До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)
Аз нямам ръжда никъде по купето, или поне никъде не съм видял. Ама мойта е от Италия. Твойта сигурно от Германия или Австрия - там гният повечко.
Повърхностна ръжда по рамата не е никакво притеснение. Най-често се появява около заварките. И мойта има, но за една зима не се е увеличила изобщо.
Купето е поцинковано, да. Ама нищо не е вечно. Явно твойта е карана повече при зимни условия.
Щом си видял праговете, очаквай ръжда и под пластмасите на калниците - и отпред, и отзад.
Преценявай си. Рамата тук не е проблем. Не и на тия години. Другото се прави, естествено. Не е страшно, стига да намериш читав майстор. Но очаквай едни 1000-1500лв отгоре, за да стане наистина добре, ако трябва да правиш 4-те калника и двата прага. Може да погледнеш и вратите отвътре - махни корите и погледни. Ако има ръжда, но не е избила никъде отвън, измий добре, изчакай да изсъхне, и напръскай със спрей за консервация - има на BODY, и на други фирми. Продукта на VALVOLINE се казва TECTYL, или TEKTIL, не помня. Така звучи, във всеки случай.
Може да провериш и под мокета вътре - около предните 2 места, най-вече. Аз там имам няколко дребни петънца повърхностна ръжда, с които ще се занимая това лято. Това е и единствената ръжда по купето, която съм видял.
Аз нямам ръжда никъде по купето, или поне никъде не съм видял. Ама мойта е от Италия. Твойта сигурно от Германия или Австрия - там гният повечко.
Повърхностна ръжда по рамата не е никакво притеснение. Най-често се появява около заварките. И мойта има, но за една зима не се е увеличила изобщо.
Купето е поцинковано, да. Ама нищо не е вечно. Явно твойта е карана повече при зимни условия.
Щом си видял праговете, очаквай ръжда и под пластмасите на калниците - и отпред, и отзад.
Преценявай си. Рамата тук не е проблем. Не и на тия години. Другото се прави, естествено. Не е страшно, стига да намериш читав майстор. Но очаквай едни 1000-1500лв отгоре, за да стане наистина добре, ако трябва да правиш 4-те калника и двата прага. Може да погледнеш и вратите отвътре - махни корите и погледни. Ако има ръжда, но не е избила никъде отвън, измий добре, изчакай да изсъхне, и напръскай със спрей за консервация - има на BODY, и на други фирми. Продукта на VALVOLINE се казва TECTYL, или TEKTIL, не помня. Така звучи, във всеки случай.
Може да провериш и под мокета вътре - около предните 2 места, най-вече. Аз там имам няколко дребни петънца повърхностна ръжда, с които ще се занимая това лято. Това е и единствената ръжда по купето, която съм видял.
Коментар