Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Напротив. Лежиси мързеливо върху "диаграгма"-та и се върти мързеливо и когато си иска. Като е новичък и всичко му е наред, го прави без шум и плавно. Може да се накара и да не лежи с една пружина повече обикновено. Стига да има къде да се набута и закачи. Дали има смисъл е спорно.
    Няма смисъл, защото ще се увеличи хода на педала, а може и да не стигне. И ако е издърпан назад, при всяко натискане ще се развърта от положение в покой. Което значи, че ще започне да претрива пластините.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #17
      До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

      Абе послушаи какво ти казват колегите ама си смени и аксиалния лагер
      Човек се учи с много практика:D

      Коментар


      • #18
        До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Няма смисъл, защото ще се увеличи хода на педала, а може и да не стигне. И ако е издърпан назад, при всяко натискане ще се развърта от положение в покой. Което значи, че ще започне да претрива пластините.
        И да и не. Педала ще се "надърви", и хода му ще се увеличи - да , но само толкова колкото позволява. Това по никакъв начин не влияе върху функционалността му, а само върху това колко ще си местиш крака, който го натиска. И всъщност се свиква доста бързо.

        При нов лагер всичко е както казваш. При стар и поразбит или износен, нещата не са съвсем така. Той затова и хлопа, защото не се върти равномерно, не ляга както трябва, и още един куп възможни причини. Всичко това води до същото притъркване на пластините. А тези процеси започват много преди реално да ги чуеш.

        Така че е спорно. Със сигурност не бих тръгнал да си слагам, освен ако не целя нещо конкретно. Точно затова казвам че е спорно.

        Карах дърт и раздрънкан форд транзит преди време. Такова си беше монтирано още като го взех (в смисъл пружина). Малко след това сменях съединител, и съответно видях каква е хавата. А тя беше никаква. Нямаше нищо по-различно като износване от на съединител без тая пружина. А не беше сменян лагер много отдавна. И на всичкото отгоре си беше и читав. Смених само феродов диск и така му навъртях още петдесетина хиляди, и го засилих.

        От друга страна на самарата ми чисто нов лагер се раздрънкваше за 3-4 месеца. Сега карам шкода фабия, в момента на 30000, и вече потропва от време на време.

        Та има и за и против. Обаче така или иначе цената на тоя лагер на фона на парите, които се дават при смяна на диск, не е космичека, и си струва да се сменя всеки път като се сменя диск. Отделно когато няма пружина за връщане, го чуваш кога тръгва да се скапва, иначе не чуваш нищо. Отделно хода на педала е по-малък. И то какво стана - едни спестени пари, с които не можеш и да напълниш резервоара, веднъж на няколко години.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

          Съгласен, донякъде. Ако феродото е ново, и му сложиш такава пружина, аксиалния лагер ще се отдалечи много. Щото пластините се прибират максимално. Ако е като УАЗа (днес разбрах, че е така) и има раглаж на хода, тогава може да има такава пружина. Ако обаче е саморегулиращ и го отдалечиш с пружина, едно натискане на педала със сигурност няма да е достатъчно.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Съгласен, донякъде. Ако феродото е ново, и му сложиш такава пружина, аксиалния лагер ще се отдалечи много. Щото пластините се прибират максимално. Ако е като УАЗа (днес разбрах, че е така) и има раглаж на хода, тогава може да има такава пружина. Ако обаче е саморегулиращ и го отдалечиш с пружина, едно натискане на педала със сигурност няма да е достатъчно.
            Точно.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

              Колега аз имах същия шум на тераното разглобих скоростната кутия имаше счупен лагер на първичния вал.Преди да разглабаш кутията свали пробката и прецеди маслото виж дали има стружки или части от сепаратора на лагер.

              Коментар


              • #22
                До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                Лагер на първичен вал е.

                Коментар


                • #23
                  До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                  като се разглоби ще се разбере
                  Човек се учи с много практика:D

                  Коментар


                  • #24
                    До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                    честно да ви кажа вчера се заслушах като бях карал повече и ми направи впечатление, че не се чува толкова като е загряла даже няколко пъти не се чуваше шум. затова много много се надявам да е аксиалния лагер, но като я сваля кутията ще проверя на място за луфтове и шумове. скоро ще научите каква е съдбата на проблема

                    Коментар


                    • #25
                      До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                      Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнение
                      Колега когато се пусне съединитела аксиалния лагер практически не се върти и затова проблема го търси в скоростната кутия примерно предния лагер на вторичния вал

                      Натиска на педала трябва да се разграничи,- на две. Лек натиск до обиране на луфта,без да сме преодоляли силата на диафрагмената пружина,и натиск преодолявайки я.
                      Да вметна ,че диафрагмата има два упора,често и двата са заварени пръстени от закален тел, с дебелина от 2 до 4 мм.От десетките хиляди натоварвания,често тя прояжда легло в главите на нитовете, и почва да дрънчи,също така се губи ход и може да почне да увлича.
                      При разбита метална част на феродовият диск дрънчащите пружини се държат по същият начин. Ако маховикът е тип "цвай маса" пак така,но тук поведението му се различава дали притискателят отделя на натиск,или на опън.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                        при мен главно дрънченето идваше от паднала пружина на феродовия диск до като в един прекрасен ден съединитела отказа и се установи че е попаднала между феродовия диск и огледалния
                        Човек се учи с много практика:D

                        Коментар


                        • #27
                          До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                          При мен има едно Пажеро което тракаше като е пуснат съединитела и продавача беше казал на новия собственик че чука аксиален лагер но познайте какво остана след около 5-6000км.от скоростната кутия?Утре ще ви кача малко снимчици от вече почти нищо не ставаща скоростна кутия.
                          Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                          тел. 0898327627
                          Радослав

                          Коментар


                          • #28
                            До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                            ДАВАЙ качи малко инфо. и снимков материал ще е интересно
                            Човек се учи с много практика:D

                            Коментар


                            • #29
                              До: Има ли смисъл от ремонт на ск. кутия заради шум

                              ето обещаните снимки
                              Прикачени файлове
                              Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                              тел. 0898327627
                              Радослав

                              Коментар


                              • #30
                                малко не се виждат пораженията по зъбите

                                едно лагерче което струва 40лв.

                                оставаме без вторичен вал и първичен вал ( 4-та скорост)които са буквално размазани
                                Последно редактирано от Чавдар (V93); 02-04-08, 21:11. Причина: сливане на 3 последователни публикации от по 1 изречение
                                Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
                                тел. 0898327627
                                Радослав

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X