До: Как изглежда NISSAN TERRANO II след 2" лифт
Еми, погледни под джипката си. Те са 2 пръта,работещи на усукване - вместо пружини отпред. Вързани са към шасито от задния си край, и към долните носачи в предния. На външен вид тунинговите не са кой-знае колко по-различни. По-твърди са, често и по-дебели. Там е и разликата.
					Еми, погледни под джипката си. Те са 2 пръта,работещи на усукване - вместо пружини отпред. Вързани са към шасито от задния си край, и към долните носачи в предния. На външен вид тунинговите не са кой-знае колко по-различни. По-твърди са, често и по-дебели. Там е и разликата.



 
  
							
						
 7х15 ет -13 Mangels
 7х15 ет -13 Mangels  За Terrano II има два вида окачване на Trailmaster - моето е 50 мм лифт другото е мисля до 100мм лифт обаче при него май ще стане доста неустойчив и бая ще трябва да се изкарат гумите навънка. Предницата я дигнахме и с навиване на торсионите (извинявам се ако не съм точен в термините ама ич не разбирам от коли) от навиването гумите промениха малко ъгълът си, но сега са по близки по положение със задните.Мисля си, че изнасянето на гумите в страни при 2" лифт не е чак задължителен но при другото окачване ~5"....незнам там работата ще дойде дебела
 За Terrano II има два вида окачване на Trailmaster - моето е 50 мм лифт другото е мисля до 100мм лифт обаче при него май ще стане доста неустойчив и бая ще трябва да се изкарат гумите навънка. Предницата я дигнахме и с навиване на торсионите (извинявам се ако не съм точен в термините ама ич не разбирам от коли) от навиването гумите промениха малко ъгълът си, но сега са по близки по положение със задните.Мисля си, че изнасянето на гумите в страни при 2" лифт не е чак задължителен но при другото окачване ~5"....незнам там работата ще дойде дебела 
Коментар