Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN PATROL 3.0 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: NISSAN PATROL 3.0 TDI

    Пушенето бяло сутрин е нормално.

    Картерните газове минават през турбото. От там се омазнява, най - вероятно.

    Маслото как е на щеката - в средата, или до горния край? Ако е пълно до горе, понякога хвърля малко повече картерни газове, от там и омазнява малко повече.

    Щом не пипа маслото, едвали има проблем. Нормално е интеркулера отвътре да е омазнен, точно заради картерните газове.

    Не знам конкретния дали е пластмасов или метален, но и в двата случая нищо няма да му стане - той си е предвиден за това.

    Карай си безгрижно джипката, и не и се коси. Всичко е наред според мен.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: NISSAN PATROL 3.0 TDI

      Първоначално публикуван от НИК Преглед на мнение
      Мерси,
      за 6500км. маслото не е мръднало но така ме стресна един "голям специалист" от реномиран сервиз и затова потърсих съвет тук.
      Все още го пазя и искам навреме да отстраня проблема нищо чее гаранционен.
      Гаранционната ми тойота хаби повече от 1 л. масло на 15 000 км и според сервиза била съвсем нормално.

      Коментар


      • #18
        До: NISSAN PATROL 3.0 TDI

        Има го и тоя момент. Гаранционната ми Skoda Fabia, в първите 15000 изгори литър и половина масло. След това спря да гори изобщо. И в момента не го пипа изобщо.

        Докато се минат едни 10000 километра на нова кола, е съвсем нормално да се случват тия неща.

        Карай си джипката и не се тормози с глупости.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: NISSAN PATROL 3.0 TDI

          Първоначално публикуван от НИК Преглед на мнение
          Здравей колега,
          омазняването мисля че е от маркучите от турбото към интерколера леко се стича върху масления филтър под турбото а сутрин пуши докато е студен но не сиво, а бял пушек като пара но мисля чее нормално.
          това са картерни газове но нее нормално да са толкова големи има вероятнос да е изтървал сегмент на турбината които държи маслото мирно вероятно е да е от към засмъквашата перка защото ако е от другата страна ще ти тече масло през ауспуха извади мъркуча на картерните газове и виж на загрял мотор ко става ако пуши много е по кофти провери и пиши
          Човек се учи с много практика:D

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X