Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз съм вече с "Нисан Терано 2" - няколко стандартни въпроса?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Буксата е OBDII ама протоколът не е. Протоколът е същия като на 14 пинова.

    С 16 пинове е моето. Чета го с диагностиката от старото ми 14 пиново 2.7TDI, със самоделен преходник.

    Аз не казвам че няма диагностики, дето го четат. Казвам само че точно с тая няма да го прочетеш. Хардуерния протокол е сериен порт на 9600 бита в секунда (OBDII e CAN). Софуерния също няма нищо общо с OBDII.

    Пак - ако искаш евтино, трябва диагностика за 14 пинова, с преходник към 16 пинова букса и ECUTalk софтуер (само за Windows e, но пък е безплатен). Това се набавя за около 50-ина лева и по-малко. Просто трилитровите теранота са със стария протокол и не могат да се чипосват през буксата, а се сменят чипове физически. За съжаление.

    Само 2.7 след 2000г. се чипосват през буксата и се четат с OBDII.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • mitio
      mitio коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря! Малко съм назад с електроноката и не ги вдевам много тези неща. Ще мина и без тази глезотия.

  • Здравейте, колеги!

    Въпросът ми, който искам да задам към запознатите с материята съм сигурен, че е дискутиран многократно, но направо нямам време да поразровя из форума.

    В момента "Терано" -то ми, родено през 2000г. е с гуми с размер 235х70х16, то си е и фабрично зададено така. Питането ми е дали гуми с размер 245х75х16 биха му станали без проблем, или трябва да се кръцне тук-там?
    Става въпрос за гуми "Goodyear Wrangler Duratrac" OWL MS 245х75х16, ако това има значение.

    Благодаря!




    Коментар


    • Аз от три години карам с този размер Roadcruza RA1100, на оригиналните джанти.

      Преди да ги взема, предницата ми беше клекнала, т.е. имаше към 7-8 см разлика във височината със задницата. Презацепиха ми торсионите (че бяха в крайно положение) и сега разликата е 4 см.

      Никъде не опират, нищо не съм рязал. При въртене на волана минават на 1 см от вътрешния ръб на калобрана (който може малко да се подкастри при нужда)

      Ако не ти е клекнала предницата и не си с изнесени джанти, няма да имаш проблем.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        Аз от три години карам с този размер Roadcruza RA1100, на оригиналните джанти.

        Преди да ги взема, предницата ми беше клекнала, т.е. имаше към 7-8 см разлика във височината със задницата. Презацепиха ми торсионите (че бяха в крайно положение) и сега разликата е 4 см.

        Никъде не опират, нищо не съм рязал. При въртене на волана минават на 1 см от вътрешния ръб на калобрана (който може малко да се подкастри при нужда)

        Ако не ти е клекнала предницата и не си с изнесени джанти, няма да имаш проблем.
        Благодаря!

        Джипа е повдигнат, но за всеки случай първо ще пробвам при читав гумаджия, как ще са нещата, защото от фирмата доставчик на гумите ми казаха, че ако ми изпратят гумите по куриер, след това нямало възможност да бъдат върнати. Снимката е стара, но и към момента състоянието на джипа е идентично.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_798221.jpg
Прегледи:624
Размер:103.3 КБ
ID:6900913

        Поздрави!

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Ако пазаруваш гумите през интернет, винаги могат да бъдат върнати, но естествено да са си с етикетите.
          А иначе, със сигурност ще стане този размер, ако е само за това, не го мисли.

        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Аз купих гумите от Хелиос - Севлиево. И понеже ги объркаха и ми пратиха МТ вместо АТ си им ги върнах. Просто не приех доставката. Признаха си грешката и след два дена ми пратиха правилните.

          Мисля че има и закон, според който при онлайн търговия, до 14 дни можеш да върнеш стоката, ако не си доволен. Разбира се не трябва да има следи от употреба.

          Тераното ти е абсолютно същото като моето. Няма да имаш проблем с гумите.

      • На мойто без да е вдигано съм го карал с 245/75R16 но без да е вдигано са му големи.
        Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

        Коментар


        • Здравейте!
          От около година съм собственик на Терано 2.7 тди 2000 година. За сега джипката се държи прилично. Бихте ли ми казали как се сменят кручките от подсветката на централната конзола? Както и какъв вид са самите крушки?
          Благодаря, хубав ден на всички!

          Коментар


          • Сменяш се като свалиш таблото с врътките. Тук Спарки е описал как се сваля. Виж и на предната страница 37-38 пост
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • Rosen_v
              Rosen_v коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря!

          • Здравейте, колеги!

            По някаква причина ми се повреди стойката за чаши, която се прибира в централната конзола - "Нисан Терано 2", роден 2000г. Май нещо се откачи вътре и към момента стойката не може да излезе напред, както досега.
            Въпросът ми е, как се сваля централната конзола, за да пробвам да си реша сам нещата. Ако има някъде из форума указания за свалянето на конзолата и/или ремонт на стойката за чаши, ще съм благодарен да ми се даде линк към темата. Приемам и всякакви съвети за последователността за сваляне на конзолата.

            Благодаря!

            Коментар


            • ogimaster
              ogimaster коментира
              Редактиране на коментар
              Всичко така се е изпекло за толкова години, че по добре не пипай нищо - личен опит
              Има ръководство - там добре е описано с картинки.
              Иначе трябва да свалиш касетофона, пепелника, конзолата с маншона на скоростите трябва да се отмести (има винтове) и после започва едно дърпане и скърцане на цялата конзола.
              И точно там има голям шанс да каже ПРАС.
              Успех
              Последно редактирано от ogimaster; 15-06-24, 20:35.

          • И аз съм на същото мнение, по-добре не пипай нищо !
            Много вероятно да се счупи нещо, а пък цените на тия стари пластмаси втора ръка са доста, доста солени. От порядъка - рамката за радиото 200 лв.
            Най-добре си купи някаква допълнителна стойка за чаши, която се закрепя на таблото, вратата и т. н.
            Който търси , намира !
            Човекът е човек, когато е на път !

            Коментар


            • 1. Вадиш пепелника.
              2. Вадиш музиката/панела към 1DIN (зависи с какво си обзаведен)
              3. Вадиш панела около скоростния лост и лоста на раздатката (на щипки е - просто се дърпа)
              4. Долу има 2 или 3 болтчета - махат се
              5. При пепелника има още 2 - махат се
              6. При музиката има още 2 - махат се
              7. Започвайки от най-ниската част, зашочваш да дърпаш панела централната конзола - на щипки е.
              8. Като стигнеш до най-отгоре е на една центална шипка, различна от останалите - пак с дърпане излиза.
              9. Откачаш запалката
              10. Панела е долу - чекмеджето се държи на 2 болтчета към него, отвиваш и го сваляш.

              От тук нататък спрямо пораженията.

              И да, има вероятност да счупиш някоя щипка или самия панел, особено ако не си го правил до сега. Обикновено не е фатално (така е направен че +/- някоя и друга шипка не е велика драма), но в екстремните случаи ще търсиш нов панел, и то задължително от ляв волан - различен е спрямо десен.

              За информация, моя панел съм го махал сигурно 10-ина пъти, при положение че беше италианка, тоест позапечена доволно. С нула поражения.

              ...но, аз и цялото табло съм махал амнайсе пъти, панела под волана, жабката, козирката на километража и самия километраж - също. Общо взето за 5 минути разхвърлям до степен тия около мене да започнат да се чудят как ще го сглобя. След още 10 минути е сглобено.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Благодаря за отговорите!

                Явно ще си остане така, определено май не е работа за мен - не съм особено сръчен с тия ремонти, но пък силици да строша нещо имам предостатъчно

                Живи и здрави!

                Коментар


                • Здравейте, колеги.
                  Ще използвам тази тема, че нещо не намирам как се пуска нова понеже съм нов във форума. Става въпрос за проблем с централното на терано 2 (2.7TD) къса база. Проблема се състои в това, че като се натисне дистанционното да се заключи, не се заключва. Чува се моторчето как се мъчи да бутне палеца на шофьорската врата, но изглежда че не му стигат силите. Ако му се помогне малко се заключват всичките врати. Същата ситуация и при отключването - с малко помощ отключва. Къде да търся проблема ?
                  Също имам проблем с паленето. Понякога като завъртя ключа не се случва нищо. Налага ми се да връщам и опитвам пак докато "захапи". Четох тук, че може да от клемореда, но искам да съм сигурен преди да тръгна да купувам нов. Акумулатора е добре, както връзките към него, стартера също е ремонтиран.
                  ПП: Ако някой има, търся пластмасата около радиото с отделното копче за аварийките, че в момента е със самоделка и не изглежда приятно.

                  Коментар


                  • 1. Отваряне на вратите, сваляне и почистване на машинките - ако ти не можеш - намираш ключар
                    2. Сменяш клемореда - най-новото терано е на 20 години!
                    3. Преправи си самоделката (цената на този адаптер е неприятна, ако изобщо може да се намери)
                    копче от Паджеро
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:275
Размер:107.1 КБ
ID:6972912
                    Навигация
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:265
Размер:103.5 КБ
ID:6972913
                    Дано съм бил полезен
                    Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                    Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                    Opel Campo 3,1 TD '99
                    Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                      1. Отваряне на вратите, сваляне и почистване на машинките - ако ти не можеш - намираш ключар
                      2. Сменяш клемореда - най-новото терано е на 20 години!
                      3. Преправи си самоделката (цената на този адаптер е неприятна, ако изобщо може да се намери)
                      копче от Паджеро
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:275
Размер:107.1 КБ
ID:6972912
                      Навигация
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:265
Размер:103.5 КБ
ID:6972913
                      Дано съм бил полезен
                      Благодаря, колега. Ще се заема първо с вратите, но мисля че ако оправя само шофорската, нещата ще си дойдат на място, щото като помогна на палчето и другата врата се заключва и багажника също.
                      Относно клемореда - малко съм послъгал в предния пост. Днес пак ми направи номера и се чува едно цъкане от стартера и майстора вика, че е бубина, но освен това ми се беше счупила клемата на плюса. Смених клемата и си пали нормално за сега. Прави ми впечатление че прекалено много му се окисляват клемите, особено минуса. Разбира се ги изчистих и им сложих малко грес отгоре. А копчето за аварийките и въпросния адаптер могат да почакат, а и мисля че мога да си го намеря от чужбина чрез някой приятел за почти без пари.
                      Имаш ли някаква идея с какво мога да заменя гадната топлоизолация под мокета, че при мен заради нея в багажника се появи ръжда от въртре на вън.
                      Пак ти благодаря за времето. Ако идваш към Карнобат, ще те черпя бира.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от DxV Преглед на мнение
                        Имаш ли някаква идея с какво мога да заменя гадната топлоизолация под мокета, че при мен заради нея в багажника се появи ръжда от въртре на вън.
                        Идея си нямам , но преди да сменяш, виж откъде идва влагата.
                        Иначе аз сложиш още един мокет отгоре върху оригиналния и отгоре пластмасов или гумен леген, за да не се цапа.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:523
Размер:170.8 КБ
ID:6972971
                        Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                        Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                        Opel Campo 3,1 TD '99
                        Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X