Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

    Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
    Sparky... Честита! Гледам, че си се нахъсал яко. Ще е интересна тази "Семейна кола"
    Мерси.

    ..еми, за Ferozata с чарковете е мъка, пък за това има кажи-речи всичко.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

      Честито! ето повод да ми се дотъркаляш да я гледаме заедно и да завиждам и да видиш Джипчо разделен на кванти
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

        С тия кванти съм се смял сам като лудите.

        Другата седмица все някой ден ще идвам до Драговищица. Ще оставя жената и детето и ще мина. Ще ти пусна едно лично предварително да се разберем.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

          Здравей.Слабо място им е най-вече предното окачване.Това че не е с цял преден мост, а с носачи и шарнири.За повече инфо отностно слабите му места можеш да говориш с Янко Чуров от Варна.Той имаше такова и му знае всичките болежки от по-хард експоатацията.Поздрави.
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

            Пратих му лично, ама не ми е отговорил.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Пратих му лично, ама не ми е отговорил.
              ако помня правилно, когато го купи Янко, имаше доста теми за неговото терано.... също така беше писал и защо го смени с Патрул......... потърси из форума
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #22
                До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                Честито, sparkybg !Да караш Тераното със здраве!Тъй като от 2 години карам такова Терано ,ако позволиш, ще ти споделя някои подробности по експлоатацията му.
                1)Можеш да го повдигнеш съвсем лесно.Отпред като натегнеш торсионите чрез винтовете предвидени за целта,с ролетка се контролира повдигането да е равномерно от двете страни.Максимума е около 4 см.Отзад чрез подлагане на резинови шайби може да се повдигне около 2 см. Това са най-лесните начини изпълними и в домашни условия.При такова повдигане няма нужда от разширителни фланци -джипа не губи стабилност при различни скорости и наклони(Пробвано е!)
                2)Препоръчвам ти да монтираш отдолу ламарина която да пази напречната греда държаща трансмисията.Аз лично два пъти се наложи да я изправям след преодоляване на синори и дълбоки коловози.Оказа се ,че има фабрично подготвени резбовани отвори за монтаж на такава ламарина.
                3)Ходовата част,противно на многото мнения във форума, според мен е достатъчно здрава дори за хард офроад ако се кара с рзум.Единствения проблем досега са били биелетките на стабилизиращата щанга,но те не са скъпи.
                4)Монтирането на компресор в двигателния отсек е много практично.Купих го от Вромос.Шланга му достига до четирите колела без проблеми.
                5)Монтирането на лебедка също се оказа по-лесно отколкото предполагах.Ролбара е захванат за шасито така че служи и за опора за повдигане с хай джека.Лебедката е захваната за ролбара,а бронята е изрязана според габаритите и.Така се запази визията на автомобила, но предполагам ,че за хард офроад ще трябва силова броня.
                6) Колкото и да е просто но един от сериозните проблеми се оказа повдигането на джипа с хай джек отзад-няма къде да се опре.Ако има теглич обаче с помоща на един шегел и колан с куки хай джека може да се захване както за теглича така и за джантата
                7)Прибирането на хай джека в джипа според мен е най-удобно ако се разглоби.Ръчока и рейката лягат идеално под задните седалки на Тераното, а главата с механизма -под предната седалка

                Коментар


                • #23
                  До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                  Колега, благодаря и на теб за ценната информация.

                  След консултации с колеги, за сега се отказвам от 33-ките. Ще са 31-ци. Фланци мразя, и предвид че така и така ще смянам джанти, ще избера тия с подходящо ЕТ, за да влязат гумите.

                  Брони отдолу ще сложа най-вероятно. Само трябва да помисля точно колко и как и от какъв материал.

                  До колкото видях отзад, напречната греда на шасито е кажи-речи почти до бронята - лесно може да се направи стойка за вдигане с джек. На това обърнах сериозно внимание.

                  Ще се вдига с 40мм най-вероятно. Поне такива китове виждам. Подложките също не са ми много по вкуса, без за това да имам сериозни аргументи. Хубавото е че китовете са на що-годе прилична цена, ама това е и най-вече защото повечето съдържат 2 пружини и 4 амортисьора.

                  Абе, нека я взема другата седмица, пък ще гледам и ще преценявам. Първо ще оправя пътническото стъкло отпред, че не ще да се затвори - нещо механизма се е скапал, и само се чува как бръмчи. Има и малко вдлъбнато на единия калник и предния капак - това са ми първите неща, дето трябва да свърша.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                    Стъклото не се отваря защото жилото се е оплело в машинката.Машинката е капсулована и става интересно.Не се коси обаче.Отваряш я и после много лесно се слагат болчета с които да я затвориш.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                      Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
                      Стъклото не се отваря защото жилото се е оплело в машинката.Машинката е капсулована и става интересно.Не се коси обаче.Отваряш я и после много лесно се слагат болчета с които да я затвориш.
                      Мда, и аз очаквах нещо такова. То така и звучи.

                      По интересно е на какво се дължи? Май е често срещан проблем?
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                        В ръководството пише че на раздатката се слага Dextron.


                        Вярно ли е


                        Едит: Печатна грешка явно. В ръководството на руски. Или аз съм се нещо объркАл. В сервизното си пише - същото като за скоростите, демек 75W90.

                        Ето виновника за едночасовото ми пулене:
                        Прикачени файлове
                        Последно редактирано от sparkybg; 11-09-08, 13:01.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                          Първо проблемче: Едното жило на механизма на дясното стъкло е скъсано или откачено. При множеството опити за затваряне (не от мен, а от някой друг), жилата бяха станали на гняс вътре. Не подлежат на възстановяване. Трябва да се сменят. Някой продава ли само жила, защото другото си ми е в ред. А механизъмчето не е капсуловано, а на 3 болтчета (тов, в което е жилото - моторчето с редуктора май си е капсуловано, но то си работи). Ролката е в ред. Изобщо, проблема е само в жилата. Имате ли идея, ако не се продават, от какво бих могъл да взема? Първата ми идея беше от колело, но после видях че това жило е съставено от много голям брой съвсем тънички жички, и е много по-гъвкаво. Та, от какво би станало?

                          Второ проблемче: Нещо не и достига и ми се струва тромава. Всички филтри + маслото са сменени. В горивния беше невероятна гняс - 2 пръста. Въздушния беше позапушен доста.

                          Та, правят ми впечатление няколко неща:
                          1. Когато я настъпя до ламарината на място и на загрял двигател, понякога се случва да попрекъсне лекичко, и отзад издимява сиво-синьо. Ако я настъпвам плавно и полека, не го прави. Да не би да сработва някаква защита на компа? Или да търся друго?
                          2. Каквото и да я правя, черен дим не мога да изкарам по никакъв начин, дори и с педала до метала. Струва ми се някак странно. Да не би да не и стига нафта?
                          3. Лостчето, което се намира над турбото и управлява байпаса, няма никакъв ход, като се опитвам да го местя на ръка. На място като се форсира също не мърда. Турбото обаче духа. Палих я с махнат интеркулер и си сложих ръката отгоре. Особено като вдигне обороти, духа здравата и създава налягане - трябва доста да натисна върху тръбата с ръка, за да го запуша (не го запушвах, само понатиснах).
                          Не би ли трябвало лостчето да се мести и да отваря/затваря клапана при настъпване?
                          4. От какво се управлява тоя клапан? От компютъра, или чисто механично. Ако е блокирал, има ли оправия?
                          5. При изгасен двигател турбото се движи свободно. Няма луфтове. Беше поомаслено (отвътре), но това го отдавам на картерните газове, дето минават през него. Нормално ли е да е омаслено там? Отвън няма омаслено, поне доколкото видях, както няма и течове по тръбите и гъвкавото съединение на изходящите тръби.

                          Та, нека който поназнайва, да се изкаже по тия ми разсъждения. Не съм отварял филтърчето на входа на самата помпа (напръстника от мрежичка). Мисля си и там да проверя. MAF-a (дебитомера) изглежда чистичък и работещ. На можах да го разгледам обстойно, защото нямах накрайници "еврейска звезда" с дупка по средата - болтчетата му са такива.

                          Не духа през пръчката за масло изобщо, нито прави вакуум. Пали от половин оборот.

                          Сипал съм и добавка за прочистване на горивната система на STP, от която преди години бях доволен, но оня двигател нямаше нищо общо с тоя.

                          Моля кажете, имам ли повод за притеснения? Днес взех транзитни номера и ще я поразвъртя из селото, да я видя и на ход след смяната на всички филтри и маслото.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                            Спокоино,всичко е под контрол
                            Това са неща които се случват с всяка една ново закупена кола,разтъпчи я може да има някъде задръстено по тръбите че нали е нафта,промий си системата и ще се оправят нещата




                            Поздрави

                            Коментар


                            • #29
                              До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                              Честито Sparky, с най-добри пожелания и да не забравиш Ферзата!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Terrano 2 2.7TD 1999 г. 11000лв. Струва ли си?

                                Спарки, жилари има на Княжево. Посока Перник, след колелото на транвая има светофар, след него първата или втората пряка в дясно на 20-30м. има работилница. Пичовете ще свършат работа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X