Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

    Еми, погледни под джипката си. Те са 2 пръта,работещи на усукване - вместо пружини отпред. Вързани са към шасито от задния си край, и към долните носачи в предния. На външен вид тунинговите не са кой-знае колко по-различни. По-твърди са, често и по-дебели. Там е и разликата.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

      Като имам време ще пиша.Окачването ми е TJM.И Мастера имат май торсиони.Просто не сте ги поръчали.Имах тема някъде потърсете я.

      Коментар


      • #18
        До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

        Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
        Като имам време ще пиша.Окачването ми е TJM.И Мастера имат май торсиони.Просто не сте ги поръчали.Имах тема някъде потърсете я.
        Яворе, ето я темата, но си забърсал снимките. Защо бе, джанъм?

        Коментар


        • #19
          До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

          Нещо съм объркАл.Ще ги оправим.

          Коментар


          • #20
            До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

            TrailMaster нямат торсиони. Слагат се от друга фирма. TJM например. Или IronMan.

            Или Calmini.

            Еднакви са с торсионите на Терано 1, така че избор има, при това не малък.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

              Благодаря на Yaro че намери темата. Само едно въпрошче към Явор(dorzi) - на какъв размер гуми се е спрял за неговата джипка след лифта и дали са му създавали проблеми

              Коментар


              • #22
                До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                Обух му нови джантички 7х15 ет -13 Mangels
                Това е, повече няма да раздувам темата
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #23
                  До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                  А аз смених и торсионите. Сложих на IronMan. Сега по завоите се държи като бегачка. Досадното накланяне е доста по-малко.

                  Какъв размер са гумите горе на снимката?

                  ПП: Видях. 30ки.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                    Честито за торсионите и аз искам такива! Колко парички са торсиони? Като сложиш 31" гуми, можеш ли да споделиш как са и дали трябва да се подстриже тука там
                    Предварително благодаря за информацията

                    Коментар


                    • #25
                      До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                      Чакам да пристигнат 31x10.5x15 Interco Trxus MT. Дали ще влязат и как ще се държат - ще видим. До сега не съм чул лоши отзиви за тия гуми.

                      За торсионите звънни да Пламен Петров от форума. Аз напазарих от него всичко по окачването.

                      Това му е сайта:
                      http://eshop.offroad-bulgaria.com/home.php

                      Горе вдясно е и телефона.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                        Мерси много, ще званна само да събера още някой лев
                        Като монтира новите торсиони имаше ли промяна във височината на предницата?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                          Първоначално публикуван от bojinzaikov Преглед на мнение
                          Мерси много, ще званна само да събера още някой лев
                          Като монтира новите торсиони имаше ли промяна във височината на предницата?
                          Височината се определя от това колко си ги натегнал. Старите бяха натегнати докрай, при монтирането на окачването. Тия са сложени на средата, за да има мегдан за реглаж.

                          Височината я оставихме същата. Тя си беше добре. Работата, която свършиха торсионите беше че се подобри държането на джипката, най-вече при завой, както и при "клатещи" неравности по пътя. Сега просто се държи "по-естествено". Иначе в самата возия не забелязвам някаква кой-знае каква промяна, освен че при прескачане на легнал полицай, предницата не клюма толкова при "приземяването".

                          Абе, според мен си заслужава. Аз определено съм доволен.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                            Аз се обадих на човека и ще взема едни, може би до месец ,че ме е страх от кризата
                            Пак ти благодаря.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                              Първоначално публикуван от bojinzaikov Преглед на мнение
                              Радвам се, че е представлявало интерес. За по-големи гуми със сигурност знам че 31х10.5хR15 се събират в калника и не опират при завой - купих такива, но имах следния проблем: гумите с които купих преди два три месеца са нови, а джантите които купих след окачването бяха с много стари гуми; борда им беше много широк и 30' гуми са доста по тесни от джантата, за това ги продадох широките 10' джанти с много отрицателното ЕТ За Terrano II има два вида окачване на Trailmaster - моето е 50 мм лифт другото е мисля до 100мм лифт обаче при него май ще стане доста неустойчив и бая ще трябва да се изкарат гумите навънка. Предницата я дигнахме и с навиване на торсионите (извинявам се ако не съм точен в термините ама ич не разбирам от коли) от навиването гумите промениха малко ъгълът си, но сега са по близки по положение със задните.Мисля си, че изнасянето на гумите в страни при 2" лифт не е чак задължителен но при другото окачване ~5"....незнам там работата ще дойде дебела http://www.grteambg.com/grteamstore/home.php?cat=1 това е сайта от който си поръчах окачването (ако се счете за реклама и не е редно да давам такава информация моля модераторите да го корегират)
                              Майсторът който се зае с окачването приключи работа за един ден барабар със смяна на маслото но нашето окачване е с доста по-малко елементи от на по-сериозните offroad джипки за това сигурно и се слага за ден. Ако искаш да ползваш същия майстор ще дам координати
                              Ще прикрепя снимка на джантите които мислех да сложа.....яд ме е че нямах пари да взема едни 31', но обещавам че вдигне ли се кризата ще го обуя в едни 31' или пък ще го сменя с Patrol
                              Успех на всички и като понакалям джипката ще кача още някоя снимка
                              Имам един въпрос,и аз имам Терано 2 обаче ми каза майстора при който ходя че ако се вдига предницата от торсионите с преместване на шлици има опасност да се скъса защото по неговите думи за да овисне предницата има умора на метала(самия метал се е осукал) и при преместване на шлиците се получава лек лифт но с опаснот от счупване.Интересува ме вашето мнение и дали наистина е така.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт

                                Ами металът има тоя проблем с умората при динамични натоварвания. Мисля че същото се отнася и за пружините и за торсионите и е хубаво да се сменят, като го лифтваш. И аз мислех да запазя тосионите ама като взема някой лев... Аз съм конструктор на сгради и си знам, че умората на метала е опасно нещо, но тя представлява следното имаме динамичен товар примерно удар после "покой" после пак удър после пак покой и след н на брой такива цикли метала почва на намалява границата на скъсване и в един момент се къса; усукването за мен е в следствие на загубата на устойчивост.Та мисля че при умора по скоро ще последва скъсване(металът става по-чуплив)при сградите имаме рядко динамичен товар и то цикличен и за това може и да бъркам...
                                Между другото преди да се навия да сменя окачването с един маистор се пробвахме да дигнем предницата с навиване на торсионите - навива навива и се дигна една милимунда ...
                                Аз мога да те посъветвам следния икономичен вариант на лифт - чакаш да се износят амортисьорите и после вместо да взимаш обикновени, които мисля са по 200 лв парчето си смени с offroad такива, ще да деш 200, 300 лв отгоре ама ще се изкефиш
                                Успех и като го лифтнеш качи някой снимка
                                П.С. Ако съм написъл някоя глупост, моля колегите които наистина разбират от окачване да ме корегират
                                Последно редактирано от bojinzaikov; 14-03-09, 09:37.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X