Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОМ606 в патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ОМ606 в патрол

    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    Всъщност - да.
    Товарете портокалите в бурета.
    На Вальо проблема изобщо не беше в електрониката. Не го обиждай че не може да навърже десет жици.
    Заводската електроника е твърде умна и не става за офройд.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: ОМ606 в патрол

      Не, не!
      Аз не мога да се опитвам да омаловажа познанията и уменията на Вальо, защото го познавам много отдавна и знам, че е сила.
      Ама дертовете не бяха в десет жици, а на друго място, и след много зор, с помощта на Ники нещата се решиха.
      Ама много дертове, вЕрвай.


      Ама аз не разбирам, де, и се съгласявам по принцип.

      Коментар


      • #18
        От: ОМ606 в патрол

        Както и да е.

        По ред причини подкарването на ом605/6 в джип със заводската електроника, макар и напълно реализируемо, е глух клон в еволюцията на този двигател.
        Резултати над 400 кс са напълно реални.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: ОМ606 в патрол

          В крайна сметка ако се използва механична помпа и ръчна кутия струва ли си използването на този двигател пред сравнително отработената схема с бмвто ? Наистина ми харесва идеята джипа да е максимално опростен и в интерес на истината затова ще се опитам да си запазя карбураторния кютук.


          Коментар


          • #20
            От: ОМ606 в патрол

            Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
            В крайна сметка ако се използва механична помпа и ръчна кутия струва ли си използването на този двигател пред сравнително отработената схема с бмвто ?
            Е, това трябва сам да решиш.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: ОМ606 в патрол

              В момента съм в този филм - има наличен двигател ОМ606 работещ и свален от автомобил в движение . Предстои смяна на турбина с променлива геометрия от CDI 3.2 197 кс и помпа от 124-ка TD - на помпата ще бъдат сменени елементите с тези от оригиналната помпа и управлението ще бъде изцяло механично като турбината ще може да подава налягане към помпата за порцията циклично гориво в буста . Клапана на турбината трябва да се преработи от вакуум на надув за да може турбината да се самоуправлява , с него ще настроим и налягането - първоначално смятам да го оставя на 1.5 -1.6 атм . Има наличен твърд маховик , притискател и феродов диск - и тук почва чуденката , дали да продължавам назад със скоростна кутия на Мерецедес (която я има налична) и да се търси раздатка 460 с нормално въртене , или да търся присъединителне фланец към кутията на Патрола ... По горе прочетох че има такъв вече правен и тъй като с фланец ще се получи много елегантно да се куплира GR-ската кутия към 606 мотора (феродовия диск на Патрола е 240 мм , еднакъв по размер с Мерецедесовия ) питането ми е - дайте някакво инфо от къде да търся или да се изработи присъединителен фланец за кутия 2.8 към мотор ОМ606 ? Извинявам се на автора на темата че пиша тук , ако не е съгласен ще си отворя нова тема в която да давам инфо за развитието на проекта
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #22
                От: ОМ606 в патрол

                Само 463 върти както ти трябва, но тя е фултайм.
                Ако гониш много коне 6мм елементи са малко.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #23
                  От: ОМ606 в патрол

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Само 463 върти както ти трябва, но тя е фултайм.
                  Ако гониш много коне 6мм елементи са малко.
                  460 и тя въртяла в правилната посока , но това го оставям засега на заден план . Много коне не гоня , 6 мм елементи са достатъчни за целта за която го иска собственика . Фланец ми трябва за GR-ска кутия 2.8 че цените на тези в Полша почват от 500 Э нагоре ...
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #24
                    От: ОМ606 в патрол

                    Патрола е бензинов ...Защо не М112 (Е32 илиЕ37)или по голямото братче М113? Имат доста въртящ момент и е постоянен в диапазона около 2800до около 4800 об в зависимост от модификацията .Слага се освен на Г и на МЛ и ГЛ така че няма да е трудно да се намери с дълбок картер ,носи и турбини и компресори Ако се наложи .
                    "Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
                    Кольо.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ОМ606 в патрол

                      Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнение
                      Патрола е бензинов ...Защо не М112 (Е32 илиЕ37)или по голямото братче М113? Имат доста въртящ момент и е постоянен в диапазона около 2800до около 4800 об в зависимост от модификацията .Слага се освен на Г и на МЛ и ГЛ така че няма да е трудно да се намери с дълбок картер ,носи и турбини и компресори Ако се наложи .
                      Всичко може да се направи щом има желание . При мен използвам този мотор защото е лесен за манипулации и вече е вграждан в Патрол 2.8 и 3.0 , тоест няма да се налага да откриваме "топлата вода" ...
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • #26
                        От: ОМ606 в патрол

                        Фланеца за ОМ606 е по-скъп от фланеца за БМВ. Ето линк към кита https://www.dieselpumpuk.com/shop/ge...l-2-8-3-0-4-2/ . За бензинов осмак също много съм си мислил, но както казах ми се струва, че ОМ606 ще е много надежден вариант за горски джип.

                        Коментар


                        • #27
                          От: ОМ606 в патрол

                          Е ти си намерил най скъпия .
                          Отделно точно за този другар мога да разправям много неща.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            От: ОМ606 в патрол

                            Първоначално публикуван от A.pantev Преглед на мнение
                            Фланеца за ОМ606 е по-скъп от фланеца за БМВ. Ето линк към кита https://www.dieselpumpuk.com/shop/ge...l-2-8-3-0-4-2/ . За бензинов осмак също много съм си мислил, но както казах ми се струва, че ОМ606 ще е много надежден вариант за горски джип.
                            Комплекта не е безбожно скъп, при положение ,че имаш плочата, маховик, съединител комплект...
                            На теракана само демпферния маховик струва толкова..
                            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                            Ford Fiesta 1.4 Tdci

                            Коментар


                            • #29
                              От: ОМ606 в патрол

                              Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                              Всичко може да се направи щом има желание . При мен използвам този мотор защото е лесен за манипулации и вече е вграждан в Патрол 2.8 и 3.0 , тоест няма да се налага да откриваме "топлата вода" ...
                              Как й понася на кутията от 2.8 смяната на мотора?

                              Виждал съм такава отворена, изглежда доста сериозна, но хората казват, че по-големия въртящ момент при ниски обороти ще й дойде в повече. Затова всички съвети са досега са били да се слага по-силен мотор на кутия от трилитров. Или от 4.2 дизел или бензин, която била същата.

                              Коментар


                              • #30
                                От: ОМ606 в патрол

                                И 200к.с са много за кутията на 2.8! Ще се предаде бързо, ако се ползва мощноста на мотора на макс!
                                мисля, да зема а се замисля...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X