Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Кой проблем ще изчезне? Моля поясни на кой пост е отгтовора ти.

    Най-лесно е като го цитираш. Просто вместо на бутона "Отговор", цъкаш на бутона "цитат" в съответното мнение, и дописваш своя отговор отдолу. По тоя начин се получава това, което виждаш в настоящото ми мнение.
    Намали му оборотите на Тераното и мисля,че проблема ти ще се реши!

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

      Първоначално публикуван от ventsisss Преглед на мнение
      Намали му оборотите на Тераното и мисля,че проблема ти ще се реши!
      Е та той колегата не е споменавал високи обороти, а прекъсване на двигателя и светене на лампата "Check engine".

      Ако е била толкова затлачена, че трудно да минава нафта, нормално е помпата да се сдуха и да не може да храни двигателя. Като намеря време ще отворя и мойта за профилактика, че като знам какъв жаборняк заварих в горивния филтър като го сменях, нищо чудно същото да е и в тая цедка, макар че мойта си върви безпроблемно, и никакви проблеми не ми е правила.

      Обаче обичам каквото мога и не е трудно, да погледна и изчистя/потегна.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

        Първоначално публикуван от ventsisss Преглед на мнение
        Намали му оборотите на Тераното и мисля,че проблема ти ще се реши!
        Нямах проблеми с оборотите, а единствено с въпросната цедка, лошото е , че този щуцер с цедка го има само в Нисан и струва 340 лв..
        Nissan Terrano R20 2.7TDI
        Toyota RAV 4 2.2 D-4D

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

          Първоначално публикуван от Botev Преглед на мнение
          Нямах проблеми с оборотите, а единствено с въпросната цедка, лошото е , че този щуцер с цедка го има само в Нисан и струва 340 лв..
          Виждал съм порести месингови набивки в разни такива неща. Играят точно цедка. Не знам обаче дали тук някой ги прави. Вероятно дори стругар ще може да го изработи, ако има порестата заготовка от тоя материал. Само дето не съм виждал (е, не съм и търсил де) някой да продава такъв материал.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

            За сега реших проблема с втори фин филтър поставен на маркуча след основния филтър. Мисля ,че ще свърши работа а и цената му е 4 лв.
            Nissan Terrano R20 2.7TDI
            Toyota RAV 4 2.2 D-4D

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

              Колеги, според мен цедка на входящото в помпата гориво няма след основните филтри. Има само на излишното. Сигурни ли сте в горните твърдения?

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                Първоначално публикуван от stream Преглед на мнение
                Колеги, според мен цедка на входящото в помпата гориво няма след основните филтри. Има само на излишното. Сигурни ли сте в горните твърдения?
                И колега според тебе каква ще и е ролята , освен да пълни помпата с боклуци
                Nissan Terrano R20 2.7TDI
                Toyota RAV 4 2.2 D-4D

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                  Цедката на обратното гориво се монтира за да не попадат стружки(при евентуален проблем с гнп) в резервоара. Ако не ми вярвате свалете щуцера на излишната нафта и ще се убедите. Поздрави.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                    Първоначално публикуван от stream Преглед на мнение
                    Колеги, според мен цедка на входящото в помпата гориво няма след основните филтри. Има само на излишното. Сигурни ли сте в горните твърдения?
                    На мойто също имаше,вече е без нея.
                    FORD MAVERIK 2.7TD
                    Тел.0898662817
                    LZ1IID

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                      Първоначално публикуван от Botev Преглед на мнение
                      За сега реших проблема с втори фин филтър поставен на маркуча след основния филтър. Мисля ,че ще свърши работа а и цената му е 4 лв.
                      Колега, Благодаря ти за разяснението. Много са полезни такива теми, като тази!!!

                      Веднага отивам да чистя!

                      Поздрави
                      VW Touareg R5 2005
                      Ford Ranger 2.5 Double Cab 2005 Х 2 PC
                      Ford Everest 2,5 2006
                      Крис

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                        Първоначално публикуван от Botev Преглед на мнение
                        Здравейте колеги, днес както си карам с окло 70-80 км. ми светна жълтата лампа с изобразен мотор и колата започна да прекъсва , след което започна да пуши черно и след около 2-3 км. пушека започна да става сив. Едвам си я закарах до гаража. Някой колега да може да даде някаква идея от какво може да е ? Колата е Терано R20 2,7 TDI 2000 год.

                        здравейте и аз имам почти същия проблем.освен че лампата светва и започва да предърпва,колата понякога гасне в движение и се налага да я запалвам отново.освен това като форсирам на място около 2300-2500 оборота започва да пуши сив пушак и се получава прекъсване.Ще съм благодарен ако някой ме посъветва какво да правя.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                          Първоначално публикуван от Cennen1980 Преглед на мнение
                          здравейте и аз имам почти същия проблем.освен че лампата светва и започва да предърпва,колата понякога гасне в движение и се налага да я запалвам отново.освен това като форсирам на място около 2300-2500 оборота започва да пуши сив пушак и се получава прекъсване.Ще съм благодарен ако някой ме посъветва какво да правя.
                          Това при форсирането на място го правят всички, дето са с компютър. Не е проблем. Така са си. Просто не я форсирай на място - няма смисъл.

                          Иди да и прочетат грешките, или виж процедурата в сервизното ръководство, за да си ги видиш сам. То ще си каже само какво е, щом свети.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                            Първоначално публикуван от Cennen1980 Преглед на мнение
                            здравейте и аз имам почти същия проблем.освен че лампата светва и започва да предърпва,колата понякога гасне в движение и се налага да я запалвам отново.освен това като форсирам на място около 2300-2500 оборота започва да пуши сив пушак и се получава прекъсване.Ще съм благодарен ако някой ме посъветва какво да правя.
                            Ами то в по-горните постове колегите са ти посочили най-вероятния проблем- запушена цедка в щуцера на входящата нафта.Тъй като и аз имах същия проблем само ще допълня , че с просто продухване с въздух не става - по цедката има полепнала някаква мазна желеподобна гняс която пропуска въздуха под налягане , но нафтата - не.Аз реших проблема като
                            1) добре промих цедката с коресилин
                            2)накиснах за 15 мин. цедката в обезмаслител - препарат за миене на двигател
                            3)почистих я с четка (с дълъг фин косъм)
                            4)монтирах след основния филтър ( преди цедката на щуцера) допълнителен филтър , от тия ,пластмасовите , прозрачните -за 2 лв. бройката ).Още нещо - това допълнително филтърче е добре да бъде немско , не на FILTRON- Полша.Не че имам нещо против Филтрон - просто на немските мрежичката е по-фина и спира освен боклуците и водата.
                            И още - монтирай филтъра така че входа му да бъде ориентиран нагоре - така ще можеш да видиш когато в него се утаят боклуци или вода.
                            ....И последно по темата:Продава се по магазините за части за мотокари "филтър-утайник".Представлява стъклена чашка с филтър в нея.Предимството му е че има по-голям обем - по-бавно ще се запуши и че се разглобява и почиства.Недостатъка му е че струва 27 лв.
                            Успех!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                              Първоначално публикуван от ventsisss Преглед на мнение
                              Намали му оборотите на Тераното и мисля,че проблема ти ще се реши!
                              Може би става въпрос за моята тема аз имам проблем с оборотите,ще помоля колегата да разяси как точно да вдигна оборотите от педала на газта.До колкото видях има един датчик от които излизат 2 букси с кабели и е захванат с 2 болчета за педала на газта,като се разхлабят може да се върти на ляво и дясн.За тази гимнастика ли говорим
                              Човек се учи с много практика:D

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с мотора на Терано 2.7 tdi

                                Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение
                                Ами то в по-горните постове колегите са ти посочили най-вероятния проблем- запушена цедка в щуцера на входящата нафта.Тъй като и аз имах същия проблем само ще допълня , че с просто продухване с въздух не става - по цедката има полепнала някаква мазна желеподобна гняс която пропуска въздуха под налягане , но нафтата - не.Аз реших проблема като
                                1) добре промих цедката с коресилин
                                2)накиснах за 15 мин. цедката в обезмаслител - препарат за миене на двигател
                                3)почистих я с четка (с дълъг фин косъм)
                                4)монтирах след основния филтър ( преди цедката на щуцера) допълнителен филтър , от тия ,пластмасовите , прозрачните -за 2 лв. бройката ).Още нещо - това допълнително филтърче е добре да бъде немско , не на FILTRON- Полша.Не че имам нещо против Филтрон - просто на немските мрежичката е по-фина и спира освен боклуците и водата.
                                И още - монтирай филтъра така че входа му да бъде ориентиран нагоре - така ще можеш да видиш когато в него се утаят боклуци или вода.
                                ....И последно по темата:Продава се по магазините за части за мотокари "филтър-утайник".Представлява стъклена чашка с филтър в нея.Предимството му е че има по-голям обем - по-бавно ще се запуши и че се разглобява и почиства.Недостатъка му е че струва 27 лв.
                                Успех!
                                Всичко добре, ама не виждам какъв ще е ефекта от цялата работа. Да се почисти филтърчето - ок, но от там нататък? Големия филтър е и филтър, и утайник. След него каквото и да се слага, ефекта клони към нула, понеже то пак е същия филтър. При качествен щатен филтър боклуци след него просто няма откъде да дойдат. Онова на входа на помпата е сложено сакън да не вземе да влезе някой по-голям боклук или не дай боже стружка, да речем след смяна на големия филтър, или някаква друга работа по системате между него и помпата, например смяна на маркучи, смяна на дифтунги и прочие.

                                Нещо друго - и друг път съм споменавал - за чистене по принцип става и коресилин или ацетон, но осезаемо по-добри резултати се получават с разредител "ХК-1". Продават го в големите вериги магазини, и е разредител за боя за пътна маркировка на ЛакПром, ако не се лъжа. Чисти по-добре и от коресилин, и от спрей за карбуратори, при това доста по-добре. Сваля всякакви смолисти и маслени налепи, и всичко светва все едно е чисто ново.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X