Обява

Свий
Няма добавени обяви.

не пали - трябва акъл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: не пали - трябва акъл

    Акумулатор мога да ти услужа да запалиш, колата ми е на паркинга пред БИЦ ИЗОТ, но кабели нямам...
    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

    Коментар


    • #17
      До: не пали - трябва акъл

      нда
      аз съм идиот

      в аку-то е бил проблемът ама това го установих след като проверих две релета и някакъв идиотски имобилайзер който мисля в събота да шкартирам

      тва е щото съм много умен и съм си забравил фаровете ...
      което ме навежда на мисълта да ги врътна през ключа

      имаше май схеми някъде из форума
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        До: не пали - трябва акъл

        много благодаря на всички за съдзействието

        да ви кжа за кабелите за ток
        НЕ си купувайте
        по-добре направи си сам

        бях си взимал едни красиви лъскави и пробвахме преди седмица на една кола
        еми не стана - ядосах се отрязах ги - е познайте 0,75 мм кабелче ....

        та сега имам едни 7 мм
        ама естествено са в къщи
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          До: не пали - трябва акъл

          Сложи си зумерче забравени фарове. До 5 лева са.

          Коментар


          • #20
            До: не пали - трябва акъл

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Сложи си зумерче забравени фарове. До 5 лева са.
            това също е вариант
            ама чуда се дали да не го направя винаги да направя да гаснат фаровете като изгася колата
            щото до сега никога не ми се налагало да оставям кола на габарити
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              До: не пали - трябва акъл

              Трябва още едно реле. Иначе много натоварваш контактния ключ. според мен, зумера е по-добро решение.

              Коментар


              • #22
                До: не пали - трябва акъл

                всичко е добре, което добре свърши
                Three witches watch three Swatch watches.
                Which witch watch which Swatch watch?

                Коментар


                • #23
                  До: не пали - трябва акъл

                  ...а аз взех че си купих кабели. Ей-така, за всеки случай. Дано все давам и да нямам нужда да ми дават, ама знае ли човек.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: не пали - трябва акъл

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    това също е вариант
                    ама чуда се дали да не го направя винаги да направя да гаснат фаровете като изгася колата
                    щото до сега никога не ми се налагало да оставям кола на габарити
                    Не ги прави. Да не дава Оня Горе - някой ден може да се превъртиш в дере или в храсталак, и да те намерят по фаровете. Може да се наложи да светкаш на идващи коли ако си блокиран на пътя. И тъй нататък, и тъй нататък. Тия системи си има причина да са направени така както са направени. Сложи си зумерче, най-добрият вариант е.

                    Виж ако си го направиш да гаснат след вадене на ключа, отваряне и затваряне на вратата като на повечето коли продавани в Щатите - тогава да. Но там си е цяла схема. А и си имат бутонче ако се наложи все пак да включиш фаровете при изгасен двигател.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #25
                      До: не пали - трябва акъл

                      обмислям варианта фаровете да се изключат с гасенето на колата, като може да се сложи аварйно цека ключе, което да ги пуска при нужда
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        До: не пали - трябва акъл

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        обмислям варианта фаровете да се изключат с гасенето на колата, като може да се сложи аварйно цека ключе, което да ги пуска при нужда
                        Сложи един зумер, и не се разправяй с глупости. Действа безотказно. На кола без зумер (ферозата) забравям фаровете най-редовно, а на такава със - никога.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: не пали - трябва акъл

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                          ...което ме подсеща да си купя кабели за ток, че ми е първата зима с дизел от 5-6 години насам, и съм позабравил. А акумулатора ми е 5 годишен, макар да няма признаци за свършване.
                          Недей да лежиш на тази кълка с признаците,че и моя уж нищо му нямаше и спря отведнъж.....сутринта пали безотказно,а след два часа ....тотална щета.Поздрави.
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: не пали - трябва акъл

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            Недей да лежиш на тази кълка с признаците,че и моя уж нищо му нямаше и спря отведнъж.....сутринта пали безотказно,а след два часа ....тотална щета.Поздрави.
                            Не лежа. Затова си всех и кабели.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: не пали - трябва акъл

                              За фаровете има компромис и доста коли са така: габаритите светят винаги, а къси и дълги - само на контакт. За съвременен автомобил, няма проблеми да поседи няколко часа на контакт, ако е толкова важно да светят фаровете на спрян двигател.

                              Габаритите пък не могат да го източат прекалено бързо. Аз най-редовно ги забравям.

                              Коментар


                              • #30
                                До: не пали - трябва акъл

                                Габаритите си ги направих светодиодни, така че могат да си светят во веки веков с 90 Ач акум.

                                А с автоматичното палене на фаровете така свикнах, че като се качих по тъмно на друга кола и я подкарах... се учудих що така ми е тъмно отпред.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X