Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стабилизираща щанга

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Стабилизираща щанга

    На Нисана стабилизиращата щанга е тънка в сравнение с Паджеро например.Затова няма голяма разлика дали я има или няма.Мачка се по точно усуква много лесно.

    Коментар


    • #17
      До: Стабилизираща щанга

      Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
      На Нисана стабилизиращата щанга е тънка в сравнение с Паджеро например.Затова няма голяма разлика дали я има или няма. ...
      Да ти кажа, много осезаема е разликата без и със стабилизиращи щанги при по-бързо каране. Без щангите се люлееше по завоите като лодка.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Стабилизираща щанга

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        Да ти кажа, много осезаема е разликата без и със стабилизиращи щанги при по-бързо каране. Без щангите се люлееше по завоите като лодка.
        Мисълта ми е че специялно на Патрола е тънка.На американец дори и ресорен пак е доста дебела да не кажа че доста дебела.
        Това дали е без или със щом хората така ги произвеждат явно има защо да са със щанги.

        Коментар


        • #19
          До: Стабилизираща щанга

          Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
          Решихме да удължим с 3 см. планката на която се захваща този апарат.
          Сега видях темата.
          Нали и от другата страна направихте същото.

          Коментар


          • #20
            До: Стабилизираща щанга

            Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
            Мисълта ми е че специялно на Патрола е тънка ...
            Абсолютно си прав. Възтънка изглежда в сравнение с щангите на други жипки. А пък биелетките направо малеят пред топузите на "кралската марка" например ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Стабилизираща щанга

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Сега видях темата.
              Нали и от другата страна направихте същото.
              Точно това си мислех, че ще се сетиш да ме питаш. Ситуацията обаче, не го изискваше. Ябълката на късата биалетка стоеше изкривена нагоре, другата също. Като откачихме апарата, щангата падна 3 см. надолу от страната на апарата и се изравни с нивото на късата биалетка. Ако приемем, че окачването изисква да се увеличи пропорционално на повдигнатото разстояние /2"/, то би трябвало късата биалетка да слезе около 4 см. Това означава, че разстоянието на другата биалетка /апарата/ трябва да се увеличи с още толкова. Мисля, че стабилизиращата щанга трябва да е хоризонтално разположена, като шарнирните болтове стоят перпендикулярно. В случая щангата седеше "дръпната" към апарата. Не знам дали сме постъпили както трябва, но на първо четене, така преценихме.
              Резултатът: Преди смяната на окачването, джипката се литкаше по завоите. След смяната колата придоби завидна устойчивост по асфалт. Нямъл съм опит по неравен терен. Стана изключително стабилна и надмина моето очакване. На завои мога да кажа, че по-ниски класове SUV и леки коли, са по-неустойчиви. Категорично! Дадох си сметка, че щангата стои под напрежение и това едва ли е много добре, както и може би неприемливо за офроуд.
              Първите впечатления са, че колата е станала около 30% по-нестабилна в завой /на асфалт за 5 км. пробег/. Надявам се, това пък да се отрази на по-добър ход в гората.
              Щангата наистина е много тънка, но мисля, че ако се опъне върши страхотна работа. Пък продават и усилени.
              Апаратът се задейства и заключва след леко "тръскане", а не като асансьор.
              Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

              Коментар


              • #22
                До: Стабилизираща щанга

                Така като го обясняваш не си го представям много добре.
                Двете биалети (активна и пасивна) трябва да са с еднаква дължина.
                Ако тогава щангата е под напрежение, значи или щангата е крива или джипа стои на криво поради друга причина. Пружини чашки и т.н.
                Сложи го на водоравен под и мери.

                Една от причините да се удължават биалетите след лифт е че моста увисва на тях и не може да се реализира целия ход на амортисьора.
                Не съм сигурен че случая при Патрула е такъв.

                Коментар


                • #23
                  До: Стабилизираща щанга

                  Пасивната е по-къса, а активната е по-дълга, като размер.
                  Щангата трябва ли да стои водоравно?
                  Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Стабилизираща щанга

                    Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
                    Пасивната е по-къса, а активната е по-дълга, като размер.
                    Щангата трябва ли да стои водоравно?
                    Е не може едната биалета да е по-къса. Така щангата да стои под напрежение. Тя за това и се е клатила задницата.
                    Нещо не е както трябва в геометрията и с удължаването на едната биалета си го компенсирал.
                    След лифт, стабилизиращата щанга трябва да стои по същия начин, както е била преди лифта. Другото е компромис.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Стабилизираща щанга

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Е не може едната биалета да е по-къса. Така щангата да стои под напрежение. Тя за това и се е клатила задницата.
                      Нещо не е както трябва в геометрията и с удължаването на едната биалета си го компенсирал.
                      След лифт, стабилизиращата щанга трябва да стои по същия начин, както е била преди лифта. Другото е компромис.
                      Интересното е че и мойта предна е под напрежение. При това такова, при което се стреми да повдигне дясната страна на джипката, и да свали лявата. Задната не знам дали и тя е под напрежение. Биалетите са ми еднакви (всъщност задните биалети са подобни, ако не същите като на Patrol).

                      Не ми е ясно това дали е нарочно, или не. Предницата лесно се изравнява с торсионите при мен, така че накланяне няма. На други пък има лява и дясна пружина... А нямам нищо криво, нямам и удари никъде...

                      Заформя се поредната главоблъсканица.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Стабилизираща щанга

                        Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
                        Пасивната е по-къса, а активната е по-дълга, като размер.
                        Щангата трябва ли да стои водоравно?
                        Прав е Кинекса. Неможе едната биалетка по къса, другата по дълга. Щангата стои под напрежение и ако установиш джипа на равно ще видиш, че от страната на по късата биалетка джипа е "клекнал". А щангата си стои водоравно щото е хваната за моста.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Стабилизираща щанга

                          Да ви кажа че на моя Патрол отдавна съм и без двете щанги!!!
                          Може и да има някакво леко поклащане при каране по асфалт с по-голяма скорост,но...явно вече съм му свикнал и не ми прави впечатление
                          Причината поради която основно не ги слагам е не толкова заради ходовете,а заради това че ми омръзна да сменям биелети
                          Направо по-едно време ми бяха станали консуматив...все са разбити и тропат....
                          Според мен въпросното заклащане не е толкова осезаемо,особено когато покараш така и свикнеш....защото всичко е до навик и свикване с поведението на автомобила!
                          Наскоро ми се наложи да карам Хондата на един приятел около седмица.След това се качих на Реното на жената/което е много стегнато и стабилно на пътя/,но...о ужас ....след свикване на ниската Хонда със спортно окачване...Рендето ми се струваше че го карам без амортесьори...люлееше и се клатеше като кораб в бурно море...
                          Точно 3 дни по-късно обаче....то си беше отново ...най-стабилната кола на пътя...
                          Така че.....
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Стабилизираща щанга

                            Добре! Първа задача, проверка за изкривяване на стабилизиращата щанга. Може би сваляне и налагане върху равна повърхност. Оценка на проверката. Ако щангата не е изкривена се търси проблем с захващането. Така ли?
                            Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Стабилизираща щанга

                              Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
                              Добре! Първа задача, проверка за изкривяване на стабилизиращата щанга. Може би сваляне и налагане върху равна повърхност. Оценка на проверката. Ако щангата не е изкривена се търси проблем с захващането. Така ли?
                              Хихихи....не....просто махаш щангата...и след месец вече не ти прави впечатление лекото заклащане при по-висока скорост на асфалта...доста по-лесно е....
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Стабилизираща щанга

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Хихихи....не....просто махаш щангата...и след месец вече не ти прави впечатление лекото заклащане при по-висока скорост на асфалта...доста по-лесно е....
                                Мале, мале.
                                С такива кошници трябва да се разминавам докато си возя децата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X