май беше 2.4
Тези съм ги купувал 2-ра ръка , а тези нови :
Musso-2.9 TD-дълъг
Korando-2.9 TD-soft top-къс
Galloper-2.5 TD-къс
Бих искал да споделя тук впечатленията си от тези машини , първо защото тук е точното място , и второ мисля че ще е от полза за хора които се ориентират към тях.Тъй като има доста за писане ще го направя в няколко теми.
Почвам с Патролите.
3.3 тд-1984 г.Първият ми 4по4. Изключително здрава машина.Като го взех беше доста изгнил нмо за джип това не е проблем. Двигател от старото поколение-редови 6 ц. с долен вал , турбо без кулер.Изклячително труден за чупене.Не си знаеше километрите и смените на маслото и въпреки това работеше като часовник.Нищо не съм пипнал по него.Проблеми имах с шенкелните лагери ная предния мост.Често се разбиваха , но му хванах цаката-купувах руски и ги сменях често.Иначе ощо взето джипа е добър за твърд терен-камънак и подобни.За кал и пясък не става-предницата е твърде тежка.На асвалт вози тегаво-все пак твърд мост отпред и ресори отпред и отзад.
Разход-около 15л.Динамика задоволителна.Добър за офрод на сравнително твърд терен.Супер подходящ за теглене-може да изтегли и локомотив.Надежден-не се чупи.
Patrol 2.8 TD-GR-къс
Доста по различен.Пружини отпред и отзад.Двигател с горен вал , хидр.повдигачи(стават от WV) ангренажен ремък.Потенциално двигателя е по чуплив.По капризен към масла.На 60х.км смяна на ремък с ролки.При мен повдигачите тракаха-смених ги.Въртящия момент е изместен към по високите обороти(двигателя е късоходов)което не е много удачно за джип.Турбините също не са от най издръжливите.Иначе , здраво окачване , добър за офрод по всякакви
терени(по лека предница) , добре се движи по асвалт.Просто е по капризен от стария модел-най вече двигателя.Разход-13-14л.
Patrol 4.2 D GR
Уникален.Нещо не виждам такъв по улиците.А и като модел е доста рядък.Двигателя е класически-6ц.-редови , долен вал , без турбо. Имаше фабрична лебедка захранена от раздатката.По асвалт поддържаше с лекота 170км.ПО добра возия-дълга база.За офрод-пак стария недостатък-тежка предница заради огромния двигател.
Лесен за поддръжка-няма ремъци и тн.Разход-15-17л.Идеален за теглене на тежки ремаркета-не ги усеща.
Никога не съм имал проблеми с Нисаните по скорости и раздатки , диференциали и прочее.Здрави машини.Най добър компромис-GR-2.8 TD.
За другите джипки ще отворя друга тема.Откачиха ми се ръцете
Patrol 3.3TD-къс
Isuzu Trooper 2.6 i-къс
Patrol 2.8 TD-GR-къс
Patrol 4.2 D GR-дълъг
Patrol 2.8 TD-къс
Pajero 2.5TD-къс
Pajero 2.8 TD-къс
Terrano-2, 2.4 i-къс
TLC-80 4.2 D-дълъг
Terrano-1 , май беше 2.4
Тези съм ги купувал 2-ра ръка , а тези нови :
Musso-2.9 TD-дълъг
Korando-2.9 TD-soft top-къс
Galloper-2.5 TD-къс
Бих искал да споделя тук впечатленията си от тези машини , първо защото тук е точното място , и второ мисля че ще е от полза за хора които се ориентират към тях.Тъй като има доста за писане ще го направя в няколко теми.
Почвам с Патролите.
3.3 тд-1984 г.Първият ми 4по4. Изключително здрава машина.Като го взех беше доста изгнил нмо за джип това не е проблем. Двигател от старото поколение-редови 6 ц. с долен вал , турбо без кулер.Изклячително труден за чупене.Не си знаеше километрите и смените на маслото и въпреки това работеше като часовник.Нищо не съм пипнал по него.Проблеми имах с шенкелните лагери ная предния мост.Често се разбиваха , но му хванах цаката-купувах руски и ги сменях често.Иначе ощо взето джипа е добър за твърд терен-камънак и подобни.За кал и пясък не става-предницата е твърде тежка.На асвалт вози тегаво-все пак твърд мост отпред и ресори отпред и отзад.
Разход-около 15л.Динамика задоволителна.Добър за офрод на сравнително твърд терен.Супер подходящ за теглене-може да изтегли и локомотив.Надежден-не се чупи.
Patrol 2.8 TD-GR-къс
Доста по различен.Пружини отпред и отзад.Двигател с горен вал , хидр.повдигачи(стават от WV) ангренажен ремък.Потенциално двигателя е по чуплив.По капризен към масла.На 60х.км смяна на ремък с ролки.При мен повдигачите тракаха-смених ги.Въртящия момент е изместен към по високите обороти(двигателя е късоходов)което не е много удачно за джип.Турбините също не са от най издръжливите.Иначе , здраво окачване , добър за офрод по всякакви
терени(по лека предница) , добре се движи по асвалт.Просто е по капризен от стария модел-най вече двигателя.Разход-13-14л.
Patrol 4.2 D GR
Уникален.Нещо не виждам такъв по улиците.А и като модел е доста рядък.Двигателя е класически-6ц.-редови , долен вал , без турбо. Имаше фабрична лебедка захранена от раздатката.По асвалт поддържаше с лекота 170км.ПО добра возия-дълга база.За офрод-пак стария недостатък-тежка предница заради огромния двигател.
Лесен за поддръжка-няма ремъци и тн.Разход-15-17л.Идеален за теглене на тежки ремаркета-не ги усеща.
Никога не съм имал проблеми с Нисаните по скорости и раздатки , диференциали и прочее.Здрави машини.Най добър компромис-GR-2.8 TD.
За другите джипки ще отворя друга тема.Откачиха ми се ръцете

Коментар