От: Проблем с оборотите на празен ход на нисан терано 2.7 тди 2002И
Покрай правенето на круиз контрол за тераното, мога да кажа, че това ключе ако не работи като хората, чекът светва доста бързо и двигателя влиза в авариен режим на 1000-1200 оборота. ECM-a сравнява данните от ключето с тези от потенциометъра. Тоест и при отпуснат и при натиснат педал си следи ключето за адекватност. Също така има една зона в началото, когато очаква да вижда изменение в потенциометъра без да има изменение в сигнала от ключето. Предполагам, че и по нея би си правил изводи за потенциометъра (но не съм тествал).
Иначе, не е голяма философия да се премери ключето. В ръководството има на кои крачета на конектора е, както и стойностите на потенциометъра.
Първоначално публикуван от Жеков
Преглед на мнение
Иначе, не е голяма философия да се премери ключето. В ръководството има на кои крачета на конектора е, както и стойностите на потенциометъра.
Коментар