Здравейте на всички Участници,
преди няколко дена се регистрирах в сайта а от 3-4 месеца изчитам почти всичко за НИСАН ПАТРОЛ.Благодаря на всички колеги за качествената информация на базата на която взех решение каква джипка да си купя.
Преди 3 месеца си купих от Германия нов НИСАН ПАТРОЛ LE 3.0 TDI 2008г.дълга база автоматик просто е разкошен наистина е супер
навъртях му вече 6500 км. както каквото съм изчел тука и в сервизната му книжка,но преди няколко дена забелязах че турбото му е леко омазнено и много слабо е просълзило.
Веднага отидох в нисан защото е гаранционен но там ми казаха да го карам така то щеси покажело дали трябва да се сменя турбото или каквото било там.
Просто се притеснявам от компетентноста на майсторите и ако наистина има проблеми в турбото,то поне ако може някой даме посъветва какво да направя зада не оплескаме още повече нещата.
Или поне качествен фирмен сервиз.
И нормално ли е на тези километри да се случи това.
Благодаря ви предварително.
преди няколко дена се регистрирах в сайта а от 3-4 месеца изчитам почти всичко за НИСАН ПАТРОЛ.Благодаря на всички колеги за качествената информация на базата на която взех решение каква джипка да си купя.
Преди 3 месеца си купих от Германия нов НИСАН ПАТРОЛ LE 3.0 TDI 2008г.дълга база автоматик просто е разкошен наистина е супер
навъртях му вече 6500 км. както каквото съм изчел тука и в сервизната му книжка,но преди няколко дена забелязах че турбото му е леко омазнено и много слабо е просълзило.
Веднага отидох в нисан защото е гаранционен но там ми казаха да го карам така то щеси покажело дали трябва да се сменя турбото или каквото било там.
Просто се притеснявам от компетентноста на майсторите и ако наистина има проблеми в турбото,то поне ако може някой даме посъветва какво да направя зада не оплескаме още повече нещата.
Или поне качествен фирмен сервиз.
И нормално ли е на тези километри да се случи това.
Благодаря ви предварително.
Коментар