До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.
Аз не разбирам защо трябва да се търси 4.2Д и да се насажда на къс 2.8тд?
Трудно, но се намира и 4.2Д с лява дирекция. В момента има един такъв в Германия за около 8 евра с климатик. Става дума за дълга база
4.2 бензин пък абсолютно можеш да си намериш от Швейцария за прилични пари и в добро състояние отново с лява дирекция, е не са 3.000лв., но такива оферти са веднъж на милион според мене... С дясна дирекция пролетта имаше оферти в UK за по 1500 пауда за бензин, по-трудно за дизел (цените бяха същите, но колите св купуваха по-бързо).
Относно двигателите:
Динамиката на 2.8тд е по-добра от на 4.2, въпреки, че по преки впечатления 4.2Д върви доста прилично като за NA Diesel. Според приятели сравнявали 4.2Д Патрул и 4.2Д ТЛК80 (атмосферен дизел), Нисана върви по-добре въпреки по-малкото коне, които са 125, а не 116. Относно разхода 2.8д <-> 4.2Д - да има разлика в извънградското най-много в литър в полза на 2.8. Офроуд... така или иначе е твърде относнително.
Общото мнение в Австралия е - че "if you are looking for low-end torque, TD42 is the one to go for". Дори и пред 1HD-(F)T на Тойота. Ако говорим за дизели. Иначе за сила в ниските отличници са и TB42 и 3F/3F-E на ТЛК (бензини).
Но макар и легендарно здрав и TD42 също има специфики и дори проблеми.
За насаждане на 4.2 на къса база бих избрал бензина - заради тегло и параметри от завода. Опасявам се, че теглото отпред ще дойде много (на късия с 4.2Д). Задължително ще ти трябва силово окачване и то само от Австралия. TrailMaster няма да свърши работа, просто защото 4.2 не им е в гамата (изпробвано). Достатъчно мощен си е бензиновия 4.2, докато 4.2Д няма динамика на асвалт в стандартния си вид. Ако се направи обаче с добър турбо кит - при добра настройка надхвърля 200к.с. само с турбината (без кулер)...
Аз не разбирам защо трябва да се търси 4.2Д и да се насажда на къс 2.8тд?
Трудно, но се намира и 4.2Д с лява дирекция. В момента има един такъв в Германия за около 8 евра с климатик. Става дума за дълга база
4.2 бензин пък абсолютно можеш да си намериш от Швейцария за прилични пари и в добро състояние отново с лява дирекция, е не са 3.000лв., но такива оферти са веднъж на милион според мене... С дясна дирекция пролетта имаше оферти в UK за по 1500 пауда за бензин, по-трудно за дизел (цените бяха същите, но колите св купуваха по-бързо).
Относно двигателите:
Динамиката на 2.8тд е по-добра от на 4.2, въпреки, че по преки впечатления 4.2Д върви доста прилично като за NA Diesel. Според приятели сравнявали 4.2Д Патрул и 4.2Д ТЛК80 (атмосферен дизел), Нисана върви по-добре въпреки по-малкото коне, които са 125, а не 116. Относно разхода 2.8д <-> 4.2Д - да има разлика в извънградското най-много в литър в полза на 2.8. Офроуд... така или иначе е твърде относнително.
Общото мнение в Австралия е - че "if you are looking for low-end torque, TD42 is the one to go for". Дори и пред 1HD-(F)T на Тойота. Ако говорим за дизели. Иначе за сила в ниските отличници са и TB42 и 3F/3F-E на ТЛК (бензини).
Но макар и легендарно здрав и TD42 също има специфики и дори проблеми.
За насаждане на 4.2 на къса база бих избрал бензина - заради тегло и параметри от завода. Опасявам се, че теглото отпред ще дойде много (на късия с 4.2Д). Задължително ще ти трябва силово окачване и то само от Австралия. TrailMaster няма да свърши работа, просто защото 4.2 не им е в гамата (изпробвано). Достатъчно мощен си е бензиновия 4.2, докато 4.2Д няма динамика на асвалт в стандартния си вид. Ако се направи обаче с добър турбо кит - при добра настройка надхвърля 200к.с. само с турбината (без кулер)...
Коментар