Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем, загряване но само на баир

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: проблем, загряване но само на байр

    Първоначално публикуван от PatrolGR Преглед на мнение
    виско муфата е екстра и двамата майстори я гледаха ...

    утре ще опипвам радиатора това е интересен съвет

    водната помпа как се проверява ??? ще му направят промивка но ме притеснява че вдига много над средата

    нямам допълнителни вентилатори
    Като се замисля май най добре е да свалиш термостата, през отвора някой който си разбира от работата може да опипа перките, после покарай без термостат и виж как е.

    Коментар


    • #17
      До: проблем, загряване но само на байр

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      Като се замисля май най добре е да свалиш термостата, през отвора някой който си разбира от работата може да опипа перките, после покарай без термостат и виж как е.
      +1
      Ако не си сменял термостата, свали го и пробвай без него. Ако не загрява - сменяй.

      В охладителната система има 2 чарка, дето правят най-много мизерии, а именно виско муфата и термостата. И най-лошото е че трудно се разбира кое прави проблема.

      Карал съм активно 6 возила. 3 от тях с виско муфа. И трите даваха проблеми. НЕма такава гнус!
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: проблем, загряване но само на байр

        Имаите впредвид, че ако стрелката е на 1мм над средата, то джипката ви е прегряла. Така че при каране забележите ли че започва да минава средата мислете начини за по-бързо охлаждане.

        Коментар


        • #19
          До: проблем, загряване но само на байр

          Моя опит е следния:
          Форд Транзит 2,5Д, по принцип не загрява. От извесно време обаче, стрелката отива на средата и се мъчи да мине отгоре. Оглеждам, опипвам радиатора и маркуча към термостата, топли, врътвам виското, върти се яко. Оправих го и заспа.
          Патрул 2,8ТД, нова глава, радиатор, виско муфа и термостат. За виското и термостата не бях сигурен, но викам като съм почнал, да карам на ред. Между другото сварих двата термостата, и стария и новия си отварят на 82*. С един приятел професионалист правихме ремонта, питам го кой термостат да слагам (стария ми се видя по истински - NISAN), той вика слагай новия. Събрахме го, уж всичко нормално като карам на къси дистанции, изкарах го обаче на България към Бояна, веднага отиде на средата и нагоре. Почнах да се шашкам щото всичко бях проверил, четох яко форума, някъде някой беше казал за Боби CJ-7, чухме се, отидох, погледна и попипа, и вика термостата е махай го. Послушах го, свалих го и тест на магистралата до Ихтиман с газ до дупка. Ами се е нанагорно, повече от 1/4 не мръдна.
          Върнах стария термостат, стои между 1/4 и средата. На Траянови врати, преди тунела, откъм Пловдив, на 5 с около 90 стигна средата и нагоре, върнах на 4 и падна на средата.
          Извода за мен е че термостата трябва да отваря по рано. Когато стрелката стои по средата на 1/4 и 1/2 съм пипал и долния маркуч, и радиатора, студени са. Отваря напълно чак когато стрелката стигне средата.
          Някаква идея за термостат, щото утре мисля и аз да го свалям?
          Последно редактирано от Аndro 160; 24-06-08, 16:33.

          Коментар


          • #20
            До: проблем, загряване но само на байр

            Ниски обороти - недостатъчен дебит на водната помпа - възможна причина за загряване...
            Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
            „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
            LZ1EMS

            Коментар


            • #21
              До: проблем, загряване но само на байр

              Първоначално публикуван от dido0o``` Преглед на мнение
              Имаите впредвид, че ако стрелката е на 1мм над средата, то джипката ви е прегряла. Така че при каране забележите ли че започва да минава средата мислете начини за по-бързо охлаждане.
              А стига бе ....! Ми мойта тогава си я карам все прегряла лятно време ...
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #22
                До: проблем, загряване но само на байр

                Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                Ниски обороти - недостатъчен дебит на водната помпа - възможна причина за загряване...
                По принцип е така, но аз правих тест без термостат и с термостат при почти еднакви условия.
                В единия случай недозагряване, в другия прегряване.

                Коментар


                • #23
                  До: проблем, загряване но само на байр

                  [QUOTE=PatrolGR;409819]радиатора ходи на ремонт при някви келеши на симон в една от преките нов блок на гърба пропката нещо капеше говорихем че ще го прочистят и т.н и 70 лева отивам и питам почистихте ли го да .. как 90 лева вика ок .. и после излезе кал на гърловината горе след седмица ...

                  Я помисли-тая кал в радиатора!!!
                  Тези майстори да не са ти сложили нещо в радиатора,от тези за спиране на течове
                  ТЛК 80 4,2ТД-95г

                  Коментар


                  • #24
                    До: проблем, загряване но само на байр

                    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                    А стига бе ....! Ми мойта тогава си я карам все прегряла лятно време ...
                    Извинявам се за неточността, явно грешно съм разбрал. Дефакто при този 1мм над средата това се равнява на 100градуса, което вече е опасно за самия автомобил, но не е прегряла. Що се отнася до въпроса от миналата страница термостатите на 75-76градуса са най-удачни.

                    Коментар


                    • #25
                      До: проблем, загряване но само на байр

                      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                      По едно време и аз бях на такава вълна и гледах от Ауди 100, пасваше горе-долу добре.
                      Някой беше писал за Вектра, ако може повече информация ще е полезно.
                      Струва ми се, че намерихме вариант, ама да не спамим на колегата темата, каквото има, ще си пускам тук.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        До: проблем, загряване но само на байр

                        Първоначално публикуван от dido0o``` Преглед на мнение
                        Що се отнася до въпроса от миналата страница термостатите на 75-76градуса са най-удачни.
                        Продават ли се такива термостати за Патрул RD28T?

                        Коментар


                        • #27
                          До: проблем, загряване но само на байр

                          свалих термостата
                          излезе червеникаква течност според майстора е ръжда ... промива я дълго и излизаше околу час после станапо светло, но пак червеникаво.

                          затвори я без термостат и газ към витоша стигнах до алеко за разлика от миналия път когато вдигна много температура, но

                          карах с околу 3000 оборота през цялото време по рязко, седеше точно посредата което според мен е над нормалното но като се иам предвид наклона мислия е нормално, но към романския лифт като стигнах вече визуално беше над средата но бялата точка не се виждаше под стрелката.

                          Ако някои е карал патрул гр нагоре към алеко ще го помоля да сподели дали и при него са така показанията, по пътя посредата а към края леко вирната но не над бялата точка.

                          след като стигнах за секунди смукна температруата на средата и след минута под бялата точка.

                          Това е каране нагоре без термостат и с вода в системата след промивката днеска ще сменям термостата, защото не искам да карам без.

                          Относно хората с радиятора намират се на последната пряка успоредна на константин величков като се идва от центъра по посока арена в дясно преди симео блокът е отляво на гърба на блока !
                          мисля че са некоректни ! и ако са ми сложили нещо за спиране на течове ще им еба маиката лайнарска, надявам се да не са !
                          Къде могат да проверят водната помпа защото това е последна надежда след смяна на термостата и радиатора дали не е запушен. защото оттам насетне е или гарнитруа на глава или глава.

                          Коментар


                          • #28
                            До: проблем, загряване но само на байр

                            Трябвало е през отвора за термостата да се опипат лопатките на водната помпа.Не съм виждал, но съм чувал за изгнили лопатки.
                            Ако са здрави не би трябвало да има проблем.
                            Какъв термостат ще купуваш?
                            Радиатора целия ли е топъл?

                            Коментар


                            • #29
                              До: проблем, загряване но само на байр

                              Аз мисля,че проблема е в термостата.Имал съм подобен проблем с К160,3.3ТД,термостата се "правеше",че отваря и затваря,но като го свалихме и СВАРИХМЕ -се видя ,че нито затваря нито отваря докрай.Нямаш парно в студеното и почва да грее на топло-смени се термостата и забрави за проблема-много "тъпо" са направени термостатите след 15-16 години се прецакват.

                              Коментар


                              • #30
                                До: проблем, загряване но само на байр

                                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                                Аз мисля,че проблема е в термостата.Имал съм подобен проблем с К160,3.3ТД,термостата се "правеше",че отваря и затваря,но като го свалихме и СВАРИХМЕ -се видя ,че нито затваря нито отваря докрай.Нямаш парно в студеното и почва да грее на топло-смени се термостата и забрави за проблема-много "тъпо" са направени термостатите след 15-16 години се прецакват.
                                Че те така се и правят по дефиниция - в зависимост от вида возило да издържат определен период. Обикновено 10-ина години.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X