Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с виско-муфата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с виско-муфата

    Днес забелязах, че като запаля двигателя и перката на радиатора се върти. Пробвах да я спра принодително, но ме перна през ръцете здраво. Нормално ли е това, при условие, че водната ми помпа е на 3 месеца.
    [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

  • #2
    До: Проблем с виско-муфата

    Това сериозно ли е Ако колата е това което пише в подписа ти (2.7 ТД), то перката зад радиатора се върти постоянно, колкото по високи обороти на двигателя толкова по-бързо се върти, просто са директно вързани

    Представям като знам как яко се върти и от каква яка пластмаса е, и си как си се опитал да я спираш с ръка

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с виско-муфата

      Нали има виско-муфа за да не се върти. На мен лично не ми пречи, но в тези студени дни(-12-14 градуса) колата за 4км едва стига 70гр. т.е. постоянно я карам студена.
      [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с виско-муфата

        Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
        Днес забелязах, че като запаля двигателя и перката на радиатора се върти. Пробвах да я спра принодително, но ме перна през ръцете здраво. Нормално ли е това, при условие, че водната ми помпа е на 3 месеца.
        Колега, не отваряй капака без да си изгасил мотора.
        Поздрави.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с виско-муфата

          Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
          Нали има виско-муфа за да не се върти ...
          Винаги се върти перката. Дори и когато виско муфата не е зацепила. И това си е нормално. Ако искаш да пробваш да спираш перката, използвай навит на руло вестник, а не гола ръка.
          На студен двигател би трябвало да можеш да я спреш с вестника.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с виско-муфата

            Спокойно Андро не съм си тикал ръката при работещ двигател, а поскоро се опитах да задържа перката при стартирането му. Разбрах че неможе Те това за весника не го знаех. Утре ще го пробвам.
            [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с виско-муфата

              Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
              Спокойно Андро не съм си тикал ръката при работещ двигател, а поскоро се опитах да задържа перката при стартирането му. Разбрах че неможе Те това за весника не го знаех. Утре ще го пробвам.
              Така както обясняваш, май имаш излишни едни 400/500 лв..

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с виско-муфата

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Така както обясняваш, май имаш излишни едни 400/500 лв..
                А аз моето виско го купих за250 или 280лева

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с виско-муфата

                  Първоначално публикуван от nenoA Преглед на мнение
                  А аз моето виско го купих за250 или 280лева
                  Ти знаеш от къде да го вземеш. Във Варна, наскоро на един колега му беха искали някакви диви пари. И като сложи и монтажа и станаха 400/500.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем двигателя на Терано 3.0 148 к.с.

                    Извинявам се за въпроса извън темата, но искам да попитам нещо?
                    Предстои ми да си купувам Терано 3.0 6 цилиндров но ме притеснява нещо. Като се подава газ от двигателя се чува нещо като тиктакане, но само при натискане на педала. Нормално ли е това и ако не какво може да е?
                    Освен това стрелките за бензина и водата ми се струва, че не помръджат и стоят залепени в началото. Дали е от датчици някакви или нещо по сериозно?
                    Ще се радвам ако ми помогнете за да мога скоро да стана реален член на форума.
                    Любомир

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с виско-муфата

                      Пари излишни никой нямаПо-скоро се притеснявам че ремонта на охладителната система с сменени помпа с виското, тедмостат, капачка за радиатор и датчик за темпр. на водата ми излезе около 220лв. Верно че на кутията пише че е произведена в Япония, ама цената ме притеснява, като слушам другите за суми от 400-500лв
                      [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем двигателя на Терано 3.0 148 к.с.

                        Първоначално публикуван от LubChe Преглед на мнение
                        двигателя се чува нещо като тиктакане
                        А аборт по телефона ? Звуците се слушат на място! От компа не става. И пак докато разбереш целия шумов фон на чужда кола си иска време. ....за другите две, ако е за продан може резервоара да е празен....сипи 20л и виж дали ще отчете....после я запали и загрей ще разбереш и Т. на водата дали работи
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с виско-муфата

                          Пробвай на загасен мотор да завъртиш перката наръка - ако виското е наред трябва да стане почти без никакво усилие и като спре да се върти не трябва да се връща назад и милиметър дори.
                          Ако:
                          1. Изобщо не можеш да я завъртиш - тотално свършила и товари излишно двигателя.
                          2. Ако се връща назад (дори и малко) течността вътре не деполимеризира докрай - на свършване е и пак за смяна.
                          3. Ако не се връща назад, но усилието за завъртане е по-голямо да кажем от това да оставиш кутия с цигари на едно от крилата - пак е на свършване, защото течността не деполимеризира докрай, но е карано доста така и се е поразбило корпусчето, в което е течността - демек обема се е увеличил - пак за смяна.
                          4. Ако нищо от горепосоченото не се наблюдава значи течността в муфата си е наред.

                          П.П. Показателите важат при подгрят до експлоатационна температура двигател и балансирана перка.

                          Поздрави и успех нататък
                          Черно, мирише и разваля характера!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с виско-муфата

                            карам вече почти година с постоянно зацепено виско, и не наблюдавам никакви отрицателни ефекти.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с виско-муфата

                              Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
                              Пари излишни никой нямаПо-скоро се притеснявам че ремонта на охладителната система с сменени помпа с виското, тедмостат, капачка за радиатор и датчик за темпр. на водата ми излезе около 220лв. Верно че на кутията пише че е произведена в Япония, ама цената ме притеснява, като слушам другите за суми от 400-500лв
                              Сигурен ли си че си сменил виското? Шото то не върви с водната помпа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X