Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

    Аз нямам ръжда никъде по купето, или поне никъде не съм видял. Ама мойта е от Италия. Твойта сигурно от Германия или Австрия - там гният повечко.

    Повърхностна ръжда по рамата не е никакво притеснение. Най-често се появява около заварките. И мойта има, но за една зима не се е увеличила изобщо.

    Купето е поцинковано, да. Ама нищо не е вечно. Явно твойта е карана повече при зимни условия.

    Щом си видял праговете, очаквай ръжда и под пластмасите на калниците - и отпред, и отзад.

    Преценявай си. Рамата тук не е проблем. Не и на тия години. Другото се прави, естествено. Не е страшно, стига да намериш читав майстор. Но очаквай едни 1000-1500лв отгоре, за да стане наистина добре, ако трябва да правиш 4-те калника и двата прага. Може да погледнеш и вратите отвътре - махни корите и погледни. Ако има ръжда, но не е избила никъде отвън, измий добре, изчакай да изсъхне, и напръскай със спрей за консервация - има на BODY, и на други фирми. Продукта на VALVOLINE се казва TECTYL, или TEKTIL, не помня. Така звучи, във всеки случай.

    Може да провериш и под мокета вътре - около предните 2 места, най-вече. Аз там имам няколко дребни петънца повърхностна ръжда, с които ще се занимая това лято. Това е и единствената ръжда по купето, която съм видял.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

      Благодаря ти за бързия отговор Sparkybg!
      Говорих с човека, утре ще уреди канал да я огледам
      от долу.
      Ако няма нищо притеснително е моя!
      Колата е от англия.
      Лошото е че там май не пестят обработка на пътищата през зимата.

      Коментар


      • #48
        До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

        Първоначално публикуван от kikimora Преглед на мнение
        Благодаря ти за бързия отговор Sparkybg!
        Говорих с човека, утре ще уреди канал да я огледам
        от долу.
        Ако няма нищо притеснително е моя!
        Колата е от англия.
        Лошото е че там май не пестят обработка на пътищата през зимата.
        Е, от английски возила нямам впечатления. Там зимата по принцип би-трябвало да е мека, ама не знам подробности. Не съм се и интересувал, защото не съм обмислял покупка от там поради обърнатия волан. На мен ми пречи и не мога да свикна.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

          За препоръчване е дизелов двигател защото е икономичен и доста силен.

          Коментар


          • #50
            До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

            Само дизел естествено!

            Коментар


            • #51
              До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

              Понеже горе имаше твърдения за малко турбо - е, установих че и турбото на старите - без интеркулер, и на новите - със интеркулер, е различно. Изходния отвор на новите е по-голям, при това май не малко. Не го мерих колко е точно, но видимо разликата в диаметрите е поне 5-6 милиметра. Въздушния филтър също е различен.

              Физическа разлика в параметрите на самото турбо не знам дали има, но ако няма - какъв е смисъла да правят новото с по-голям изходен отвор се питам?

              Та какво излезе? - Новите са с различни скорости, различни дифове и различно турбо.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #52
                До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                Razlikite v turbinite:

                NISSAN TERRANO II 2.7L D 97 - turbo=TB25 = neznam koi go pravi, no tozi kod e polzvan ot dosta proizvoditeli; tova e ot proizvoditel Promise (USA/China)

                Description:
                TB25
                703605-0003
                FOR NISSAN TL18 TD27T
                466898-0006
                466409-0001
                466409-0002
                FOR ISUZU 4BD1 4DB2
                452065-0003
                FOR PERKINS T4.40 135TI



                NISSAN TERRANO II (NOT INTERCOOLED) 2.7L D 93-97 turbo=TB2557 = proizvoditel "Garrett"

                slagano na: mai specialno proizvedeno za Nissan i slagano samo na terrano/maverick

                Коментар


                • #53
                  До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                  Момчета карам ТЕРАНО 1 от 1998 година 2.7 тд а тои е 1992 г. Нямам никакви провлеми эима и лято само подрашка му е маиката. Эимах го на 78000 км. сега е на 220000 км.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Последно засичане - със 130-140 по магистрала, плюс малко други пътчета - 10.5. С 31-ци за кал.
                    не опират ли в калниците? стандартните гуми са доста по-малки...
                    проверявал ли си с ЖПС дали ти отчита правилно скоростта и пробега с по-големите гуми...

                    гледам в мобилето 2-3 доста новички бройки и взех да се замислям... Санта Фето ми е много комфортно и бързо на магистралата, но липсата на понижаваща предавка ми е проблем при ваденето и пускането на лодки с колесар... Та, ако го "оженя" може и да седна в някое по-новичко терано... ДИЗЕЛ разбира се...

                    ПС: Проблемът при дизеловите автомобили на старо е, че почти винаги са по-амортизирани от бензиновите... Просто западняка си прави сметката спрямо предполагаемия годишен пробег и дизел на малко км е изключение... А като дойдат в БГ "сите са на 119000км от 1-ви собственик-пенсионер"
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #55
                      До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      не опират ли в калниците? стандартните гуми са доста по-малки...
                      проверявал ли си с ЖПС дали ти отчита правилно скоростта и пробега с по-големите гуми...

                      гледам в мобилето 2-3 доста новички бройки и взех да се замислям... Санта Фето ми е много комфортно и бързо на магистралата, но липсата на понижаваща предавка ми е проблем при ваденето и пускането на лодки с колесар... Та, ако го "оженя" може и да седна в някое по-новичко терано... ДИЗЕЛ разбира се...

                      ПС: Проблемът при дизеловите автомобили на старо е, че почти винаги са по-амортизирани от бензиновите... Просто западняка си прави сметката спрямо предполагаемия годишен пробег и дизел на малко км е изключение... А като дойдат в БГ "сите са на 119000км от 1-ви собственик-пенсионер"
                      Гумите след слагането на подложките между горните шарнири и носачите, вече съвсем не опират. Оригиналните са 29-ки (235/75/15 или 235/70/16). Преди опираха съвсееем леко, при определено положение на волана, на завой, и със спирачка, но от това опиране, освен звука, нямаше последствия нито за гумите, нито за пластмасите. Нещото, което се прави е много леко и козметично да се подстрижат предните калобрани. Никакви особени перипетии няма покрай 31-ците, и ламарини не се пипват изобщо. Ако не ти кажа че съм подстригвал калобраните, няма и да забележиш, дори и да гледаш право в тях.

                      Ако искаш потърси ме на събора и ще ти покажа. Че ако искаш и кръгче ще ти дам. Ще слушам на 8-ми отворен канал, а телефона ми, ако го нямаш, само кажи и ще ти го пратя на ЛС.

                      Сигурен съм че ще ти хареса. Мойто уж е на 89000, но естествено човек не може да е сигурен. Взех го още преди да е свалено от автовоза, та ако нещо е пипано, то е още в Италия. Таблото не беше пипано - това със сигурност, понеже отварях всичко отпред. Нямаше следи и долу жилото да е отвивано. Предвид състоянието на това-онова по него, има някакъв минимален шанс и наистина да са толкова. Взех го с договор към частно лице.

                      Та, обади се на събора. Ако немаш телефона -кажи, и ще ти го дам на ЛС.

                      ПП: Ако пък можеш да си позволиш 3 литрова след 2003 (до края на 2002 имат проблем в двигателите), ти ще даваш кръгче. Това би трябвало да върви много. А и се чипосва на 185 коня, и става голЕм дзвер.

                      ППП: Всичко е тествано по GPS, понеже нямаше как да знам кое ми показва правилно, и кое-не. Оказа се че скоростомера ми показва правилно, а километража ми показва по-малко точно с толкова, колкото е разликата между оригиналните и 31-ците, или 29/31= 93.5% от релното. Тоест при показание 100км, реално изминатите са 106.9км. Дори да гледам по километража на джипката, няма как да сметна по-малък разход, а точно обратното - ще сметна по-голям. Понеже засичах пак няколко пъти - смесен разход около 12-13. Ама в това влизаше и малко офроуд, както и всяка сутрин работа на място по една цигара време, и каране още една цигара време до работа, след работа - същото. Вече и не гледам. Тая джипка ми доставя удоволствие, и щом е под 15, не ми пука. Не карам икономично. По-скоро я ръчкам, на моменти повече от необходимото. При спокойно каране разхода ще е надолу. А със 100-110 по магистралата ще е под 10.
                      Последно редактирано от sparkybg; 18-08-09, 18:44.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                        Здравейте, темата е старичка, НО въпросите актуални. Иии така, реших да подменя черокито с терано ІІ, при товА късо.
                        1. Основните ми притесненя са в предното (независимо) окачване - надеждно ли е при 50/50 офроуд/междуградско, градско.
                        2.Моделите които гледам са от по-старите с квадратния фар.("96-"97). Бюджетът е около 4500лв, отделно за профилактиката (масла, ремъци и тнт.). Възможно ли е да се вземе нещо сгодно за тези пари?
                        3.Въпросът ми е при среден пробек от около 15-20к километра на година кой варянт ще бъде за предпочитане - бензиново с газ или дизел 2.7tdi от гледна точка на икономия. Все пак разхода е най-водещ .


                        Поздрави ! и БЛАГОДАРЯ

                        Коментар


                        • #57
                          От: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                          1. Има офроуд и офроуд. Тераното без сериозни интервенции не става за тежък офроуд, но пък и не е по-кекаво от другите с независимо предно. Всяко си има кусурите и болестите. При тераното е кормилното управление, но, аз за 4 години (май толкова станаха), точно по кормилното управление не съм сменил нищо.
                          2. С квадратния фар са преди 1996-та. От 96-та нагоре са с 2 големи и 2 малки фара. По-добро решение, ако дизел, защото е по-мощен от старите.
                          3. Въпрос на вкус. С газ ще ти е по-тънко, ама аз не искам. На мен ми харесва дизела, което обаче не значи че и на теб ще ти хареса. Опитай и двете и после решавай.

                          Срещу 1000 отгоре избора драстично ще се разшири. Срешу 2000 отгоре - още повече.

                          Дизела при газ колкото може най-много ми е харчил около 12 извънградско. С лифт, кални гуми, климатик и натоварен до тавана.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #58
                            От: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                            Здравейте, темата е старичка, НО въпросите актуални. Иии така, реших да подменя черокито с терано ІІ, при товА късо.
                            1. Основните ми притесненя са в предното (независимо) окачване - надеждно ли е при 50/50 офроуд/междуградско, градско.
                            2.Моделите които гледам са от по-старите с квадратния фар.("96-"97). Бюджетът е около 4500лв, отделно за профилактиката (масла, ремъци и тнт.). Възможно ли е да се вземе нещо сгодно за тези пари?
                            3.Въпросът ми е при среден пробек от около 15-20к километра на година кой варянт ще бъде за предпочитане - бензиново с газ или дизел 2.7tdi от гледна точка на икономия. Все пак разхода е най-водещ .


                            Поздрави ! и БЛАГОДАРЯ
                            96-97г. си гони пълнолетие вече. За 4500 какво ли стягане ще иска за 20К асвалт на година?
                            Ето я сметката. 20К км * 10/100 газ горница от лек автомобил = 2400 лв
                            За две години си купуваш кола за асвалт и пътуваш комфортно и бързо по магистралите и до работа.
                            В този случай може да вземеш толко или по-стар джип за офф и да минаваш там, където тези с единствена кола не смеят.

                            Поздрави.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                              Благодаря за бързия отговор. Става въпрос за такъв модел. А относно парите - повече няма накъде. Не говоря за тежък офроуд, състезния и разни експерименти. Става въпрос за евридей джипка, за пикник, риба, разходка, излет, на кафенце, до морето и такива неща. Дизелов варянт при пенсионерско каране може ли да се смъкне до кум 8-9/100, защото при такъв разход газта е почти безмислена. Като се има предвид и че самата уредба струва пари, прегледи и разни щуротии, пък и така или иначе късата база си е малка та и с бутилка.

                              Проблемът е в това, че в момента съм студент и повече от тези пари не мога да отделя. Затова питам надълго и на широко за всеки един разход, че париците са кът. Ако не може да се намери нещо читаво изопщо да не се занимавам, а да си търся ГоуФ - 4КА ?

                              Поздрави !

                              Коментар


                              • #60
                                От: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                                Еми това е около "границата" за моделите. За да видиш реално коя година е, ще трябва да се провери VIN-а.

                                А и смятам ти е ясно, че километрите не са тия.

                                И да, с дизелов вариант и пенсионерско каране ще смъкнеш до около 9 с климатик (аз съм смъквал) извънградско. Това значи да караш с около 90-100 максимум, и в заводския му вид. Лифтове, рошави гуми и прочие е равно на повишен разход.

                                И затова, което си описал няма да имаш грижи със здравината на предницата.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X