Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

    Вярно, че на сенника на 2-ката пишеше, че 4х4 може да се включва в движение до ХХ км/ч. Странно, джипа е с инерционни хъбове, не би трябвало да е здравословно. Един път съм пробвал да включва в движение и стана с голям удар на нещо отдолу
    А за изключване трябва да се върне 2-3 метра в обратна посока. Т.е. ако досега се е движил назад - да се върне напред, за да изключат хъбовете.

    Коментар


    • #32
      До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

      Това е за да изключат хъбовете. За 4х4-то, не е нужно да връщаш. Пак казвам - включвам редовно в движение, на прав участък и на хлъзгав път, с натиснат съединител. Никога не съм имал удар.

      С удар включват хъбовете, когато включиш, и задните гуми избуксуват в началото. Това с ръчни хъбове няма да се случва.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

        Мерси отново на всички. За извънградско си имам превоз. Ще се ползва като 2-ра кола из града и за разходки по Витоша(нощни ски) и околните полянки и баири.

        един въпрос относно 4х4 в движение:

        След като е включено и се изключи и при условие че са автоматични хъбовете(аз ръчни не съм мяркал при тоя модел) - движението се извършва посредством задният мост. Какво се случва с предният? хъбовете са зацепени и продължават да въртят полуосите или изключват?

        понеже до колкото съм чел и както е писал по нагоре колегата за автоматичните хъбове трябва да се върне автомобила малко на зад
        • Toyota Hilux DLX, 05.2007 • MB E 320 CDI, 05.2007 • Mazda 3 BL 08.2011 • Punto 1,2 SPI 10.1998 •

        Коментар


        • #34
          До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

          Според user manuala те сами се изключват, дори при движение до 40км/ч, обаче ако чуеш да чаткат/ щтракат, трябва да върнеш няколко метра назад за да се изключат.

          Коментар


          • #35
            До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

            Първоначално публикуван от KPAHK Преглед на мнение
            След като е включено и се изключи и при условие че са автоматични хъбовете(аз ръчни не съм мяркал при тоя модел) - движението се извършва посредством задният мост. Какво се случва с предният? хъбовете са зацепени и продължават да въртят полуосите или изключват?

            понеже до колкото съм чел и както е писал по нагоре колегата за автоматичните хъбове трябва да се върне автомобила малко на зад
            Предния мост продължава да се върти от колелата, но предно нямаш, защото е изключено от раздатката. И така - докато изключат. При връщане назад ще изключат със сигурност.

            Има ръчни хъбове на AVM за терано 2. И още се чудя дали да не сложа, защото автоматичните при спускане на 4х4 изключват, и после включват с удар, както и разни други благинки. Просто съм свикнал на ръчни, и не съм някоя блондинка с 15см. токчета. Няма да се изгърбя от включването на едни хъбове.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

              Гледах по-подробно спецификациите на двата двигателя (всъщност и на 3- литровия TDI). Ето:

              Manufacturer code:KA24E (2.4} Year of production::2001 - Fuel:gasolineFuel preparation:Single-point electronical injection () Supercharging:Camming:Cubic capacity:2389No. of cylinders / Arrangement:4 / In-Line Valves no.:12Compression ration:8.6 : 1 Performance [kW] / RPM:87 (118 PS) @ 4800 Torque [Nm] / RPM:191 @ 3200 (~ 141 ft/lb) Bore x Stroke [mm]:89 x 96 NoteNissan Terrano II 2.4i


              Manufacturer code:TD27Ti (2.7} Year of production::1995 - Fuel:diesel Fuel preparation indrect injection (DI) Supercharging:Turbo charger Camming: Cubic capacity:2664 No. of cylinders / Arrangement:4 / In-Line Valves no.:8 Compression ration:21.9 : 1 Performance [kW] / RPM:92 (125 PS) @ 3600 Torque [Nm] / RPM:278 @ 2000 (~ 205 ft/lb) Bore x Stroke [mm]:96 x 92 NoteNissan Terrano II 2.7 TDi

              За мен поне по параметри е ясно кой е по-добрия двигател. Хем по-голяма мощност, хем значително по-висок въртящ момент, хем на по-ниски обороти.

              А ето и 3 литровия:
              Manufacturer code:ZD30Ti (3.0} Year of production:: Fuel:dieselFuel preparation: direct injection (DI) Supercharging:Turbo charger Camming: Cubic capacity:2953No. of cylinders / Arrangement:4 / In-Line Valves no.:16 Compression ration:17.9 : 1 Performance [kW] / RPM:113 (154 PS) @ 3600 Torque [Nm] / RPM:304 @ 1600 (~ 224 ft/lb) Bore x Stroke [mm]:96 x 102 Note 343 N.m / 2000 RPM - automat

              Това е много подобно на патроловия 3 литров двигател, ако не същото. До колкото знам се ползва и в Navara. При това е отслабен двигател, по неизвестни за мен причини, вероятно икономичност. Слага се на същата скоростна кутия като новите TD27TI. Патролския вариант е с 4 коня и 50Nm отгоре, при същите обороти, което ще рече че има бол място за чипосване. За съжаление са редки екземпляри, след 2000г.

              Е, избора е ваш.

              Днес гледах цени на части в UK. Бутала, сегменти, лагери и турбо, ще излязат към 1000-1500лв. НОВИ. А като се сменят, става нов двигател. С две думи, дори двигателя да е в окаяно състояние, с едни 2000-2500лв, става перфектен.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                И аз благодаря много за отговорите на моите въпроси за двойното

                Така поне като ида да гледам някой няма да се чудя кое за какво е.
                За съжаление никой който познавам няма такъв, а на всичкото отгоре в Ботевград досега съм видял само два такива

                Коментар


                • #38
                  До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                  аз съшо съм с дизелов ,доволен съм,нямам проблеми зимата никакви,пушене също не повеце от цигара,по начало съм леко пристрастен,защото от край време каряам японски дизели,единствено като че ли Тераното е доста по шумен дизеловия,но все пак е джипка

                  Коментар


                  • #39
                    До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                    Здравейте, от скоро се регестрирах но следя отдавна форумите. Относно тераното дизел или бензин, имал съм 2.4 91kw. 40 000км. без никъкав проблем по мотора, с обикновена газова уредба. Разхода на гориво е малко лаком. Имам познати с дизеливи и сам ги карал и тях, не се оплакжат също от моторите. Но според мен ако е дизел да е 125 к.с. мно по пъргав. Лично аз предпочитам бензиновия. Само разхода на гориво отчитам като минус. А в момента карам дизелово паджеро от което не сам много доволен.
                    8)

                    Коментар


                    • #40
                      До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                      Понеже се ровичках, та да кажа още няколко интересни факти:

                      Терано-тата с квадратни фарове са с друга скоростна кутия, спрямо следващите, както и друго предавателно число на диференциялите.

                      предавка:.... За 2.4 бензин и 2.7TD ..........за 2.7TDI и 3.0DI
                      1 .....................3.592 ............................3.580
                      2 .....................2.246 ............................2.077
                      3 .....................1.415 ............................1.360
                      4 .....................1.000 ............................1.000
                      5 .....................0.821 ............................0.811
                      задна ...............3.657 ............................3.631
                      диференциали ...4.625 ............................4.375

                      По-новите модификации, след кръглите фарове, и с черна пластмаса около задните стопове, са с още по-бързи диференциали - 4.11 и дори 3.9 предавателни числа. Скоростната кутия си остава същата.

                      В тоя смисъл, никак не е чудно раличното вървене на по-старите и по-новите модификации. И никак не се чудете ако някой, каращ терано 2 от последните ви каже че кара с по-висока скорост, без да се тормози двигателя - явно е нормално. Разликата между 4.375 и 3.9 диференциал е доста осезаема, по отношение на скорост.

                      По-горе някой беше споменал че е пробвал 2 джипки 2.7ТДИ, но от различни години, и по-новата е вървяла по-малко. Явно в дифовете е било разковничето, сигурно защото са гледали да ги пригодят повече за трилитровия двигател, имащ по-сериозни параметри и въртящ момент. От тук следва че 2.7-цата е по-тромава, но за сметка на това развива по-висока скорост на по-ниски обороти.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Напротив. Имал съм 6 бензинови возила (2 от тях все още имам), и само два дизела (единия от които е тоя). И много дълго време зе въздържах от купуването на дизелови автомобили, най-вече заради качеството на горивата ни.


                        Този мой турбодизел, както и всеки друг между другото, освен добра поддръжка иска и добро каране. Просто не всеки го може. Няма никакви технически причини дизела да е по-зле от бензиновия, а напротив. Ела да ти показа дизел на 180000 (всъщност, не знам колко са, но на километража за 80, е те със сигурност не са толкова, а са поне посочената от мен цифра), каран от млад италианец, в перфектно здраве, палещ от четвърт. Сменил съм от лигавщина подгревни свещи. Със старите също палеше от четвърт, само трябваше повече чакане (10сек.)

                        Да съм твърдял друго?


                        2.7TDI двигателя с тая турбинка е фабрично 125. Вдига се до 155, с малко повече пушене. Моя е вдигнат на 145, без никакви видими последствия, демек има предостатъчно ресурс.
                        А всъщност особено при джип никак не е важна самата мощност, а по-скоро въртящия момент, особено при ниски обороти.
                        Нормалната мощност на атмосферен дизелов или бензинов двигател е по-скоро свързана с това кога е проектиран, и по какви технологии е правен, отколкото с кубатурата му. За справка - прегледай двигателите с еднаква кубатура на някоя по-известна марка, щом си толкова начетен.


                        Отново грешка. От едни години нагоре, махат бензиновия двигател (сигурно щото е много убав), и оставят 2.7TDI и 3.0TD или TDI (не помня 3.0 дали имаше интеркулер, но пък и не ме интересува особено, понеже са редки). До тоя момент скоростната кутия е модел FS5W71C, а на новите - FS5R30A. Но даже и това няма значение, понеже според твойте сметки бензиновия двигател на 5-та скорост и 6000 оборота, би трабвало да развие 250Км/ч. Пробвай ако искаш, ама предварително ти гарантирам че никак няма да ти се получи, ако изобщо останеш жив, ама мисля че нама да се стигне до там, просто защото никак няма да стигнеш до тия скорости. От тук май изфирясват всичките бензинови предимства на високите обороти.


                        Аз проблеми досега тая зима не съм имал никакви. А не съм сменял нищо. Оня ден, както казах, смених подгревни свещи от чиста лигавщина. Заповядай да намериш неизправност. Всеки елемент във всяка машина си има срок на експлоатация. А защо ли досега не съм сменял нито разпръсквачи, нито помпа. Апропо, същата помпа се ползва и на куп други возила, и е може би най-разпространената дизелова помпа изобщо правена някога. Нали не смяташ че ако се трошеше през ден, щяха да оставят механичната и част общо взето еднаква, повече от 40 години.


                        Ми давай!


                        Посочи конкретната литература, че и аз да се ограмотя.



                        Тук не обсъждаме нито трактор, нито камион, нито лека кола, или нещо бъркам? Дизелова ЛЕКА кола и аз не бих си купил, но дизелов джип - всякак. Ако можех да намеря дизелов двигател със същата мощност, дето да пасне и на другата ми джипка (макар че тя е по-близо до лека кола от тераното), отдавна да съм го сторил, но играчката е доста голяма и не си струва. Конкретния турбо дизел от 80 километра нагоре се кара на пета, разбирай - излизаш на магистралата и забравяш за смяна на скорости, на всичкото отгоре си има предостатъчно мощност от 80 до 150Км/ч. Ще съм любопитен как ще направиш това с бензиновия.


                        Едит: Аз повече няма да се обаждам в тая тема. Каквото имах - казах. Всеки да си вади изводите, и да си мери предпочитанията, плюсовете и минусите.
                        +1
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                          Я каква хубава темичка се е оформила , а аз съм я отървал.
                          Ако мога да споделя моето мнение-дизел, писна ми от газови, метанови, поддръжка на въпросните уредби, прегледи...., аи стига ми толкова.С тези алтернативи , винаги има загуба на мощност, и никога не се държат както на бензин.Разликата в цена е позволима и не е плашеща.А разликата във поведение....огромна.
                          Ако съм разбрал правилно-разход на газ-16-18, разход дизел -11.Т.е. 5-6 лв разлика на 100км.С две ръце съм за дизела.Спестяваш си всички ненужни проблеми покрай т.наречените алтернативни горивни източници.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                            Последно засичане - със 130-140 по магистрала, плюс малко други пътчета - 10.5. С 31-ци за кал.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                              Пичове,
                              sorry за спама, ама днес гледах едно терано 2000 година.
                              Технически е ОК.
                              Притесняваме че има загнило на двата прага, рамата/доколкото се вижда без припълзявания/, има тук таме точици ръжда.
                              Да се притеснявам ли, или да се мятам смело?
                              Джипката иначе кефи!
                              Всичко си и бачка.Няма странни шумове или удари от страна на трансмисия и окачване при всички режими.
                              Това чест проблем ли е?
                              Нали уж купето е подцинковано?

                              Коментар


                              • #45
                                До: Терано 2 - бензин(2,4) или дизел(2,7)

                                Sparkybg,
                                pls,
                                сподели си мнението, тъй като очевидно движиш с такова превозно средство.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X