Днес забелязах, че като запаля двигателя и перката на радиатора се върти. Пробвах да я спра принодително, но ме перна през ръцете здраво. Нормално ли е това, при условие, че водната ми помпа е на 3 месеца.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с виско-муфата
Свий
X
-
До: Проблем с виско-муфата
Това сериозно ли еАко колата е това което пише в подписа ти (2.7 ТД), то перката зад радиатора се върти постоянно, колкото по високи обороти на двигателя толкова по-бързо се върти, просто са директно вързани
Представям като знам как яко се върти и от каква яка пластмаса е, и си как си се опитал да я спираш с ръка
-
До: Проблем с виско-муфата
Нали има виско-муфа за да не се върти. На мен лично не ми пречи, но в тези студени дни(-12-14 градуса) колата за 4км едва стига 70гр. т.е. постоянно я карам студена.[I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Първоначално публикуван от nola Преглед на мнениеДнес забелязах, че като запаля двигателя и перката на радиатора се върти. Пробвах да я спра принодително, но ме перна през ръцете здраво. Нормално ли е това, при условие, че водната ми помпа е на 3 месеца..
Поздрави.
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Първоначално публикуван от nola Преглед на мнениеНали има виско-муфа за да не се върти ...
На студен двигател би трябвало да можеш да я спреш с вестника.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Спокойно Андро не съм си тикал ръката при работещ двигател, а поскоро се опитах да задържа перката при стартирането му. Разбрах че неможеТе това за весника не го знаех. Утре ще го пробвам.
[I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Първоначално публикуван от nola Преглед на мнениеСпокойно Андро не съм си тикал ръката при работещ двигател, а поскоро се опитах да задържа перката при стартирането му. Разбрах че неможеТе това за весника не го знаех. Утре ще го пробвам.
.
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТака както обясняваш, май имаш излишни едни 400/500 лв..
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнениеА аз моето виско го купих за250 или 280лева. Във Варна, наскоро на един колега му беха искали някакви диви пари. И като сложи и монтажа и станаха 400/500.
Коментар
-
До: Проблем двигателя на Терано 3.0 148 к.с.
Извинявам се за въпроса извън темата, но искам да попитам нещо?
Предстои ми да си купувам Терано 3.0 6 цилиндров но ме притеснява нещо. Като се подава газ от двигателя се чува нещо като тиктакане, но само при натискане на педала. Нормално ли е това и ако не какво може да е?
Освен това стрелките за бензина и водата ми се струва, че не помръджат и стоят залепени в началото. Дали е от датчици някакви или нещо по сериозно?
Ще се радвам ако ми помогнете за да мога скоро да стана реален член на форума.
Любомир
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Пари излишни никой нямаПо-скоро се притеснявам че ремонта на охладителната система с сменени помпа с виското, тедмостат, капачка за радиатор и датчик за темпр. на водата ми излезе около 220лв. Верно че на кутията пише че е произведена в Япония, ама цената ме притеснява, като слушам другите за суми от 400-500лв
[I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]
Коментар
-
До: Проблем двигателя на Терано 3.0 148 к.с.
Първоначално публикуван от LubChe Преглед на мнениедвигателя се чува нещо като тиктакане? Звуците се слушат на място! От компа не става. И пак докато разбереш целия шумов фон на чужда кола си иска време.
....за другите две, ако е за продан може резервоара да е празен....сипи 20л и виж дали ще отчете....после я запали и загрей
ще разбереш и Т. на водата дали работи
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Пробвай на загасен мотор да завъртиш перката наръка - ако виското е наред трябва да стане почти без никакво усилие и като спре да се върти не трябва да се връща назад и милиметър дори.
Ако:
1. Изобщо не можеш да я завъртиш - тотално свършила и товари излишно двигателя.
2. Ако се връща назад (дори и малко) течността вътре не деполимеризира докрай - на свършване е и пак за смяна.
3. Ако не се връща назад, но усилието за завъртане е по-голямо да кажем от това да оставиш кутия с цигари на едно от крилата - пак е на свършване, защото течността не деполимеризира докрай, но е карано доста така и се е поразбило корпусчето, в което е течността - демек обема се е увеличил - пак за смяна.
4. Ако нищо от горепосоченото не се наблюдава значи течността в муфата си е наред.
П.П. Показателите важат при подгрят до експлоатационна температура двигател и балансирана перка.
Поздрави и успех нататъкЧерно, мирише и разваля характера!
Коментар
-
До: Проблем с виско-муфата
Първоначално публикуван от nola Преглед на мнениеПари излишни никой нямаПо-скоро се притеснявам че ремонта на охладителната система с сменени помпа с виското, тедмостат, капачка за радиатор и датчик за темпр. на водата ми излезе около 220лв. Верно че на кутията пише че е произведена в Япония, ама цената ме притеснява, като слушам другите за суми от 400-500лв
.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар