Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ОМ606 в патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ОМ606 в патрол

    От известно време се чудя защо масово се избира БМВ М57 за конверсия в патрол пред мерцедесовия дизел ? И за двата има готови фланци за патролската кутия и са сравнително добре познати на родните сервизи. Може би БМВ се намира по-лесно, но мерцедеса, мисля че с механична помпа е по-прост за подкарване. Като мощност и от двата може да се изкара доста прилична. Не съм много вещ с материята, за това питам за плюсове и минуси на двата мотора.



  • #2
    От: ОМ606 в патрол

    Нютоните баце нютоните - при мерца са 330 само, при бимъра почват при най малкия 2.5 литров матор от 350 и стигат до 580

    предкамерeн дизел срещу комон рейл
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      От: ОМ606 в патрол

      Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
      Нютоните баце нютоните - при мерца са 330 само, при бимъра почват при най малкия 2.5 литров матор от 350 и стигат до 580

      предкамерeн дизел срещу комон рейл
      То е ясно, че като се направи суап няма да бъде сток мотора. Ще се сменят елементите на помпата , ще се смени турбото, ще добавят кулер. Има си китове за 300-350 коня с много приятно развъртане на турбината и подминаващ 580 Нм въртящ момент.
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • #4
        От: ОМ606 в патрол

        Мерцедесовия се прави само 4 години, и се слага в три модела, като практически втора ръка се намира най-вече от само един от тези модели. Няма го заводски с ръчна кутия, евентуално май в Г-класата, но тя си държи космически цени. Пак се преправя от автомат, но като сложиш, че за Патрола му трябва и картер от Ге, плюс слагането на механична ГНП за доста над заводската мощност и цифрата става сериозна.
        Плюсовете му са, че ток му трябва само за подгревните свещи и стартера, като с механична кутия пали и с дърпане, без никакъв ток за нищо (ако не е студено). Не го бърка мокренето в дълбока вода. Мощност и момент му се докарват, но не е по-евтино от чип-тунинга на BMW.
        Като разход също харчи повече от BMW, но това едва ли е фактор.

        606 стига и до над 550к.с и 900Nm, но за Патрола и наполовина стигат.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          От: ОМ606 в патрол

          И моите притеснения са основно за набавянето на мотора, кутията си остава патролската ръчна. Много ми допада точно факта, че почти не му трябва ток, за да работи, а при бмв си има доста игра с тоци и компютри.


          Коментар


          • #6
            От: ОМ606 в патрол

            Не "почти", а никакъв, може да го запалиш с бутане или по баир.
            Ще цитирам една архаична мъдрост "Много автомати - слаби резултати"
            За горска употреба възможно по-прост мотор е по-добре, изключая случаите когато се касае за състезание, щото тогава който кара няма други ангажименти, които са делегирани на екипа който се занимава с обслужването.

            При положение, че има отиграни фланци и за ОМ606, и се намери такъв мотор, не виждам повод за дилема.
            Не знам от каква мощност имаш нужда, но където може да се сложи ОМ606, там може да се сложи и ОМ605 който се намира доста по-лесно.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #7
              От: ОМ606 в патрол

              Това не е точно така, дори е и точно обратното...

              Небезизвестния Вальо Друкмана, който от доста време не стъпва тук, направи една такава гимнастика върху неговото Г.

              Понеже бях в течение на мъките му - определено те бяха повече от много, и то не в механичен аспект, а в електрониката.

              Сега, няма смисъл да му преразказвам перипетиите, който се интересува - да го намери и да го пита, ама да си носи и тефтерче, да записва цветисти изрази - заслужени.

              Относно цитата за автоматите и резултатите - на мбенц-а е - бяхме заедно в УС на МБКлуба - последния му бенц също беше автоматик, и то добре работещ.

              На Г-то на Вальо имаше една заигравка със селектора на АСК, която, ако не беше решена, щеше да е със селектор - за да каже D, и ръчка до него, за да може да се сменят предавките от РСК.
              Решението беше много ресурсоемко.

              Та - не че не става - става, ама далеч не е отвий-завий-нафта-ток-врът, и после газ по баира.
              Последно редактирано от Veni1; 09-10-18, 17:28.

              Коментар


              • #8
                От: ОМ606 в патрол

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Това не е точно така, дори е и точно обратното...

                Небезизвестния Вальо Друкмана, който от доста време не стъпва тук, направи една такава гимнастика върху неговото Г.

                Понеже бях в течение на мъките му - определено те бяха повече от много, и то не в механичен аспект, а в електрониката.

                Сега, няма смисъл да му преразказвам перипетиите, който се интересува - да го намери и да го пита, ама да си носи и тефтерче, да записва цветисти изрази - заслужени.

                Относно цитата за автоматите и резултатите - на мбенц-а е - бяхме заедно в УС на МБКлуба - последния му бенц също беше автоматик, и то добре работещ.

                На Г-то на Вальо имаше една заигравка със селектора на АСК, която, ако не беше решена, щеше да е със селектор - за да каже D, и ръчка до него, за да може да се сменят предавките от РСК.
                Решението беше много ресурсоемко.

                Та - не че не става - става, ама далеч не е отвий-завий-нафта-ток-врът, и после газ по баира.
                Идеята е да остане патролската ръчна кутия. А като цяло ме интересува мотор между 250-300к.с. и да е достатъчно лесен за вграждане и поддръжка.

                Коментар


                • #9
                  От: ОМ606 в патрол

                  Само да уточним, в случая нали говорим за ОМ606, но с редовна помпа ?

                  ... и под "автомати" не визирах скоростни кутии.

                  Поста е към Вени де.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: ОМ606 в патрол

                    Все пак да поясня, че темата я пускам понеже на пролет ще отварям моя мотор за цялстен преглед и профилактика, но ако е много зле мисля направо да го сменя. За сега няма кой знае какви симптоми, но аз по принцип не съм късметлия .

                    Коментар


                    • #11
                      От: ОМ606 в патрол

                      Моторът, ако правилно помня, е 4.2 бензин, нали така? Ако няма симптоми, защо ще се отваря? Доколкото знам, не се чува да е проблемен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ОМ606 в патрол

                        Ебасимуси яката тема. Много глупости
                        Има мб автомати които палят на дърпане.
                        Топлата вода сме я открили отдавна, мога да показвам въпросното мотор на секви коли.

                        За въпроси пия бира.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: ОМ606 в патрол

                          Г-н Дойнов иска да каже, че го ПОДКАРВА в каквото му се посочи. Има доказателства. В гаража и се карат редовно.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ОМ606 в патрол

                            Всъщност - да.
                            Товарете портокалите в бурета.

                            Коментар


                            • #15
                              От: ОМ606 в патрол

                              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                              Моторът, ако правилно помня, е 4.2 бензин, нали така? Ако няма симптоми, защо ще се отваря? Доколкото знам, не се чува да е проблемен.
                              Веднъж го прегрях, заради чисто нов термостат, който не отвори и същевременно се беше измъкнал кабела на сензора за температура. От тогава ми се струва че гори малко масло и го прави по-тъмно на цвят. Сега е с ново масло и го следя след всяко каране. А има ли някакво значение от кой мерцедес ще се измъкне мотора ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X