Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стабилизираща щанга

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Стига глупости. На голф2 целия мост отзад играе ролята на стабилизираща щанга.
    Аз говоря за отпред....естествено че отзад няма Голф който да има стабилизираща щанга...
    Ти да не смяташ че само липсата на задна щанга води до залюляване на автомобила....щото моите и двете ги няма на джипката..

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Тежък двигател, от там - подсилени пружини отпред, а като сметнеш и късите ходове на предното окачване, картинката се изяснява. Поне така ди мисля поне.

    А това 1.6D какви кончета беше?
    54к.с/40kw/.....

    Чавдаре,благодаря за изчерпателното инфо.искам да сложа втори амортеся(ьори,за да мога да карам по-скоростно по черно.С щатните амортесьори на Трел Мастер при такова каране по неравностите ми залюлява нагоре - надолу и ме принуждава да намалявам рязко скоростта.Иначе возията на Нисана е невероятна...вози меко почти като Мерцедес,но....
    за това ми се искаше,а и имам почти новни амортесьори на Монро/бяха на джипа преди лифта/,та мислех да ги уползотворя
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-10-09, 17:08. Причина: 3 последователни публикации
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #47
      До: Стабилизираща щанга

      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
      ... да мога да карам по-скоростно по черно.С щатните амортесьори на Трел Мастер при такова каране по неравностите ми залюлява нагоре - надолу и ме принуждава да намалявам рязко скоростта.Иначе возията на Нисана е невероятна...вози меко почти като Мерцедес,но....
      за това ми се искаше,а и имам почти новни амортесьори на Монро/бяха на джипа преди лифта/,та мислех да ги уползотворя
      Имай предвид, че всяка промяна си има цена ... Да не те погнат после домашните да връщаш нещата в изходно положение?

      Хубаво искаш да използваш Монро-то, но не можеш току-така да слагаш какви да е амове в комбина. Какви са им размерите в свито и разтегнато положение спрямо Трейл мастърските? Примерно Трейлмастър и ОМЕ-тата ми бяха с почти еднаква дължина в разтегнато положение, но ОМЕ бяха по-къси с някой и друг сантиметър при пълно свиване.

      Трябва много мерене и мислене какво, къде и как да сложиш и какво ще се получава при работа на окачването, а в същото време много малко хора са наясно с тези сметки.

      При мен уж трябваше да е безпроблемно, защото го правихме по тертип от друг Патрул, ама действителността се оказа малко по-друга ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #48
        До: Стабилизираща щанга

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Аз говоря за отпред....естествено че отзад няма Голф който да има стабилизираща щанга...
        Ти да не смяташ че само липсата на задна щанга води до залюляване на автомобила....щото моите и двете ги няма на джипката..
        Голфа не може да е пример защото е съвсем на другата крайност в сравнение с Патрула. Независимо окачване с нисък център на тежеста и много малък ход нагоре.
        По-добре разгледай окачването на каруците. Те са с цели мостове и нямат стабилизиращи щанги.
        Като сложиш по четири амортисьора на колело вече и без стабилизиращи щанги няма да се накланя. Почти като каруците. С окачване за Формула-1 ще караш офроуд и ще обясняваш на всички че вози като Мерцедес AMG.
        Смятам ... всъщност думата е накланяне а не залюляване ама нищо...
        та смятам че преди да почнеш да разваляш , трябва първо да си отговориш на въпроса каква е ролята на окачването в един автомобил.

        Коментар


        • #49
          До: Стабилизираща щанга

          Отново си скъсих планката, защото тя си е поставяна да компенсира лифта, а пък аз го докомпенсирах.
          Не знам защо трябва да се борим с 2 амортисьора, като ми се струва, че и един би свършил работа. Да, по скъп, някакъв специален от онези с резорварчето и проектиран да работи при големи натоварвания.
          Сигурно са скъпи! Ама като искаш да караш 2.5 тона, като АТВ - това е положението.
          Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

          Коментар


          • #50
            До: Стабилизираща щанга

            Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
            ... Не знам защо трябва да се борим с 2 амортисьора, като ми се струва, че и един би свършил работа. Да, по скъп, някакъв специален от онези с резорварчето и проектиран да работи при големи натоварвания. ...
            Ами много е проста причината. Едно, че са скъпи, пък и борбата не ти се разминава. Ония, специалните с резервоарчето, дето стават, не можеш просто така да ги наденеш на щатните места. А след като приключиш с борбата, евентуалното връщане към изходно положение може и да не е много възможно.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              До: Стабилизираща щанга

              Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
              Отново си скъсих планката, защото тя си е поставяна да компенсира лифта, а пък аз го докомпенсирах.
              Не знам защо трябва да се борим с 2 амортисьора, като ми се струва, че и един би свършил работа. Да, по скъп, някакъв специален от онези с резорварчето и проектиран да работи при големи натоварвания.
              Сигурно са скъпи! Ама като искаш да караш 2.5 тона, като АТВ - това е положението.
              А-а, отказвам се!
              Навремето когато правих моя патрул, нямаше никаква информация. Сега във форума си е цяла енциклопедия. Щях да пиша нещо, но се отказвам. Няма ново само оптимизиране (или опит за индивидуализиране) на концепцията.
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • #52
                До: Стабилизираща щанга

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                ... Няма ново само оптимизиране (или опит за индивидуализиране) на концепцията.
                Или ти си мислиш така?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  До: Стабилизираща щанга

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Най-съществената разлика с решението на Янко е отпред. При него допълнителният ам е сложен до оригиналния, а при мен - пред моста


                  ....
                  При Янко работят успоредно, при теб под различен ъгъл.
                  Дайте ако искате амортесьорите и напречната щанга в отделни теми, че е интересно и полезно.
                  А може и така да остане - обща като окачване
                  Последно редактирано от Аndro 160; 14-10-09, 07:48.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Стабилизираща щанга

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Имай предвид, че всяка промяна си има цена ... Да не те погнат после домашните да връщаш нещата в изходно положение?

                    Хубаво искаш да използваш Монро-то, но не можеш току-така да слагаш какви да е амове в комбина. Какви са им размерите в свито и разтегнато положение спрямо Трейл мастърските? Примерно Трейлмастър и ОМЕ-тата ми бяха с почти еднаква дължина в разтегнато положение, но ОМЕ бяха по-къси с някой и друг сантиметър при пълно свиване.

                    Трябва много мерене и мислене какво, къде и как да сложиш и какво ще се получава при работа на окачването, а в същото време много малко хора са наясно с тези сметки.

                    При мен уж трябваше да е безпроблемно, защото го правихме по тертип от друг Патрул, ама действителността се оказа малко по-друга ...
                    Ами,Монрото още при монтажа на Трел мастер го сравнихме.В изпънато положение е почти същото....Дори бих казал че ако махнем накрайниците на Трел Мастера ,Монрото може и да излезе малко по-дълго.
                    Принципно мисля ,че дори ако бях си поиграл да направя накрайници на Монрото,за да компенсирам лифта май колата щеше да е с по-добро поведение при скоростно каране по черно,защото ясно си спомням че натискайки едните и другите ,съпротивлението на Монрото беше същото....а те бяха на година и половина и то доста яко употребявани!!!
                    От окачването очаквах да ми донесе тази стабилност,но....
                    Всъщност мога да определя амортесьорите на Трел Мастер ,като едни обикновени амортесьори за модела,но с монтирани накрайница на тях за компенсация на лифта!!!
                    Т.е. те не са нещо по-усилени от стандартните на Монро например....
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Стабилизираща щанга

                      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                      ... В изпънато положение е почти същото....
                      ...
                      Принципно мисля ,че дори ако бях си поиграл да направя накрайници на Монрото,за да компенсирам лифта май колата щеше да е с по-добро поведение при скоростно каране по черно ...
                      А в свито?

                      А за скоростно каране по черно просто забрави за всякакви монро-та, трейлмастъри, TJM-и, ОМЕ-та и т.п. Всички тези амортисьори не са направени да караш на офроуд рали. Едни по-бързо, други малко по-бавно, но все ще прегреят, омекват и от там нататък все едно си без амортисьори.
                      С двойни положението става по-приемливо, но там има куп други мотики, които можеш и вероятно ще настъпиш.

                      Та хич не ми е ясно за чий ти е тази работа?!? Ако ти е мерак да раздаваш яко газ на разходки - задължително трябва да помислиш и за обезопасяване. Недей да лежиш на това, че патрулът е широка и стабилна кола. Такъв е, ама това не ми е попречило повече от един път да си казваме "Е сега се обърнахме" ...

                      Ако пък имаш мерак да се пускаш в шампионата, по-добре продавай патрула, както си го изпънал сега, и търси по-подходяща машина, докато не си се набутал ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #56
                        До: Стабилизираща щанга

                        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                        А в свито?

                        А за скоростно каране по черно просто забрави за всякакви монро-та, трейлмастъри, TJM-и, ОМЕ-та и т.п. Всички тези амортисьори не са направени да караш на офроуд рали. Едни по-бързо, други малко по-бавно, но все ще прегреят, омекват и от там нататък все едно си без амортисьори.
                        С двойни положението става по-приемливо, но там има куп други мотики, които можеш и вероятно ще настъпиш.

                        Та хич не ми е ясно за чий ти е тази работа?!? Ако ти е мерак да раздаваш яко газ на разходки - задължително трябва да помислиш и за обезопасяване. Недей да лежиш на това, че патрулът е широка и стабилна кола. Такъв е, ама това не ми е попречило повече от един път да си казваме "Е сега се обърнахме" ...

                        Ако пък имаш мерак да се пускаш в шампионата, по-добре продавай патрула, както си го изпънал сега, и търси по-подходяща машина, докато не си се набутал ...
                        Ами идеята за продаването я имам...дори тия дни ще го пусна и официално....
                        Далеч съм от мисълта за състезания и шампионати,основната ми идея е по-експедиционен офроуд,за който Патрола ми идва веч
                        е малък..
                        Никак не искам да се разделям с вярната машина,но....продажбата съм я решил вече....
                        А тунинга с двойните амортесьори е...евентуално/след това което ми писа обаче нещо се разколебах/,ако не се продаде,защото той наистина е в много добро състояние и доста тунингован,и както писах вече в една друга тема....мисля да го продавам...а не да го подарявам.....
                        Та ако не се продаде.....си мислех за въпросния ...тунинг....
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Стабилизираща щанга

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          ... основната ми идея е по-експедиционен офроуд ...
                          За експедиционен това, което вече имаш като окачване, трябва да ти е предостатъчно. В един момент, ако не ти допада представянето на Трейлмастърите, можеш да пробваш и друга марка, но поне аз смисъл от двойни амове за твоя начин на употреба не виждам. Освен ако не си решил да отказваш жената от разходки де ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X