Здравейте.От едно известно време ми се върти натрапчивата мисъл в главата да се сдобия от Англия /говорим на оправдано ниска цена/ с Патрол ГР като моя,но с 4.2д мотор.Кола с десен волан аз нямам намерение да карам,но смятам да сменя мотора на моята машина.Въпроса тук е как според вас ще се промени вървенето на колата.
Моето мнение базирано по-скоро на логиката,а не на практически опит е:
1.Макар и двете машини да са по 116к.с.,4.2д ще има доста по-голям въртящ момент на ниските обороти.От това смятам,че /особено за офроуд/до към 2000-2300оборота ще набира доста по-добре.
2.Подкаран по асфалта обаче ми се струва че 2.8тд ще набира доста по добре,защото там оборотите са по-високи,а тогава турбото ще изстрелва машината доста по-яко от атмосферния дизел.
Идеята на запитването е дали си заслужава упражнението в предвид, увеличаване мощността и по-добро вървене на джипа.Безспорно 4.2д е много по-здрав и дълговечен мотор,но не това е въпроса в момента.
П.П.Забравих да спомена и факта,че в талона ми пише"без номер" на мотора и една такава смяна няма да се усложнява от ходене по мъките в Кат и даване на грешни пари.Поздрави.
Моето мнение базирано по-скоро на логиката,а не на практически опит е:
1.Макар и двете машини да са по 116к.с.,4.2д ще има доста по-голям въртящ момент на ниските обороти.От това смятам,че /особено за офроуд/до към 2000-2300оборота ще набира доста по-добре.
2.Подкаран по асфалта обаче ми се струва че 2.8тд ще набира доста по добре,защото там оборотите са по-високи,а тогава турбото ще изстрелва машината доста по-яко от атмосферния дизел.
Идеята на запитването е дали си заслужава упражнението в предвид, увеличаване мощността и по-добро вървене на джипа.Безспорно 4.2д е много по-здрав и дълговечен мотор,но не това е въпроса в момента.
П.П.Забравих да спомена и факта,че в талона ми пише"без номер" на мотора и една такава смяна няма да се усложнява от ходене по мъките в Кат и даване на грешни пари.Поздрави.
Коментар