Обява

Свий
Няма добавени обяви.

X-Trail - впечатления от собственици

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: X-Trail - впечатления от собственици

    Първоначално публикуван от buysell Преглед на мнение
    Някой с такава джипка да заповяда при дядо Владо и да види за какво става и за какво не става джипката му ...
    При първа възможниот съм там но до 12 април няма да имам книжка щото нисана върви много а за кал нямам гуми но при подкрепа и с зимните ще го вкарам само да има помощ.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Nissan X-Trail 2.0dCi 150 kc 2008г. full екстри:twisted:
    [URL=http://kandonov.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/094c13b097971e1581c27b84f1284f52.png[/IMG][/URL]

    Коментар


    • #62
      До: X-Trail - впечатления от собственици

      Mного добра машинка.имах 2003 2.2дизел 114коня.чудна на асвалт и леки(и не до толкова леки) кривки от пьтя....започнах да си мисля,че паркетния и вид льже,но уви!!!..... сега си карам 08 Тойота хайлукс 2.5D4D 120HP и градско и горско и си свиркам!....пак казвам,че е добра машинка...подчертавам "машинка"....по някога ми дожалява за нея даже......продадох я на една "кака" преди няколко месеца и тя(каката) си вилнее с нея по Софето!

      Коментар


      • #63
        От: X-Trail - впечатления от собственици

        С риск да бъда криворазбран искам да кажа, че тук половината си мерите пи*ките. Почти няма мнения относно минусите на Нисана, освен че бил паркетен.
        Като гледам тука компетентните офроудъри какви машини карате- ми просто SUV-ове от по-висок клас! Не че съм много запознат(даже напротив), но офроуд не е 2м кал и локви- може да е и кривата горска пътека! Още 1 малко пояснение- SUV A sport utility vehicle. Елате да видите ГАЗ-ката - 1година без масло на скоростната кутия и нищо и няма. За системите за контрол и сигурност- не винаги вършат работа- сравнявам леки автомобили- БМВ, Волво, Алфа- все нови(след 2003г) и Пежо 405- зависи от шофьора! На лед и сняг Пежака ги мачка.
        За хората, които нямат, но примерно искат и са на път да си кипят нисана(като мен) мога да кажа освен всичко хубаво изложено тук, мога да добавя - просторния отпред интериор и приятелския интерфейс ,миещото се багажно отделение,комфортната возия( която доста SUV-ове от този клас нямат)
        ОСОБЕНО ВАЖНО - ДВИГАТЕЛЯТ Е С ВЕРИГА
        и няколко минуса-
        1-во съединителят наистина бързо заминава, ако колата е с основно предназначение тежък пресечен терен(не ходене за риба и пикник)
        2-ро проблеми с електрониките (2.2di 114hp) като копченца, лампички, дисплейчета и др.
        3-то странно, но факт - машинките за чистачките са капсуловани по някакъв начин за задвижващия механизъм, обърнати са така че да влиза вода в тях и има случаи на изгорели- комплекта не е ефтин
        4-то ниска видимост в градски условия
        5-то доста шумен двигател( според някои собственици)

        Като се сложат на кантар обаче плюсовете излизат повече от минусите. За хората, които са намислили покупка на такъв тип SUV мога да кажа- смело купувайте. Ако не ви хареса- смело продавайте

        Коментар


        • #64
          От: X-Trail - впечатления от собственици

          Тази тема ми е трън в очите, откакто съществува.
          Нещо като да се обеждаваме, че Голф GTI е състезателна кола...
          Имам Паджеро 4 (в заводска окомплектация) и Тойота 70та серия, подготвена. Ако Х-трейла е джип, значи Паджерото ми е къртач за скали. Но! С опита, който имам на черно - не съм посмял да изляза с Паджерото от асфалта освен на суха, равна и добре окосена ливада до пътя, защото знам какви щети ще има по колата в противен случай.
          Който иска да се вслушва, който не иска - да си троши главата, но това хелдексово комби, не трябва да се използва за друго, освен каране по асфалт и макадам - за там плюсовете му вероятно са доста.
          Зима иде

          Коментар


          • #65
            От: X-Trail - впечатления от собственици

            Първоначално публикуван от iv4ou_bs Преглед на мнение
            С риск да бъда криворазбран искам да кажа, че тук половината си мерите пи*ките. Почти няма мнения относно минусите на Нисана, освен че бил паркетен.
            Като гледам тука компетентните офроудъри какви машини карате- ми просто SUV-ове от по-висок клас! Не че съм много запознат(даже напротив), но офроуд не е 2м кал и локви- може да е и кривата горска пътека! Още 1 малко пояснение- SUV A sport utility vehicle. Елате да видите ГАЗ-ката - 1година без масло на скоростната кутия и нищо и няма. За системите за контрол и сигурност- не винаги вършат работа- сравнявам леки автомобили- БМВ, Волво, Алфа- все нови(след 2003г) и Пежо 405- зависи от шофьора! На лед и сняг Пежака ги мачка.
            За хората, които нямат, но примерно искат и са на път да си кипят нисана(като мен) мога да кажа освен всичко хубаво изложено тук, мога да добавя - просторния отпред интериор и приятелския интерфейс ,миещото се багажно отделение,комфортната возия( която доста SUV-ове от този клас нямат)
            ОСОБЕНО ВАЖНО - ДВИГАТЕЛЯТ Е С ВЕРИГА
            и няколко минуса-
            1-во съединителят наистина бързо заминава, ако колата е с основно предназначение тежък пресечен терен(не ходене за риба и пикник)
            2-ро проблеми с електрониките (2.2di 114hp) като копченца, лампички, дисплейчета и др.
            3-то странно, но факт - машинките за чистачките са капсуловани по някакъв начин за задвижващия механизъм, обърнати са така че да влиза вода в тях и има случаи на изгорели- комплекта не е ефтин
            4-то ниска видимост в градски условия
            5-то доста шумен двигател( според някои собственици)

            Като се сложат на кантар обаче плюсовете излизат повече от минусите. За хората, които са намислили покупка на такъв тип SUV мога да кажа- смело купувайте. Ако не ви хареса- смело продавайте
            Ето го до къде стигна http://www.offroad-bulgaria.com/show...FA%E2%E0%ED%E5

            А предимството, че е с верига немога да разбера, какво и е по-доброто от ремъка примерно?
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #66
              От: X-Trail - впечатления от собственици

              Първоначално публикуван от iv4ou_bs Преглед на мнение
              С риск да бъда криворазбран искам да кажа, че тук половината си мерите пи*ките. ...

              Като гледам тука компетентните офроудъри какви машини карате- ми просто SUV-ове от по-висок клас! Не че съм много запознат(даже напротив), но офроуд не е 2м кал и локви- може да е и кривата горска пътека!
              ...
              1-во съединителят наистина бързо заминава, ако колата е с основно предназначение тежък пресечен терен(не ходене за риба и пикник)
              ...
              Май ти криво си разбрал. Хората тук не мерят пишки, а реагират на необмислени изказвания от рода на "ако колата е с основно предназначение тежък пресечен терен". Леки коли с вид на джип НЕ могат да имат такова предназначение, колкото и да се опитват да ни убедят в противното някои собственици на подобни автомобили. Както неколкократно е посочено по-горе в темата, машинката сигурно е добра за това, за което е направена - каране по асфалт и леки черни пътища.
              От там нататък, ако някой иска да доказва, че е някакъв сериозен всъдеход, да се обади. Ще осигурим безплатно фото- и видеозаснемане на експеримента.

              И още нещо не си разбрал. Не караме SUV-ове от по-висок клас. Даже са от по-нисък - нямат никакви системи за контрол и сигурност, нито пък "просторен интериор и приятелски интерфейс". Виж, само за миещия се багажник можем да го докараме ...
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-09-10, 15:04.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #67
                От: X-Trail - впечатления от собственици

                Даже и ще го вържем няколко пъти за въжето напълно безплатно само да не му се откъснат закачалките
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #68
                  От: X-Trail - впечатления от собственици

                  http://www.youtube.com/watch?v=p53C1...eature=related нещо което на мен ми върщи работа и повече от това не ми е необходимо и мисля ,че може да бъде наречено offroad
                  http://www.youtube.com/watch?v=Fq8M5...eature=related и това.
                  Последно редактирано от kalin.andonov; 13-07-10, 23:01.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]Nissan X-Trail 2.0dCi 150 kc 2008г. full екстри:twisted:
                  [URL=http://kandonov.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/094c13b097971e1581c27b84f1284f52.png[/IMG][/URL]

                  Коментар


                  • #69
                    От: X-Trail - впечатления от собственици

                    Карам X-Trail dci 136кс от 2 години.Досега несъм имал проблеми освен че ми светна лампата chek ,оказа се грешка на копютъра.Много върви и малко харчи -без усилие достига високи скорости(150-160), а последно измереният среден разход е 6,1 л/100 .Консумативите не са скъпи,смяна на масло и филтри ненадвишава 190 лв. с работата.Дали става за offroad незнам но няколко пъти го ползвам за лов на патици - каква кал имаше покрай Дунав ... леле мале,само една уазка се нави да влезе,после имаше кал и по тавана.Тази зима падна бутане с една НИВА по един заснежен баир а Нисана го взе без никакви проблеми.
                    Истина е,че не е машина за гората но спокойно можеш да обикаляш поляните покрай пътя.А ако изкаш в гората ... вземаш си ... Роки(например) като мен и нямаш проблеми.

                    Коментар


                    • #70
                      От: X-Trail - впечатления от собственици

                      Колеги , някой може ли да ми каже означението на х-трейла "dCi" какво точно означава? Дали "комън рейл" горивна система или просто класическо ГНП , но с електронно управление? (Както е на моето Терано например - 2.7 TDI)
                      ...И още- чух , че разтягането на ангренажната верига в процеса на експлоатация е сериозен проблем - трудна и скъпа смяна.Така ли е ?
                      ...Всъщност , имам намерение да купя такъв автомобил (като фен на Нисан ) , ще бъда благодарен за всяко мнение , особено отрицателните !
                      Благодаря!

                      Коментар


                      • #71
                        От: X-Trail - впечатления от собственици

                        "dCi" означава точно комън рейл, на стария модел с 2.2 дололкото съм чел е Дензо система, на новия 2.0 след 2007 системата вече е Бош, засега от нея не съм чул оплаквания. Аз съм с модела след 2007, но засега нямам достатъчно километри за да коментирам недостатъци, оплаквания засега нямам. В руските сайтове пише за някои проблеми по ходовата част, които на мен все още не са ми се случвали, явно техните пътища са още по зле или са по големи душмани.

                        Коментар


                        • #72
                          От: X-Trail - впечатления от собственици

                          Здравейте колеги,
                          направих 2 снимки от моя X-Trail, за да направя някои уточнения. Дано се вижда добре буквата L, за да покажа че бавни има. На кръглото копче може да видите и Lock. А до него е копчето за спускане по стръмен наклон, предполагам знаете за какво служи. Дали всеки паркетник има тези опции?

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0013.jpg
Прегледи:1
Размер:34.7 КБ
ID:5233560 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0012.jpg
Прегледи:1
Размер:35.2 КБ
ID:5233559

                          Коментар


                          • #73
                            От: X-Trail - впечатления от собственици

                            Първоначално публикуван от LR-RR Преглед на мнение
                            Здравейте колеги,
                            направих 2 снимки от моя X-Trail, за да направя някои уточнения. Дано се вижда добре буквата L, за да покажа че бавни има. На кръглото копче може да видите и Lock. А до него е копчето за спускане по стръмен наклон, предполагам знаете за какво служи. Дали всеки паркетник има тези опции?

                            [ATTACH=CONFIG]277564[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]277563[/ATTACH]
                            Това L на скоростния лост не превключва бързи-бавни, то си и няма бавни, а оттам и не си правете труда да търсите такава опция.
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар


                            • #74
                              От: X-Trail - впечатления от собственици

                              Колега дали аз се бъркам или Вие? На L не вдига повече от 40-50км/ч, въпреки че двигатела реве на макс. Как се нарича това положение?

                              Коментар


                              • #75
                                От: X-Trail - впечатления от собственици

                                Първоначално публикуван от LR-RR Преглед на мнение
                                Колега дали аз се бъркам или Вие? На L не вдига повече от 40-50км/ч, въпреки че двигатела реве на макс. Как се нарича това положение?
                                Това ти е 1-ва степен на скоростната кутия! Ако имаш бавни, на 1-ва няма как да вдигнеш 40-50км/ч. Почети малко, пък тогава реши кой бърка

                                Успех.
                                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X