Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

    Аз не разбирам защо трябва да се търси 4.2Д и да се насажда на къс 2.8тд?

    Трудно, но се намира и 4.2Д с лява дирекция. В момента има един такъв в Германия за около 8 евра с климатик. Става дума за дълга база
    4.2 бензин пък абсолютно можеш да си намериш от Швейцария за прилични пари и в добро състояние отново с лява дирекция, е не са 3.000лв., но такива оферти са веднъж на милион според мене... С дясна дирекция пролетта имаше оферти в UK за по 1500 пауда за бензин, по-трудно за дизел (цените бяха същите, но колите св купуваха по-бързо).

    Относно двигателите:
    Динамиката на 2.8тд е по-добра от на 4.2, въпреки, че по преки впечатления 4.2Д върви доста прилично като за NA Diesel. Според приятели сравнявали 4.2Д Патрул и 4.2Д ТЛК80 (атмосферен дизел), Нисана върви по-добре въпреки по-малкото коне, които са 125, а не 116. Относно разхода 2.8д <-> 4.2Д - да има разлика в извънградското най-много в литър в полза на 2.8. Офроуд... така или иначе е твърде относнително.

    Общото мнение в Австралия е - че "if you are looking for low-end torque, TD42 is the one to go for". Дори и пред 1HD-(F)T на Тойота. Ако говорим за дизели. Иначе за сила в ниските отличници са и TB42 и 3F/3F-E на ТЛК (бензини).

    Но макар и легендарно здрав и TD42 също има специфики и дори проблеми.

    За насаждане на 4.2 на къса база бих избрал бензина - заради тегло и параметри от завода. Опасявам се, че теглото отпред ще дойде много (на късия с 4.2Д). Задължително ще ти трябва силово окачване и то само от Австралия. TrailMaster няма да свърши работа, просто защото 4.2 не им е в гамата (изпробвано). Достатъчно мощен си е бензиновия 4.2, докато 4.2Д няма динамика на асвалт в стандартния си вид. Ако се направи обаче с добър турбо кит - при добра настройка надхвърля 200к.с. само с турбината (без кулер)...
    Последно редактирано от Yaro; 16-11-08, 11:07.

    Коментар


    • #17
      До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение




      GR е с 4.65 Твоят с колко е?
      На 260тката засега немога да го намеря. На 160тката го дават 4,875.

      Коментар


      • #18
        До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        На 260тката засега немога да го намеря. На 160тката го дават 4,875.
        Толкова е и на Y260 - 4.88 срещу 4.625 на Y60.

        Коментар


        • #19
          До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
          Е да ама то това дето не достига не е 10к.с,а 30к.с,така че не мога да твърдя със сигурност че по-бавните дифове компенсират чак толкова.А може би моите изисквания са доста големи......
          Май като вдигнахме Патрулите и наслагахме големи гуми, лебедки и още маса железария, друго няма какво да правиме и почнахме да мислиме за по яки мотори.

          Коментар


          • #20
            До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Толкова е и на Y260 - 4.88 срещу 4.625 на Y60.
            сигурен ли си?

            щото на у260 с рд28т короната е с 37 зъба а пиньона с 8
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              сигурен ли си?

              щото на у260 с рд28т короната е с 37 зъба а пиньона с 8
              Ти ги изкара по бързи от GR. Да не са 39/8?

              Коментар


              • #22
                До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                Точно - 4.625 е на GR.

                Коментар


                • #23
                  До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                  Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                  Май като вдигнахме Патрулите и наслагахме големи гуми, лебедки и още маса железария, друго няма какво да правиме и почнахме да мислиме за по яки мотори.
                  Ами какво да правиме.....Голямото тегло на Патрола и същевременно слабия му мотор/говоря за 2.8тд като най-масов/,след допълнителните накачвания и по-големи гуми.......естествено че това е на дневен ред.Абе .....тунинг му е майката..... Поздрави.
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    Ами какво да правиме.....Голямото тегло на Патрола и същевременно слабия му мотор/говоря за 2.8тд като най-масов/,след допълнителните накачвания и по-големи гуми.......естествено че това е на дневен ред.Абе .....тунинг му е майката..... Поздрави.
                    И аз съм навит за един TB42E. Със скорости и раздатка. Дайте да видиме откъде и колко?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                      И аз съм навит за един TB42E. Със скорости и раздатка. Дайте да видиме откъде и колко?
                      Струва ми се, че за такова нещо ще е най-добре подходът на Гената - цял джип донор. Защото няма да ти трябват само двигател и скоростна кутия ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        И аз съм навит за един TB42E. Със скорости и раздатка. Дайте да видиме откъде и колко?
                        Ти на късата 260-тка ли ще го сложиш. Това ще докара Power to Weight Ratio като на Wrangler 4.0 Тогава спокойно може да мислиш за обръщане на мостовете, едни 36" и траялната машина е готова. В руските форуми процедурата е описана в детайли.
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #27
                          До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Струва ми се, че за такова нещо ще е най-добре подходът на Гената - цял джип донор. Защото няма да ти трябват само двигател и скоростна кутия ...
                          Чавдар е много прав. Само двигател и скорости няма да са достатъчни, особено ако ще се насажда на кола с RD28T. Има и не малко работа по инсталацията. Относно къде и колко, в тази тема сме коментирали доста:

                          Patrol 4.2 от UK +/-.

                          С две думи, както писах по-горе пролетта имаше коли по 1500 паунда там. В Швейцария също изпадат оферти на прилични цени, като тази. Взимаш каквото ти трябва, останалото на части.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                            Добре момчета мощноста това, онва а някой пробвал ли е да надуе турбината. тук ми предлагата да я направят до 1бар с клапан за лично регулиране както ти е най добре демек. с малко пипане на горивото и колата ще литне съвсем.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              Да....това го имам предвид,но забравих да го пиша......
                              Знам че вярното решение е 4.2 бензин и 35-ци гуми като Нисана на Гена,но .....кушията е много голяма и парите ще са едни други и после Кат ,преристраций,доста голям данък годишен ,и най-вече няма да имам нужното време да изпълня един такъв проект....Поздрави.
                              Данакат ми е 7.80 лв

                              Коментар


                              • #30
                                До: Нисан Патрол 2.8тд или 4.2д-разлика в поведението на джипа.

                                Гена, кажи повече за тая рокада.
                                Коя раздатка качихте, карданите станаха ли? Кой заден мост качихте?
                                И друго ако има.
                                Поздрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X