Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

    Точно така, нет чалавек нет проблеми, а разхода боли ме фара. Но нека да не опсъждаме теории, като стане ще пиша резултат. Познай какво изчезва първо на терано95г дизел, не е калник или глава. Докато намеря бая се изпотих, педал жило гнп, туй то.
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

      Няма проблем за теб. За тия дето карат зад теб обаче се случва да има.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

        То и с ел.помпата, не му е изстискан максимума. Твоето като е с чип за още примерно 30 коня отгоре, и пак не пуши, не е далече от акъла, че и с малко непрецизност на механичната помпа, ще се докара щатната мощност, беза апокалиптични пушаци.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

          30 коня не е със сигурност. Разликата всъщност е доволно малка.

          Пушека при тия без комп идва от непрецизност на задкормилното. Двигател може да се чипоса и без да се пипа Smoke картата (дори понякога се коригира надолу тая карта), а тя е, която ограничава пушека. Тоест в даден режим ти задава максималното количество гориво за да няма кълбета отзад. Това го прави или по налягане и обороти, или по влязъл въздух.

          Механично помпа няма как да се ограничи така - винаги имаш достатъчно ход на педала, че да можеш да я накараш да изкара кълбета. Ограничава я шофьора "по усет" - усеща се когато спира да върви повече, независимо от натискането. Ама "усета" е субективно понятие и много неща му влияят - както днес може да караш без кълбета, така утре ако са ти избили чавиите зад теб може да не се диша. Това на изправно терано с компир над определени обороти няма как да се случи - случва се на под 1800, и то ако много прекалиш.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

            По твоята логика щото е само логика зад терано до 95г не може да се кара? Ами що са гопроизвели? Баси тъпите японци. Имахме служебно с механична помпа еми моето с ел. Пуши повече в сръвнение с него. А като гледам как пушат новите втора употреба с сите шокарии ма дпф ма катализатор ма чудо и пушат бе и то доволно. Спирам да пиша до второ причастие като видим резултата а не логиката.
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

              Кара се разбира се, само дето фабрично е с по-ниска мощност и по-нисък въртящ момент. Ти хем искаш да насадиш помпа от такова, хем да върви като това след 96-та. Да, ще върви като му "пипнете" помпата, ама всичко с цената си. Карал съм зад такова (преди 96-та, с насаден интеркулер и "пипната" помпа) - еми пуши в някои режими. Просто такива са даденостите при дизел без компютър. Карал съм и зад пипвана Тоyota по подобен начин.

              Новите втора употреба с DPF и катализатор не са предмет на настоящата тема. Да, случва се да пушат - просто са технически неизправни. На кой му махнали некадърно катализатора/DPF-а, на кой му запушили EGR-а, на кой горивната система отдавна не е в норма или просто е чипосан некадърно. На реален преглед с газове не могат да минат посмъртно. Знаеш ли как вървеше трилитровото като му кръцнах софтуерно EGR-а? Ламя! И като видях на няколко пъти в някои режими какво става зад мен никак не ми стана весело, та се видях принуден да си върна фабричния чип докато не намеря решение да спра кълбетата.

              Няма логика - има факти. Ако с механика можеха да направят това, което с компютър, никой нямаше да си прави труда да насажда компютър.

              Нито те критикувам, нито те спирам (нито си правя илюзиите че мога) - имаш си реални основания да не искаш компютърна помпа - разбираемо. Просто не очаквай безплатен обяд и не убеждавай другите че такъв съществува.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                На круиза идеята му не е ли "потенциометър за скорост", пък той сам да си подава газ колкото е необходимо?
                Това му е идеята, разбира се.
                Затова ти трябва обратната връзка между цифровия потенциометър, който ти замества педала на газта и скоростта на колата, като към стейт машината добавяш обороти на мотора и датчиците на педалите, та да имаш някакви гранични условия за изключване. След това се появяват милион и една "допълнителни идеи". Ама да имало auto resume; същото, ама и за съединителя; ама едни филтърчета да му се сложат, та да не натиска много рязко; ама понеже нямам индикатор на таблото, да взема да му сложа различни музички да свири, като си минава между стейтовете; ама музичките да надвикат мотора; ама да мога да заключвам по обороти с някаква комбинация от копчетата; ама да работи при много ниски скорости, та да е използваемо на скучен черен път; ама да съобразява моторна спирачка (та да не е като рено); ама да може да изменя оборотите на празен ход, като при това да ти остане моторната спирачка; ама да не го бърка радиостанцията в колата, като антената е с кофти КСВ; ама и тракера в колата да не го бърка, като бичи пакети... и... знаеш как е с многото мислене.
                Не че е голяма философия де, ама си има своите моменти. А и в крайна сметка, му поверяваш поведението на кола в която се возиш. Трябва си по-прецизно тестване, щото kill switch-a си е само за в много краен случай. Safety, тъй да се каже.
                И понеже точно преди да тръгна на едно 3хил км преходче, видях, че съм сътворил една глупост, която нямаше време да оправям и тествам, реших да изрежа почти всички функционалности. Оставих само копчетата да ми управляват потенциометъра на газта и да се изключва при газ/спирачка. Така че в момента съм нещо като ватман, като го пусна - казвам през копчетата колко да е натиснат педала Уж беше само за пътуването тогава Но все не ми остава време и да го доправя. А и честно казано, това че не следи скоростта и не прави корекции, дразни до към Белград. След това, като стане равно, не дразни толкова

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Кара се разбира се, само дето фабрично е с по-ниска мощност и по-нисък въртящ момент. Ти хем искаш да насадиш помпа от такова, хем да върви като това след 96-та. Да, ще върви като му "пипнете" помпата, ама всичко с цената си. Карал съм зад такова (преди 96-та, с насаден интеркулер и "пипната" помпа) - еми пуши в някои режими. Просто такива са даденостите при дизел без компютър. Карал съм и зад пипвана Тоyota по подобен начин.

                  Новите втора употреба с DPF и катализатор не са предмет на настоящата тема. Да, случва се да пушат - просто са технически неизправни. На кой му махнали некадърно катализатора/DPF-а, на кой му запушили EGR-а, на кой горивната система отдавна не е в норма или просто е чипосан некадърно. На реален преглед с газове не могат да минат посмъртно. Знаеш ли как вървеше трилитровото като му кръцнах софтуерно EGR-а? Ламя! И като видях на няколко пъти в някои режими какво става зад мен никак не ми стана весело, та се видях принуден да си върна фабричния чип докато не намеря решение да спра кълбетата.

                  Няма логика - има факти. Ако с механика можеха да направят това, което с компютър, никой нямаше да си прави труда да насажда компютър.

                  Нито те критикувам, нито те спирам (нито си правя илюзиите че мога) - имаш си реални основания да не искаш компютърна помпа - разбираемо. Просто не очаквай безплатен обяд и не убеждавай другите че такъв съществува.
                  Факти да но не и доказателства и да безплатен обяд има по добре 500 лв от колкото 2500 и нерви ама те са безплатни. И да колегата и той е с зексел и същите симптоми, да не си мислиш че е с бош за 5 лв дебитомер, питай колко му струва умната дюза, и няма гаранция че е от нея. И стигаме до вдигане на рамене и ами може и да е датчик, и оттам омагьосан кръг от пари и нерви.
                  Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Механично помпа няма как да се ограничи така - винаги имаш достатъчно ход на педала, че да можеш да я накараш да изкара кълбета. Ограничава я шофьора "по усет" - усеща се когато спира да върви повече, независимо от натискането. Ама "усета" е субективно понятие и много неща му влияят - както днес може да караш без кълбета, така утре ако са ти избили чавиите зад теб може да не се диша. Това на изправно терано с компир над определени обороти няма как да се случи - случва се на под 1800, и то ако много прекалиш.
                    Разглеждаш нещата, все едно цикловата порция при механичната помпа е директно и твърдо свързано само с педала на газта. А това далеч не е така.
                    Едно, че се изменя правопропорционално на оборотите, просто заради дроселирането и принципа на работа(конкретно при Бош VE), второ, че се използват още достатъчно начини за корекции, за да се доближи характеристиката на помпата до нужната. Да, една идея не достига на механиката, да се справи толкова добре колкото и електронното управление, но затова винаги сме с излишък от въздух и не се взема максимума от мотора.
                    Освен това, забравяш, че разликата в мощността на по-новото Терано, не е само заради по-прецизната помпа, а и заради интеркулера. Доколкото съм чел из нета, има го със 115к.с на Терено 1, с механична помпа.

                    Да не говорим, че като максимален момент и стария и новия модел са доста близки, а разликата в мощността при 4000об/мин, се усеща чак над определени обороти при нормално каране.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И

                      Днес взех джипа, върви доволно даже и една идея повече. На обороти не пуши грам, при подаване рязко на газ от 0 изпушва една идея повече от зексела, изчиства веднага и се изтрелва. Разход още не съм засичал, пуснато му е малко повече гориво и една еденица повдигнато турбото. Минуса е че, не работи оборотомера тъй като на зексела е в помпата, по наъатък ще видя как ще го боря. Повече от доволен съм, не очаквах така да върви.
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • #41
                        Здравейте имам нисан д22 които беше 103 к.с но му сложих двигател на форд маверик 2.7 125к.с но нямам обортомер в момента как мога до го оправя благодаря.

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                          Така,с тераното последно време нещо не се разбираме,от няколко дена оборотите на двигателя започнаха да играят доста,като от паркинг на директна даже често гасне.Преди това имах за смяна умна дюза но проблема с нея беше повече от минимален от време на време светкаше чека и един или два пъти в седмицата се разтрисваха оборотите за по секунда две.Прочетох с кламер грешките и те са 0303 - I/C INT/A TEMP SEN (сензор за температура на входящия въздух),0407 - CRANK POS SEN (TDC) EC-144 (сензор за положение на коляновия вал, върху двигателя),0108 - F/INJ F/B 2 (датчик за позиция на муфата за количество гориво, обикновено при замърсена помпа, при 2.7TDI мотора),0403 - ACCEL POS SENSOR (сензор за положението на педала на газта).Иначе колата ако е в обороти си върви прекрасно,нито заглъхва нито има някакви индикаций за проблеми.
                          Ръждясали топузи на центробежен регулатор на помпата. Добавка STP , смяна горивен филтър, /пълниш го преди до го куплираш/ зимата е важно да ти а пълен резервоара.Конденз, ръжда, заяждат тежестите в помпата. Който не знае, да пита умните сме тук.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X